przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy MES, a Przemysł 4.0 Systemy MES, a Przemysł 4.0
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
Decyzją Urzędu Miejskiego Wrocławia stolica Dolnego Śląska dołączy do takich miast jak Londyn czy Mediolan pod względem rozwiązań technologicznych. 15 października br. władze miasta podpisały umowę na wdrożenie systemu CRM. Prace wdrożeniowe rozpoczęły się w połowie października i potrwają do lipca 2013 roku.

System CRM w wersji online firmy Microsoft Dynamics będzie wspierał proces zarządzania relacjami z klientami w firmie Dotapy SA, oferującej usługi płatności elektronicznych online.

Podczas swojego wystąpienia Larry Ellison, dyrektor generalny firmy Oracle, zaprezentował pakiet Oracle Social Relationship Management (SRM) Suite.

CRM oferuje szeroki wachlarz możliwości przy projektowaniu rozwiązania do zarządzania relacjami z klientem - od dostarczenia standardowego, pudełkowego systemu, po produkt out of the box, dostosowany w całości do indywidualnych predyspozycji zamawiającego i specyfiki jego działalności. Na jakie rozwiązanie warto się zdecydować? Co trzeba mieć na uwadze, dokonując wyboru?

UPDATE - CRM, SYSTEMY CRM, ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMIFirma update software prezentuje nowe rozszerzenie, które umożliwia integrację systemu update CRM z programem Microsoft Outlook. Za pomocą jednego przycisku, update.seven connectLive identyfikuje nadawców poprzez adresy e-mail i automatycznie pokazuje wszystkie istotne informacje o adresacie, które są dostępne w systemie CRM – ważne dane sprzedażowe, projekty czy okazje sprzedażowe. To gwarantuje, że użytkownicy programu Outlook, którzy na co dzień nie pracują z systemem CRM także będą mieli dostęp do kluczowych informacji. Ponadto CRM update.seven connectLive umożliwia swobodną konfigurację danych na poziomie programu pocztowego.

EPICOR - CRM, Social CRMSocial media kusi potencjałem. Mniejsze koszty dotarcia do potencjalnych klientów i większe możliwości prezentacji oferty. Jednak jak pokazują badania Gartner marketing w wirtualnych społecznościach to nie tylko szansa, ale i bolączka inwestycyjna firm. Nie stosując narzędzi mierzenia efektywności kampanii, przedsiębiorcy tracą pieniądze.

Spółka Infovide-Matrix podpisała kontrakt na kompleksowe wdrożenie zintegrowanego systemu obsługi klienta dla ENEA SA. Spółka zaprojektuje, zbuduje i wdroży kompleksową platformę IT w obszarze szeroko rozumianej obsługi klientów wszystkich grup taryfowych, rozliczania klientów oraz wsparcia procesów CRM.

Forrester Research Inc., wiodąca niezależna firma badawcza, uplasowała rozwiązania Microsoft Dynamics CRM na pozycji lidera w trzech autorskich raportach „The Forrester Wave: CRM Suites For Large Organizations, Q3 2012”, „The Forrester Wave: CRM Suites For Midsize Organizations, Q3 2012” oraz „The Forrester Wave: CRM Suites For Customer Service Solutions, Q3 2012”. Wszystkie powyższe dokumenty opisują, w jaki sposób rozwiązania CRM spełniają oczekiwania klientów oraz jak pozycjonują się pod kątem wsparcia profesjonalistów od rozwoju aplikacji w wyborze odpowiednich rozwiązań, spełniających potrzeby ich klientów. W dwóch pierwszych publikacjach Microsoft Dynamics CRM Online zostało uznane za jedno z najszybciej rozwijających się rozwiązań, natomiast w trzeciej jako jedno z czołowych rozwiązań, które oferuje szybki czas wdrożenia oraz ergonomię użytkowania.

