CRM dla 4 People

 Jedna z wiodących w Polsce agencji marketingu w wyszukiwarkach - "4people" - wybrała system CRM7 firmy more7 Polska Sp. z o.o. spośród kilku innych wiodących rozwiązań klasy CRM.


Wybrany system CRM w pełni koresponduje ze specyfiką działania agencji 4people, w efektywny sposób pozwoli na realizację nowatorskich rozwiązań marketingowych oraz zagwarantuje wysoki poziom jakości obsługi klientów. O wyborze systemu w głównej mierze zadecydował zawarty w CRM7 moduł WORKFLOW do zarządzania procesami i obiegiem dokumentów, przede wszystkim w obszarach zarządzania i obsługi sprzedaży usług agencji 4people. System CRM7 ułatwi agencji 4people rejestrację, przetwarzanie i zarządzanie wszelkimi informacjami dotyczącymi klientów oraz świadczonych dla nich usług.

Współdzielenie informacji, wspólne planowanie etapów procesów oraz realizacji poszczególnych zadań gwarantuje szybkość i wydajność realizacji danego procesu oraz eliminuje czynnik ryzyka projektowego.

Innym czynnikiem odróżniającym nas od konkurencji i niewątpliwie decydującym o wyborze systemu CRM7 przez agencję 4people był nowoczesny oraz bardzo elastyczny moduł zarządzania projektami, który umożliwia precyzyjną koordynację pracy nad projektem, wspomaga jego realizację oraz ułatwia monitorowanie postępu prac.

Możliwość definiowania osób odpowiedzialnych za realizację poszczególnych etapów ze strony wykonawcy, jak również ze strony klienta oraz przydzielania zadań członkom projektów umożliwia monitorowanie postępu prac nad całym projektem, gwarantuje wysoką jakość realizowanych usług oraz zapewnia odpowiednio wysoki poziom obsługi klienta.

To już kolejna agencja reklamowa, która wybrała system CRM proponowany przez more7 Polska. Niewątpliwie potwierdza to wysoką innowacyjność oraz funkcjonalność systemu CRM7, jak również zaangażowanie oraz profesjonalne podejście pracowników more7 Polska w realizacji każdego wdrożenia.

Źródło: www.more7.pl


 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top