przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
ITELLIGENCE - CRM, ERP, SYSTEMY ERP, SAPWirtgen GmbH - lider rynku maszyn budowlanych zakończył proces międzynarodowego wdrożenia rozwiązania SAP w swoim polskim oddziale. Wdrożenie prowadziła firma itelligence. Celem projektu było usprawnienie obsługi klientów dzięki zastosowaniu najnowszej wersji SAP CRM oraz usprawnienie wewnętrznego przepływu informacji w zakresie zamawiania części zamiennych i maszyn pomiędzy polską i niemiecką siedzibą Wirtgena. Wirtgen jest jedną z pierwszych firm na świecie wykorzystującą SAP CRM 2007 w obszarze serwisu.
REKLAMA:
raport erp 2017 kliknij pobierz
 
Większość zamówień składanych przez klientów w salonach Wirtgen trafia do rozwiązania SAP CRM, z którego bezpośrednio transferowana jest do niemieckich zakładów produkcyjnych. Dzięki takiej integracji obszarów sprzedaży i produkcji, obsługa klientów uległa znacznej poprawie.

Podobnie jest ze zleceniami serwisowymi. Po wdrożeniu SAP CRM proces zamawiania części zamiennych został ujednolicony w ramach grupy, co oznacza, że zamówienia części maszyn budowlanych, są w prosty sposób przekazywane do centrali Wirtgena i tam realizowane. Rozwiązanie usprawniło proces sprawdzania dostępności i zamawiania tych części, co w końcowym efekcie przełożyło się na skrócenie czasu realizacji zamówień serwisowych.
W całej grupie Wirtgen niezwykle ważne jest ujednolicenie procesów, szczególnie w obszarze obsługi klientów. Nasza firma posiada zakłady produkcyjne w Niemczech, a z polskiego oddziału prowadzimy sprzedaż i serwis. Wdrożenie rozwiązania SAP, obejmującego pełny proces w grupie, przyniesie nam efekty w postaci poprawy pełnej obsługi serwisowej klientów. - mówi Michał Stanisławski, Członek Zarządu w Wirtgen Polska Sp. z o.o.
Najważniejsze w projekcie wdrożeniowym w Wirtgenie są dla nas doświadczenia z nową wersją SAP CRM, która istotnie różni się od poprzednich. Wirtgen wykorzystuje rozwiązanie CRMowe w obszarze serwisowym, co daje znakomite usprawnienia w obsłudze klientów i komunikacji z zakładami produkcyjnymi. ? mówi Arnold Nowak, prezes zarządu w itelligence Sp. z o.o.
Źródło: www.itelligence.pl

PODOBNE


 

  • erpframe
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eqsystembaner