CRM dla Promedica24

 Intersys podpisał umowę z firmą Promedica24 na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0. Promedica24 rozpoczęła swoją działalność w 2004 roku, w odpowiedzi na wzrost zapotrzebowania na usługi opiekuńcze i pielęgniarskie. Usługi te firma świadczy dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych w Niemczech, Austrii oraz w Polsce.


Odpowiednio wykształcona i kompetentna zawodowo kadra pracowników powoduje, że firma świadczy usługi na najwyższym poziomie. Myśl o ciągłym rozwoju i świadczeniu najwyższej jakości usług oraz dynamiczny rozwój działalności spowodowała podjęcie decyzji o wdrożeniu systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 zintegrowany z Microsoft Sharepoint Services 3.0.

System CRM pozwoli na kompleksowe zarządzanie relacjami z klientami, które umożliwi skonsolidowanie wszystkich zebranych przez firmę informacji o klientach. Dodatkowe modyfikacje systemu pozwolą wesprzeć Promedica24 między innymi w takich czynnościach jak rekrutacja, kojarzenie rekrutowanych pracowników z klientami, obsługa delegacji czy ostatecznie zawiłe rozliczenia z pracownikami oraz fakturowanie.

Automatyczne drukowanie dokumentów z danymi pobranymi z bazy CRM oraz zaawansowane możliwości zarządzania szablonami tych dokumentów znacznie przyspieszą codzienne proste czynności niewymagające zaawansowanej wiedzy.

Bieżąca koordynacja na poziomie zarządczym będzie znacznie usprawniona przez wbudowane w CRM możliwości raportowe oraz dodatkowo wykonane zaawansowane raporty oparte o Reporting Services.

Integracja z systemem Sharepoint pozwoli na szybki dostęp do dokumentacji klientów, kontraktów, pracowników i innych oraz bieżącą rejestrację korespondencji przychodzącej i wychodzącej.

Tak dynamicznie rozwijająca się firma jak Promedica24 wymagała rozwiązania skalowalnego i elastycznego, ale również niedrogiego i szybkiego do wdrożenia. System Microsoft Dynamics CRM 4.0 w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem zespołu Intersys pozwoliły spełnić te oczekiwania.

Źródło: www.intersys.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top