przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy MES, a Przemysł 4.0 Systemy MES, a Przemysł 4.0
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
Capgemini i Unit4 ogłosiły dziś nawiązanie partnerstwa, na mocy którego aplikacje biznesowe i ERP firmy Unit4 trafią do oferty firmy Capgemini z zakresu BPO as a Stack (Business Process Outsourcing as a Stack).

Salesforce logoCo jest dziś ważne dla marketerów B2B, w jakie narzędzia chcą inwestować, jak zabiegać o klientów i jak mierzyć efektywności swoich działań – to wszystko ujęto w opracowaniu Salesforce „2015 State of B2B Marketing”.

bonair logoPierwsze półrocze 2015 roku pokazało, że rynek systemów CRM ma wciąż duży potencjał popytowy, a tym samym – i rozwojowy. Prognozy na kolejne miesiące są również optymistyczne. Firma badawcza Gartner przewiduje, że rynek rozwiązań CRM wzrośnie w sumie o niemal 15% w 2015 roku. Jednocześnie prognozuje, że wdrożenia w modelu SaaS lub oparte na chmurze będą stanowiły więcej niż 40% wszystkich implementacji systemów CRM, a 50% w roku 2016. Rosnąca sprzedaż rozwiązań w modelu Software as a Service (SaaS) wiąże się z tym, że jest to dla firm bardzo wygodne rozwiązanie stwarzające dużo mniejsze ryzyko inwestycji w nowe oprogramowanie.

comarchLinie lotnicze Turkish Airlines wybrały rozwiązanie Comarch Loyalty Management (CLM), aby wzbogacić swój program "Miles & Smiles". Turecki przewoźnik to największa linia lotnicza pod względem liczby połączeń międzynarodowych oraz liczby krajów, do których wykonywane są loty. Klienci linii mogą wybrać jedno z ponad 260 lotnisk docelowych.

Według firmy Salesforce, dramatyczny przyrost danych generowanych przez ludzi, urządzenia i firmy będzie coraz silniej stawiał biznes przed trzema wyzwaniami. Firmy będą walczyć na polu szybkości reagowania, personalizacji w relacjach z klientami i umiejętności selekcji danych do przetwarzania i dalszego wykorzystywania.

Polski oddział Grupy Mota-Engil, specjalizującej się w budownictwie i zarządzaniu infrastrukturą w sektorze inżynierii i budowy, środowiska i usług środowiskowych, projektów transportowych oraz wydobycia, zdecydował się na wdrożenie rozwiązania Sales Productivity, które łączy w sobie aplikację biznesową Microsoft Dynamics CRM Online, pakiet aplikacji biurowych Office 365 oraz narzędzie analityczne Power BI. Celem implementacji jest zwiększenie produktywności w obszarze sprzedaży, płatności, marketingu, obsługi klienta, a także wsparcia posprzedażowego.

Aby pomóc sprzedawcom w nawiązaniu lepszego kontaktu z klientami i zapewnieniu im spersonalizowanej i skoordynowanej obsługi w czasie rzeczywistym, Oracle rozszerzył pakiet usług Oracle Marketing Cloud o trzy innowacyjne funkcje: Oracle ID Graph, Rapid Retargeter i AppCloud Connect.

Firmy nie chcą tracić bliskiego kontaktu ze swoimi klientami tylko dlatego, że rośnie liczba kanałów i możliwości komunikacji. To dlatego po stronie biznesu widać silną potrzebę traktowania klientów indywidualnie, a nie jako zbiorowości. To jednak powoduje, że zarządzanie marketingiem i sprzedażą wydaje się być coraz bardziej skomplikowane. Czy można je jakość uprościć?

comarchBanque Populaire des Alpes, regionalna jednostka francuskiej grupy BPCE, wybrała Comarch Loyalty for Banking do budowy nowego programu lojalnościowego o nazwie Fideo.

Firma SalesForce przeprowadziła badanie z udziałem ponad 5000 marketerów z całego świata. Wyniki jednoznacznie wskazują priorytety współczesnego marketingu: potrzebę inwestowania w media społecznościowe, marketing mobilny oraz e-mail marketing.

Firma Teradata przedstawiła wyniki międzynarodowego badania Teradata 2015 Global Data-Driven Marketing Survey. Badanie to koncentruje się na trendach dotyczących implementacji założeń marketingu opartego na danych oraz powiązanej z takim podejściem wartości biznesowej. Najnowsza analiza stanowi kontynuację badania przeprowadzonego przez firmę Teradata Marketing Applications w połowie 2013 roku i ukazuje znaczne zmiany, jakie zaszły od tego czasu w odniesieniu do budowania wartości biznesowej w oparciu o informacje, zintegrowane platformy marketingowe oraz zorientowane na klienta i poparte danymi strategie działań marketingowych.

