przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
comarchLinie lotnicze Turkish Airlines wybrały rozwiązanie Comarch Loyalty Management (CLM), aby wzbogacić swój program "Miles & Smiles". Turecki przewoźnik to największa linia lotnicza pod względem liczby połączeń międzynarodowych oraz liczby krajów, do których wykonywane są loty. Klienci linii mogą wybrać jedno z ponad 260 lotnisk docelowych.

 
REKLAMA:
 
 
W 2014 roku z usług Turkish Airlines skorzystało ponad 54,7 mln pasażerów a linia lotnicza została uznana jako najlepsza w czterech kategoriach prestiżowego rankingu Skytrax World Airline Awards 2014.

Zdecydowaliśmy się na współpracę z Comarch, ponieważ chcieliśmy ulepszyć nasz obecny program lojalnościowy i dostosować go do potrzeb współczesnego podróżnika – mówi Ziya Öztürk, Wiceprezes Turkish Airlines ds. marketingu. Naszym głównym celem jest, aby wszyscy pasażerowie dowiedzieli się o programie Miles & Smiles, który oferuje im szereg korzyści. Dodatkowo zależy nam, aby zbudować rozległą sieć partnerów we wszystkich krajach, do których podróżują nasi pasażerowie. Jestem pewien, że dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu Comarch osiągniemy ten cel i zwiększymy zasięg naszego programu lojalnościowego. 5,5 miliona członków programu "Miles & Smiles" zostanie przeniesionych z istniejącą platformy do platformy Comarch CLM.
Dodatkowo CLM będzie integrował “Miles & Smiles” z programami lojalnościowymi oferowanymi przez 27 linii lotniczych będących członkami sojuszu Star Alliance, dzięki czemu naliczanie punktów będzie odbywało się w jednolity sposób w obrębie całej grupy.
Jesteśmy bardzo dumni ze współpracy z Turkish Airlines w ramach projektu wdrożenia systemu Comarch Loyalty Management do wsparcia nowego programu lojalnościowego dla klientów tureckiego przewoźnika. Dzięki połączeniu uniwersalności produktu z innowacyjnymi pomysłami i elastycznym podejściem, nowe rozwiązanie oferuje zestaw dodatkowych funkcji, które urozmaicą korzyści związane z programem lojalnościowym i zwiększą zaangażowanie nowych partnerów - mówi Joanna Tomczyk, Country Manager, Comarch Turcja.
Wdrożenie Comarch Loyalty Management koncentruje się na nowej odsłonie programu Miles & Smiles i jest częścią szeroko zakrojonego procesu mającego na celu polepszenie relacji firmy Turkish Airlines z klientami. Projekt jest jednym z filarów programu dynamicznego rozwoju linii na świecie, a także dalszej ekspansji na rynku tureckim, poprzez dobór właściwych rozwiązań lojalnościowych. Comarch jest częścią tego procesu - dodaje Piotr Kozłowski, Dyrektor Konsultingu.
Comarch Loyalty Management jest częścią platformy Comarch CRM & Marketing, która zapewnia klientom nowatorskie rozwiązania do kompleksowego zarządzania programami lojalnościowymi poprzez poprawę relacji z klientami i wspieranie działań marketingowych. Wśród linii lotniczych, które zdecydowały się skorzystać z oferty Comarch CLM są: JetBlue Airways, S7 Azul Airways, Brussels Airlines, Cebu Pacific.

Źródło: www.comarch.pl

PODOBNE


 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eqsystembaner