Lubimy gry. Takie, gdzie możemy porywalizować, zdobyć kilka punktów. Klient w firmie, to także gracz i człowiek. A każdy z nas lubi trochę pograć. Z firmą również. Ciekawe, czy ktoś nam w tym pomaga? Jeśli tak, to co takiego robi, że wciąga nas do tej gry?

Firma Microsoft poinformowała o dostępności Centrum Zaufania (ang. Trust Center) dla systemu Microsoft Dynamics CRM Online. Jest to serwis zawierający szczegółowe informacje na temat zasad prywatności i bezpieczeństwa dotyczących usługi Microsoft Dynamics CRM Online.

Nieustanny rozwój firmy more7 Polska Sp. z o.o. oraz troska o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług zaowocowały stworzeniem nowej wersji systemu CRM7 PRO. W ręce naszych klientów oddajemy aplikację funkcjonującą w oparciu o nowoczesne technologie wraz z nowym, bardziej intuicyjnym wyglądem.

Systemy CRM pozwalają na gromadzenie, przechowywanie i analizowanie danych o kliencie, jego potrzebach i historii kontaktu z nim. Poprawnie zbudowana baza jest doskonałym źródłem wiedzy dla wszystkich działów w firmie, w tym także marketingu. Jednak aby w pełni wykorzystać jej potencjał w tym zakresie należy pamiętać o kilku podstawowych zasadach.

STREAMSOFT - ERP, systemy ERPModuł CRM, to aplikacja wspierająca proces pozyskiwania i obsługi klienta oraz usprawniająca planowanie i organizację pracy wewnątrz firmy. Stanowi idealne rozwiązanie dla działów marketingu, telemarketingu, handlowych oraz wszędzie tam, gdzie utrzymywane są kontakty z klientami. Moduł pozwala na zarządzanie bazą danych klientów oraz gromadzenie i przetwarzanie informacji o kontaktach handlowych i prowadzonej działalności.

Organizacja ślubu i wesela to dla młodej pary nie lada wyzwanie. Wybór zaproszeń, rezerwacja sali, znalezienie orkiestry czy didżeja, dekoracja sali i kościoła, dobór menu ? to tylko niewielka część spraw, które należy załatwić z odpowiednim wyprzedzeniem. Aby czas oczekiwania na własny, upragniony ślub nie był drogą przez mękę, wiele par decyduje się na skorzystanie z usług firm, które profesjonalnie zajmują się organizacją ślubów i wesel.

wnpW dużych firmach sektora przemysłowego nadal przeważa model on-premise, jednak coraz większym zainteresowaniem cieszy się technologia chmury ze względu na mniejsze koszty utrzymania, ogromną elastyczność i krótki czas uruchomienia usługi - zauważa Adam Komorowski, dyrektor Działu Aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics w polskim oddziale Microsoft.

SAP - CRMSAP poinformował, że zajmuje pozycję lidera światowego rynku rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami (CRM) pod względem udziałów w rynku. Jak wynika z raportu firmy Gartner, Inc., pt. „Market Share Snapshot: CRM Software, 2011”, SAP utrzymał pierwsze miejsce pod względem wysokości przychodów z aplikacji CRM i osiągnął w 2011 roku udział 19,3%, co oznacza wzrost wartości sprzedaży o 16,3% w stosunku do 2010 r.

FreecoNet, lider polskiego rynku VoIP, nawiązał współpracę z Firmao, spółką projektującą systemy CRM w chmurze. Tym samym klientom biznesowym oferowane jest kompleksowe rozwiązanie, dzięki któremu mogą uruchomić profesjonalny system do zarządzania relacjami z klientami (CRM) zintegrowany z systemem telekomunikacyjnym (VoIP).

Jak wynika z raportu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dostęp do internetu posiada dominująca część przedsiębiorców w Polsce, bo blisko 95,8% ogółu. Ze sprzętu komputerowego podłączonego do sieci korzysta 94% przedsiębiorstw małych oraz 99% średnich. W czasach wszechogarniającej komputeryzacji życia i procesów biznesowych istotnym narzędziem wykorzystywanym do realizacji strategii oraz filozofii działania firmy jest odpowiedni system do zarządzania relacjami z klientami CRM.