Firma AGIS Fire & Security, międzynarodowy dostawca rozwiązań w zakresie elektronicznych systemów zabezpieczeń, instalacji elektrycznych i rozwiązań do ochrony przeciwpożarowej, wdrożyła rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2013 w celu usprawnienia procesów związanych ze sprzedażą, ofertowaniem, realizacją zleceń i pozyskiwaniem nowych klientów. Projekt zrealizowała firma Intersys, specjalizująca się dostarczaniu i wdrażaniu aplikacji biznesowych Microsoft.

Zdaniem Stephena Hawkinga sztuczna inteligencja może być kiedyś tak sprawna, że sama się zreorganizuje i zacznie rozwijać coraz szybciej. Według badań prowadzonych przez Xerox Palo Alto Research Center, technologia wirtualnego agenta bazująca właśnie na niej, stanowi krok w stronę rzeczywistości, w której maszyny mogą rozumieć i reagować na język, jakim posługuje się człowiek. Dzięki temu to rozwiązanie znalazło swoje zastosowanie w biznesie.

Firma Q4Net Sp. z o.o., specjalizująca się w zakresie usług informatycznych związanych z projektowaniem i budową sieci LAN/WAN, wdrożyła rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM w celu optymalizacji procesów sprzedażowych. Projekt zrealizowała firma Intersys, która jest certyfikowanym partnerem Microsoft

Spółka Comtrust, partner SAP specjalizujący się w rozwiązaniu SAP Contact Center poinformowała o podpisaniu umowy i wdrożeniu SAP w Sole-Mizo, węgierskiej firmie z Grupy Bonafarm. Jest to pierwsze wdrożenie tego rozwiązania na rynku spożywczym w Europie Środkowo-Wschodniej.

Outbox, wiodąca firma konsultingowa w zakresie implementacji narzędzi CRM i Customer Experience, oraz Hybris Software, globalny dostawca zintegrowanych platform dla e-commerce, informują o rozszerzeniu dotychczasowej współpracy. Sformalizowanie kooperacji poprzez podpisanie umowy partnerskiej otwiera Outbox dostęp do innowacyjnych narzędzi typu omni-channel. Hybris zaś pozyskuje wsparcie stabilnego partnera wdrożeniowego o silnej i ugruntowanej na polskim rynku pozycji.

Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa świadczy pomoc domową i prowadzi hospicjum stacjonarne dla osób dorosłych w województwie mazowieckim. Organizacja funkcjonuje od 1990 roku. Obecnie zatrudnia 100 pracowników, współpracuje z 50 wolontariuszami i jest wspierana przez ponad 6000 darczyńców.

Marketing cyfrowy, e-commerce oraz zarządzanie doświadczeniami klientów to według Gartnera trzy najważniejsze obszary inwestycji technologicznych, które będą miały istotny wpływ na poprawę funkcjonowania biznesu firm do 2019 roku. Zdaniem analityków, to właśnie one będą stanowić dla przedsiębiorstw pozytywny impuls do rozwoju dzięki zwiększeniu lojalności dotychczasowych klientów i przyciągnięciu nowych.

Dla firm, których działalność opiera się na budowaniu relacji z Uczestnikami kursów lub szkoleń, oprogramowanie CRM powinno być podstawowym narzędziem pracy. Bez niego szybko napotkają barierę związaną z trudnościami w zapanowaniu nad komunikacją i rosnąca bazą Słuchaczy, która uniemożliwi im dalszy wzrost.

Firma update CRM przeprowadziła badanie wśród szefów zespołów sprzedaży, które wskazują, że przedsiębiorstwa potrzebują przejrzystej i aktualnej informacji o kliencie. W usprawnieniu procesu sprzedaży równie ważny jest stały kontakt ze wszystkimi pracownikami, także tymi pracującymi w terenie – dlatego respondenci przewidują, że firmy będą inwestowały coraz więcej w mobilne rozwiązania CRM.

Decydując się na wdrożenie oprogramowania CRM, należy wybrać takie rozwiązanie, które będzie w stanie odpowiednio dopasować się do specyfiki prowadzonej działalności. Nawet dwa przedsiębiorstwa działające w tej samej branży mają różne potrzeby i nie można traktować ich jednakowo przy wdrożeniu systemu. Istotne jest także zrozumienie funkcjonowania danej branży i wdrożenie dodatkowych funkcje programu dopasowanych do konkretnej działalności.

EPICORFirma Epicor ogłosiła, że oferowany przez nią system planowania zasobami przedsiębiorstwa Epicor ERP został wyróżniony tytułem Champion w kategorii ERP dla średnich i dużych przedsiębiorstw w badaniu przeprowadzonym przez firmę analityczną Info-Tech Reseach Group. Rozwiązanie zostało również nagrodzone w kategorii Najlepsza Wartość.

