przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że Nettpartner, czołowa norweska firma specjalizująca się w świadczeniu usług infrastrukturalnych związanych z sieciami dystrybucji, sieciami regionalnymi i systemami sieci trakcyjnej dla kolei, zdecydowała się wdrożyć rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie (IFS Field Service Management; IFS FSM).
Nettpartner jest czołowym wykonawcą w sektorze infrastruktury elektrycznej świadczącym najlepsze w swojej klasie usługi zarządzania projektami, konstrukcyjno-budowlane i remontowe. Firma zrealizowała ostatnio kilka zaawansowanych projektów, takich jak Zephyr, największa w kraju elektrownia wiatrowa, czy instalacja w imieniu firmy Tesla największej w Europie stacji ładowania.

W celu wzmocnienia wiodącej pozycji poprzez wyposażenie swoich terenowych serwisantów w najnowocześniejsze narzędzia, firma Nettpartner wybrała rozwiązanie IFS FSM jako swoją centralną platformę zarządzania usługami.
Od początku działalności w 2006 roku zanotowaliśmy ogromny wzrost, który stworzył potrzebę korzystania z bardziej wydajnych narzędzi w celu zapewnienia rentowności i zadowolenia klienta” – powiedział Arild Borgersen, dyrektor generalny firmy Nettpartner. „Dzisiaj narzędzia cyfrowe są równie ważne, jak klucz francuski, i umożliwiają optymalizację, przewidywanie i wspieranie pracy naszych terenowych serwisantów. Dzięki rozwiązaniu IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie będą oni w stanie osiągnąć pożądany rezultat za pierwszym razem. To z kolei pozwoli serwisantom dokładniej realizować większą liczbę zleceń, dzięki czemu klienci będą bardziej zadowoleni.
IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie to rozwiązanie światowej klasy, które wesprze firmę Nettpartner, oferując jej następujące możliwości:
  • Zarządzanie zasobami w zakresie personelu i sprzętu
  • Nowy klient mobilny
  • Lepsza obsługa dużych aktywów
  • Rezerwowanie wykonawców
Elni Kullmer, dyrektor IFS w Skandynawii, dodał:
Cieszymy się, że firma Nettpartner zdecydowała się skorzystać z naszego rozwiązania w jednych z najważniejszych projektów infrastrukturalnych w kraju. Nasze wiodące na rynku rozwiązanie z zakresu zarządzania serwisem w terenie pomaga wielu klientom na całym świecie, co czyni je niezawodnym wyborem dla firm o złożonych potrzebach. Z niecierpliwością oczekujemy współpracy z firmą Nettpartner, aby mogła nadal oferować klientom doskonały poziom obsługi.
Więcej informacji na temat tego, jak IFS wspiera firmy serwisowe: www.ifsworld.com/corp/industries/service/

PODOBNE


 

  • erpframe
  • ENOVA365 KWADRAT

  • eqsystembaner

  • snt button 250