Echo Investment SA wybrało XPLUS SA jako partnera biznesowego w zakresie wdrożenia oprogramowania opartego na technologii Microsoft Dynamics CRM. Wdrożenie będzie obejmowało 35 użytkowników.

Mobilne technologie szerokopasmowe umożliwiają komunikację między coraz większą liczbą ludzi i urządzeń. Otwiera to przed operatorami więcej możliwości, ale z drugiej strony zmusza ich do szukania nowych sposobów wyróżnienia się na tle konkurencji i pozyskania lojalności klientów np. poprzez zapewnienie im bardziej spersonalizowanych, wyższej jakości usług. Aby ułatwić operatorom osiągnięcie tego celu, Ericsson wprowadza na rynek nowe rozwiązanie o nazwie Ericsson Telecom CRM, łączące dwa systemy – zarządzania relacjami z klientami (CRM) i bilingowy.

Wdrożony system CRM wspiera Kancelarię w pozyskiwaniu nowych i sprawnej obsłudze dotychczasowych klientów oraz efektywnym zarządzaniu ryzykiem z uwzględnieniem instrumentów ubezpieczeniowych.

INFOR ogłosił wprowadzenie na rynek InForce Everywhere, rozwiązania wykorzystującego możliwości zaplecza operacyjnego firmy w bezpośredniej obsłudze klienta. InForce Everywhere został pierwotnie oparty na Force.com, firmowej platformie społecznościowej salesforce.com. Inforce Everywhere integruje dane Infor ERP oraz Salesforce CRM, dzięki czemu zapewnia użytkownikom pełny obraz klientów, pomagając w osiągnięciu większego zysku oraz satysfakcji klientów.

Jedną z najnowszych koncepcji, znajdujących zastosowanie w marketingu i sprzedaży, jest Customer Relationship Management (CRM>), czyli zarządzanie relacjami z klientem. To synteza procesów biznesowych i technologii, których celem jest wszechstronne zrozumienie klienta. W oczywistym celu-dla konkurencyjnego, zgodnego z preferencjami różnicowania oferowanych mu produktów i usług.

Badania jednego z branżowych portali donoszą iż 50 – 70 % wdrożeń CRM jest nieudanych, a zaledwie 46 % firm, którym się to udało, osiągać zamierzone cele, co nie skłania do podjęcia szybkiej decyzji o zakupie systemu klasy CRM. Czytając takie statystyki każdy potencjalny klient zastanawia się: czy w ogóle kupić taki system, czy firma i organizacja są przygotowane do jego wdrożenia, jaki system wybrać oraz jakie kryteria powinny decydować o wyborze dostawcy, itd., itp.

Microsoft poinformował o nowej aktualizacji systemu CRM, która wejdzie na rynek w drugim kwartale 2012 roku. Jej podstawą jest wersja z listopada 2011 roku zawierająca rozwiązania do współpracy w wirtualnej sieci społecznościowej oraz usprawnienia dla firm korzystających z Microsoft Dynamics CRM w chmurze. Update rozwiązania umożliwi użytkownikom dostęp do jego zaawansowanych funkcjonalności za pomocą urządzeń mobilnych typu iPad, iPhone, Blackberry czy urządzeń z systemami Windows Phone 7 i Android.

buy cialis uk suppliers buy cialis online canada - millpharmacy.com cheap cialis from india

Rozwiązanie AUMS-CRM to narzędzie dedykowane dla branży energetycznej. Zawiera wszystkie kluczowe funkcjonalności niezbędne do obsługi procesów sprzedaży i rozliczania odbiorców energii. Powstało w wyniku integracji Asseco Utilities Management Solutions z Microsoft Dynamics CRM.