Amerykańska firma Aurea przejmując większościowy pakiet udziałów w update software AG wzmacnia swoją pozycję strategiczną w Europie. Dotyczy to w szczególności krajów niemieckojęzycznych, gdzie swoje siedziby mają kluczowi klienci firmy update, tacy jak: Boehringer, Deutsche Post i Lufthansa. Dzięki inwestycji, update i jej klienci zyskają dostęp do szerszego pakietu rozwiązań CRM oraz globalnego rynku, co zapewni dodatkową wartość biznesową i jeszcze mocniejszą koncentrację na potrzebach klientów.

Microsoft ogłosił dostępność kolejnej wersji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM, jak również aktualizacji Microsoft Dynamics CRM Online oraz usług Microsoft Dynamics Marketing, które pojawią się na globalnym rynku pod koniec roku.

updateupdate przedstawia nową wersję systemu CRM.pad 2.0. Aplikacja na iPada oferuje mobilne funkcjonalności CRM, które zapewniają zespołom sprzedaży i serwisu bardziej skuteczną obsługę klienta. Twórcy mobilnego rozwiązania skoncentrowali się na poprawie przejrzystości i wygody użytkowania. Lepsza struktura interfejsu, funkcje dostosowane do praktycznych zadań oraz tryb offline zapewniają wzrost efektywności i elastyczności pracy.

Comtegra, integrator systemów informatycznych, oferujący rozwiązania z zakresu konsolidacji i wirtualizacji desktopów, serwerów oraz pamięci masowych, wdrożył rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2013.

ORACLELinkedIn już od dłuższego czasu należy do najważniejszych serwisów społecznościowych służących do nawiązywania i utrzymywania kontaktów zawodowych. Z danych firmy Investis wynika, że serwis ten odpowiada za 64% wszystkich wejść z serwisów społecznościowych na korporacyjne witryny internetowe. LinkedIn to także podstawowa platforma marketingowa dla firm z sektora B2B, gdyż ponad 3 mln przedsiębiorstw ma w tym serwisie swoje strony firmowe (LinkedIn Company Page).

Według raportu firmy Forrester Research z dnia 22 lipca 2014r. pt. „The Forrester Wave™: Digital Experience Delivery Platforms, Q3 2014” (The Forrester Wave™: platformy umożliwiające budowanie relacji z klientami w świecie cyfrowym, III kw. 2014 r.), hybris software została uznana za „silnego gracza”.

BPSCFabryka Żarówek Helios będzie pierwszym klientem, który wdroży aplikację mobilną do zarządzania relacjami z klientami, opracowaną przez BPSC S.A. CRM WEB umożliwia realizację dowolnego procesu sprzedaży za pośrednictwem przeglądarki WWW.

SAPSAP poszerza swoją ofertę rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Firma poinformowała o wprowadzeniu nowych, branżowych wersji rozwiązań do budowania zaangażowania klientów. Są one adresowane do przedsiębiorstw działających w takich sektorach, jak ubezpieczenia, handel detaliczny czy firmy użyteczności publicznej.

Według najnowszych analiz Gartnera, globalny rynek oprogramowania CRM osiągnął w 2013 r. wartość 20,4 mld USD . To wzrost o 13,7% rok do roku i kolejny dowód na dynamiczny rozwój rynku oprogramowania dla firm, którego łączna wartość w 2014 r. ma wynieść 320 mld USD . Nowoczesne metody zarządzania relacjami z klientami zyskują na coraz większym znaczeniu w tak różnorodnych branżach, jak m.in. sprzedaż, energetyka, produkcja czy bankowość. Jednocześnie, inwestycjom w CRM – których celem jest wzrost komfortu klientów - towarzyszy także rosnące zainteresowanie wyspecjalizowanymi narzędziami wspierającymi pracę sił sprzedaży.

Microsoft ogłosił kolejną dużą aktualizację swojego flagowego rozwiązania klasy ERP. Nowa wersja systemu dostarcza innowacyjne możliwości w zakresie zarządzania magazynem i transportem, umożliwiając pełny wgląd w czasie rzeczywistym w realizację łańcucha dostaw.

Kolejna firma z branży przemysłowej – Armex Automatyka Sp. z o.o.- zdecydowała się wesprzeć swoją działalność systemem CRM7. Wdrożony system będzie wyposażony w funkcjonalności służące do zarządzania projektami i sprzedażą, marketingiem, pracą grupową, rejestrowania i generowania dokumentów oraz zaawansowanego raportowania.

Pełny dostęp do bazy danych dla wszystkich pracowników firmy umożliwia szybkie pozyskanie informacji. Tylko jak przełożyć tę prawdę na sukces w branży wydawniczej?

SAPSAP Polska poinformowała dziś o udostępnieniu w polskiej wersji językowej rozwiązania SAP Cloud for Customer – oprogramowania dostępnego w chmurze, które wspiera budowanie zaangażowania klientów. SAP Cloud for Customer odpowiada na rosnące wymagania firm odnośnie elastyczności, wydajności i łatwości korzystania z systemów klasy CRM.

PODOBNE

 

  • erpframe
  • ENOVA365 KWADRAT

  • eqsystembaner

  • snt button 250