Business Intelligence w sieci hoteli Kempiński od Infor

inforInfor poinformował, że Kempinski Hotels, najstarsza w Europie sieć luksusowych hoteli rozpoczęła proces implementacji systemu Infor Dynamic Enterprise Performance Management (d/EPM). Rozwiązanie zostanie wdrożone w całej grupie, do której należą 73 pięciogwiazdkowe hotele w 31 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Azji i ma służyć jako jednolita platforma Business Intelligence, uzupełniając istniejącą instalację Infor EzRMS.


 
Połączenie obu rozwiązań zintegrowanych z systemami finansowymi umożliwi grupie Kempinski konsolidację oraz przeprowadzanie analiz finansowych, operacyjnych i rynkowych z uwzględnieniem danych dotyczących wydajności i pochodzących z wielu źródeł, dzięki czemu szybciej i lepiej poinformowani menedżerowie podejmować będą decyzje kompleksowo podchodząc do prognozowania przychodów i kosztów.

Grupa Kempinski wybrała system Infor d/EPM ze względu na jego wszechstronne możliwości funkcjonalne i integracyjne, po przeanalizowaniu i ocenie wielu różnych rozwiązań BI dla branży hotelarskiej. System Infor d/EPM to zintegrowana platforma Business Intelligence służąca do konsolidacji finansowej, budżetowania, planowania i wyposażona w specjalne pulpity nawigacyjne (dashboard), które zostały zaprojektowane w taki sposób, aby pomóc firmom zrozumieć ryzyko, ocenić współczynniki KPI oraz wpływ decyzji na poziomie poszczególnych nieruchomości, regionu oraz grupy.

Decydując się na platformę Infor d/EPM, grupa Kempinski uzyska możliwość szczegółowej kontroli funkcjonowania firmy. Od tej chwili grupa będzie miała dostęp do wskaźników wydajności dla wszystkich obszarów funkcjonowania biznesu w czasie rzeczywistym i będzie w stanie podejmować bardziej spójne decyzje analizując zarządzanie popytem, dystrybucją i kontami. System Infor d/EPM wykorzystuje technologię middleware Infor ION umożliwiającą integrację z systemami finansowymi grupy Kempinski, systemem Infor EzRMS jak również z systemami innych producentów. Prognozy dotyczące zarządzania przychodami, a także dane pochodzące z innych źródeł, takich jak systemy finansowe, operacyjne, systemy rezerwacji, popytu i oceny reputacji są automatycznie wysyłane do Infor d/EPM, dzięki czemu realizowana we wcześniejszym systemie, uruchamiana ręcznie raz w miesiącu, konsolidacja danych nie będzie już potrzebna. Infor d/EPM ujednolica dostęp do danych przedsiębiorstwa dzięki konfigurowalnym pulpitom nawigacyjnym, poprzez które dostępne są wskaźniki wydajności z zestawem informacji pomocnych do lepszego podejmowania decyzji na wszystkich szczeblach. Zarząd firmy oraz poszczególni kierownicy hotelu mogą korzystać z łatwiejszego dostępu do danych przez internet i telefon.
Wybierając Infor mieliśmy pełne zaufanie do rozwiązania Infor Business Intelligence, wynikające z naszych dotychczasowych doświadczeń w korzystaniu z oferowanych przed tę firmę najlepszych rozwiązań technologicznych oraz udzielonej pomocy technicznej i współpracy z naszymi zespołami w trakcie wdrażania" - powiedział Riko van Santen, wiceprezes Digital Strategy & Distribution w Kempinski Hotels - "potrafią oni sprostać naszym potrzebom biznesowym oferując wsparcie prawdziwego partnera, nie tylko dostawcy systemów.
Już w 2014 roku najważniejsze, flagowe hotele grupy Kempinski podjęły decyzję o wdrożeniu systemu Infor EzRMS. Wśród pierwszych hoteli, które zaadaptowały system do własnych potrzeb znalazły się tak znane jak Hotel Adlon Kempinski w Berlinie, Kempinski Hotel Vier Jahreszeiten Monachium, Grand Hotel Kempinski w Genewie, Kempinski Hotel Beijing Lufthansa Center, Hotel Amira w Stambule i Emirates Palace Hotel w Abu Dhabi. Rozwiązanie, na które zdecydowały się te hotele działa w modelu Software-as-a-Service (SaaS). Dzięki wyjątkowemu podejściu Total Revenue Management rozwiązanie Infor pomaga w osiąganiu przychodów i lepszym zrozumieniu mechanizmów działania biznesu poprzez integrację istotnych informacji z użyciem kontekstowych, działających przez internet, narzędzi analitycznych.
Cieszymy się mogąc przyczynić się do dalszych sukcesów grupy Kempinski i dostarczając jej innowacyjnych aplikacji branżowych. Fakt, że Infor EzRMS znalazło zastosowanie w wielu dziedzinach kluczowych dla działania biznesu tej firmy świadczy o wartości naszego rozwiązania dla przyszłych planów rozwoju grupy Kempinski. Analiza biznesu jest kluczem do osiągnięcia kolejnego etapu rozwoju w naznaczonej sukcesem historii grupy Kempinski - powiedział Wolfgang Emperger, Regional Vice President, EMEA w Infor Hospitality - Zamiast po prostu dostarczać danych system Infor d/EPM może przekazywać istotne spostrzeżenia właściwym ludziom we właściwym czasie.
Źródło: www.infor.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top