Comtrust - partner SAP AG, wprowadza specjalną ofertę zapewniającą kompleksową obsługę klienta dostępną w polskiej chmurze. Pakiet SAP BCM on-demand 2012 to rozwiązanie contact center SAP Business Communications Management wraz z funkcjonalnością CRM do zarządzania zadaniami. To idealne rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które nie posiadają CRM, a chcą zorganizować obsługęklienta na najwyższym poziomie.

Z końcem 2011 roku Ceramika Paradyż zakończyła wdrożenie korporacyjnego systemu Customer Relationship Management (CRM), którego głównym elementem jest pakiet Oracle Siebel CRM. System odpowiedzialny jest za obsługę klienta i zarządzanie sprzedażą firmy. Za wprowadzenie projektu odpowiedzialna była firma Devoteam SA (dawniej Wola Info SA), partner Oracle Polska.

Po ofensywie globalnego kryzysu w 2007 roku okazało się, że wiele firm nie jest w stanie funkcjonować w okresie spowolnienia gospodarczego - głównie za sprawą różnic w konkurencyjności poszczególnych podmiotów. Dziś przedsiębiorcy mądrzejsi o tamtą lekcję, wiedzą, że nie mogą być bierni wobec recesji i muszą działać, by nie borykać się potem z problemami finansowymi.

Oprogramowanie biznesowe nie sprawi, że produkty będą się same sprzedawać a kontrahent będzie obsłużony na czas. Jednak w obliczu silnej konkurencji jego umiejętne wykorzystanie poprawi wydajność pracownika i ułatwi mu wykonywanie służbowych obowiązków.

Od listopada br. jedna z największych firm logistycznych w Polsce – giełdowa spółka PEKAES – korzysta z nowego rozwiązania IT, opartego na autorskiej aplikacji BCC – CaRuM. Zintegrowane z systemem SAP ERP rozwiązanie wspiera handlowców PEKAES od pierwszego kontaktu przez działania operacyjne do obsługi posprzedażowej.

Poznańska firma more7 Polska, autor systemu CRM7, kontynuuje dobrą passę w branży logistycznej. Po modernizacji aplikacji w Grupie Raben, system CRM został wybrany przez kolejnego międzynarodowego spedytora - Grupę Fracht FWO.

Firma Oracle wprowadziła na rynek oprogramowanie Oracle Siebel CRM Public Sector 8.2.2 wchodzące w skład pakietu Oracle Social Services Suite. Oprogramowanie to pomoże instytucjom z sektora publicznego szybciej reagować na zmiany gospodarcze, społeczne i prawne. Jednocześnie pozwoli skupić się na usprawnianiu realizacji projektów i obsługi obywateli oraz na uproszczeniu automatycznego wdrażania zgodności z przepisami prawnymi.

LSI Software - CRM, system CRM, ERP, systemy ERPJakimi działaniami wyróżnić się na tle konkurencji? Jak obniżyć koszt pozyskiwania nowych klientów? Jak efektywnie zarządzać danymi oraz informacjami o upodobaniach dotychczasowych gości? Jakie nowe usługi wprowadzić do swojej oferty? To tylko kilka z wielu pytań, które zadają sobie właściciele obiektów hotelowych chcąc zdobyć przewagę konkurencyjną. Skutecznym rozwiązaniem dającym odpowiedź na postawione pytania jest hotelowy system CRM.

KOMPLUS wdrożył system CRM dedykowany dla firm szkoleniowych w ARK Consulting. Zaimplementowany program CRM wspiera zarządzanie relacjami z Klientami, uczestnikami oraz sprzedaż i organizację szkoleń. System CRM dedykowany dla branży szkoleniowej, pozwala efektywnie organizować pracę trenerów i funkcjonowanie firmy.

PODOBNE

 

  • erpframe
  • ENOVA365 KWADRAT

  • eqsystembaner

  • snt button 250