przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
SAP - CRM, ERP, Business Intelligence, Systemy ERPSAP Polska poinformowała, że Amica Wronki S.A. wdroży rozwiązania SAP CRM i SAP BusinessObjects, rozszerzając tym samym swoją instalację SAP o zaawansowane funkcje zarządcze. Zadaniem SAP CRM będzie usprawnienie obsługi klienta, ze szczególnym uwzględnieniem serwisu urządzeń marki Amica. Natomiast rozwiązania SAP BusinessObjects Enterprise Performance Management (EPM) i Business Intelligence (BI) zostaną wykorzystane do stworzenia nowej platformy informacyjnej, która będzie integrować dane z systemu SAP ERP i SAP CRM, konsolidować je i umożliwiać podejmowanie decyzji na podstawie najbardziej aktualnej informacji zarządczej. Wdrożenie realizuje firma InTeco Business Solutions.
{MosModule module=WiadomościSystemyCRM_Reklama}
Zintegrowana obsługa klientów

Wdrożenie SAP CRM w Amice obejmie sprzedaż, marketing oraz rozszerzony zakres obsługi serwisowej, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm partnerskich. Z systemu SAP CRM docelowo będą korzystali pracownicy telefonicznego Centrum Serwisowego, działu części zamiennych i serwisów fabrycznych. Dostęp do systemu CRM za pośrednictwem narzędzi portalowych będą również miały serwisy partnerskie Amiki w Polsce i zagranicą. SAP CRM będzie zintegrowany z nowymi systemami analitycznymi oraz z funkcjonującymi w Amice rozwiązaniami SAP ERP, w tym m.in. systemami obsługującymi gospodarką magazynową, finanse czy zarządzanie jakością.
Za pomocą SAP CRM chcemy przede wszyskim zintegrować wszystkie kanały komunikacji z klientami oraz zapewnić serwisantom i klientom indywidualnym elastyczność w korzystaniu z naszej obsługi posprzedażnej – powiedział Dariusz Kaszkowiak, Dyrektor ds. Serwisu, Amica Wronki S.A. SAP CRM daje nam pewność skutecznej wymiany informacji pomiędzy systemami CRM, ERP i BI, dzięki czemu będziemy lepiej mogli poznać potrzeby naszych klientów, kontrolować jakość obsługi i koszty oraz mierzyć satysfakcję klienta. Mamy nadzieję, że pozwoli nam to skuteczniej budować konkurencyjność oferty Amiki.
Strategiczne zarządzanie organizacją

Amica zamierza również wykorzystać aplikacje SAP BusinessObjects w zakresie wsparcia swoich strategicznych procesów zarządczych. Celem wdrożenia jest uzyskiwanie w szybkim czasie skonsolidowanych wyników wszystkich spółek należących do Amica Wroniki S.A. i sprawne dokonywanie analiz rentowności. Rozwiązanie SAP BusinessObjects EPM do zarządzania efektywnością organizacji znajdzie zastosowanie w procesach planowania, budżetowania i konsolidacji oraz zarządzania strategią przedsiębiorstwa. Narzędzia SAP BusinessObjects BI pozwolą uzyskiwać przejrzyste raporty i analizy, zawierające najbardziej aktualne dane z różnych systemów biznesowych.
Przy użyciu narzędzi SAP BusinessObjects planujemy stworzyć zamknięty obieg strategicznych procesów w firmie – od określenia celów, poprzez efektywne planowanie, wykorzystanie zasobów i realizację po weryfikację efektów względem strategii – powiedział Piotr Skubel, Dyrektor Controllingu, Amica Wronki S.A. Dzięki ścisłej integracji platformy informacyjnej z pozostałymi systemami SAP w zakresie planowania i raportowania chcemy znacznie poszerzyć zakres informacji zarządczej niezbędnej do zarządzania firmą, która działa na bardzo konkurencyjnym rynku.
Początkowo rozwiązania analityczne zostaną wdrożone w centrali Amiki i zintegrowane z systemami: SAP ERP, hurtownią danych SAP BW i SAP CRM. Uruchomienie tego etapu wdrożenia jest planowane na połowę przyszłego roku. Następnie model ten będzie implementowany i odzwierciedlany w kolejnych spółkach zależnych. Amica Wronki S.A. korzysta z systemów SAP od 1998 roku, stale je unowocześniając i rozbudowując. Taką strategię docenia Grzegorz Rogaliński, Prezes SAP Polska:
Amica jest doskonałym przykładem budowania innowacyjności w zarządzaniu w oparciu o solidną bazę, jaką jest SAP ERP. Na tej podstawie nasi klienci mogą tworzyć coraz bardziej wyrafinowane, nowoczesne systemy dziedzinowe i analityczne, a wszystko w ramach spójnego i prostego w integracji środowiska technologicznego SAP.
Partnerem wdrażającym rozwiązania SAP CRM i SAP Business Objects w Amica Wronki S.A. jest InTeco Business Solutions, autoryzowany Partner SAP, który od lat dostarcza usługi informatyczne dla Amiki. Specjaliści InTeco brali udział m.in. w pierwszych etapach wdrożenia SAP ERP, następnie w upgrade’ach i rozszerzeniach systemu oraz roll-outach SAP na międzynarodowe przedstawicielstwa firmy. InTeco świadczy także dla Amiki Wronki S.A. i jej spółek zależnych usługi outsourcingu i doradztwa informatycznego w zakresie helpdesku dla użytkowników SAP i administracji rozwiązań SAP.

Źródło: www.sap.pl

PODOBNE


 

  • erpframe
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eqsystembaner