przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową? Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową?
Donec ornare Donec ornare
Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem
Rzeczywistość internetowa Rzeczywistość internetowa
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
comarchAby wzbogacić program lojalnościowy w Hiszpanii, BP wybrało system Comarch Customer Loyalty Management. Dotychczasowa platforma, której dostawcą był również Comarch, została zmodernizowana, zarówno pod kątem technicznym, operacyjnym, jak i ze względu na biznesową efektywność.


REKLAMA:
 
 
Współpraca pomiędzy Comarch a BP trwa od 2001 roku. W tym czasie zrealizowano ponad 40 projektów w 10 różnych krajach. Obejmowały one systemy klasy electronic data interchange, customer loyalty management oraz rozwiązania związane z infrastrukturą IT.
Decydując się na modyfikację platformy lojalnościowej, postanowiliśmy współpracować z Comarch, ponieważ od wielu lat realizujemy wspólnie projekty w całej Europie. Mocną stroną Comarch jest uniwersalność i elastyczność oferowanych rozwiązań a także wiedza techniczna i biznesowa zespołu. Pozwoliło to wprowadzić funkcjonalności, które dostosowały naszą ofertę lojalnościową do oczekiwań współczesnego konsumenta. Jesteśmy przekonani, że dzięki innowacyjnej platformie rozbudujemy sieć partnerów i zwiększymy zaangażowanie naszych klientów – mówi Asier Olarte, Loyalty Manager w BP Iberia.
Rozwiązanie Comarch Customer Loyalty Management od wielu lat pozwala kompleksowo zarządzać programem lojalnościowym BP w Hiszpanii. Teraz, dzięki zakończonemu projektowi, jego uczestnicy mają dostęp do nowej oferty rabatowej, nowych przywilejów, lecz przede wszystkim do nowej aplikacji mobilnej. Zmieniła się też identyfikacja wizualna. Program zaprojektowano pamiętając o partnerach, wśród których znalazły się marki takie jak: Toys’R’Us, Media Markt czy El Corte Inglés.
Zespół pokazał elastyczność, z której znany jest Comarch. Dzięki Comarch CLM zarządzanie programem lojalnościowym staje się przejrzyste, co przynosi wymierne korzyści kolejnym naszym klientom. Zaawansowany kreator promocji, targetowane i spersonalizowane wiadomości marketingowe, a także szczegółowe informacje o transakcjach będące zawsze do dyspozycji analityków to niektóre z zalet systemu – zauważa Piotr Dziurzyński, Sales Director, Loyalty & Marketing Solutions w Comarch.
Źródło: www.comarch.pl

PODOBNE


 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eq system banner2