przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy MES, a Przemysł 4.0 Systemy MES, a Przemysł 4.0
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów

Jak zapewnić firmie stały dochód w czasie kryzysu?

O kryzysie wszędzie głośno. Upadają nawet duże, wydawać by się mogło – doskonale zarządzane firmy. Przyczyn jest wiele – niewypłacalność kontrahentów, mniejsze zainteresowanie klientów, nieprawidłowa kontrola finansowa i inne. Zapewnienie stałego dochodu firmie jest pierwszym krokiem do tego, by utrzymać ją w dobrej kondycji. Jak to zrobić? Przede wszystkim – należy zadbać o swoich dotychczasowych klientów. W tym może nam pomóc… profesjonalne oprogramowanie do prowadzenia firmy.

Komentarz eksperata: Jarosław Żeliński - IT- Consulting

Ukazał się ciekawy artykuł w CW, oto pewien fragment:
Z analiz przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii wynika, że w dwóch na trzy przypadki oczekiwania względem rozwiązań wspierających zarządzanie relacjami z klientami przewyższają rzeczywiste rezultaty wdrożeń takich systemów. Tylko w 33 proc. firm wykorzystujących rozwiązania klasy CRM osiągnięte zostały realne korzyści wynikające z zastosowania tego typu systemów. Krytykowane są natomiast m.in. niska wydajność i nadmierna złożoność oprogramowania. [...] Jednocześnie aż 79 proc. ankietowanych nie uznaje wdrożonego systemu klasy CRM za rozwiązanie kluczowe dla realizowanej działalności.

wnpZdaniem ekspertów, aż w 55% przypadków nie udało się osiągnąć spodziewanych korzyści po wdrożeniu nowego systemu CRM - wskazuje Bartosz Mańka, ekspert i manager w grupie Management Consulting and Education Infovide-Matrix.

PREFA, wiodący europejski producent systemów dachowych i elewacyjnych z aluminium, wdraża system CRM firmy update software AG we wszystkich swoich europejskich placówkach. Unikalne rozwiązanie usprawniające obszar zarządzania relacjami z klientem, skierowane specjalnie do sektora przemysłowego, zostało zaproponowane w modelu usługowym (Cloud computing).

Grupa Raben to jeden z liderów wśród operatorów logistycznych. Misją jej jest bycie liderem wszędzie, gdzie firma jest obecna, a ponieważ Grupa Raben prowadzi działalność nie tylko w Polsce, ale w 10 krajach Europejskich, ma jej w tym pomóc wdrożony system CRM firmy MORE7. Jak firma chce wykorzystać aplikację do osiągnięcia swego celu? Zapytaliśmy o to samych zainteresowanych – przedstawicieli Grupy Raben.

Firma Explanator, jako jeden z kolejnych Klientów KOMPLUS, wdrożyła system CRM dedykowany dla firm szkoleniowych. Program wspiera zarządzanie relacjami z Klientami, uczestnikami oraz sprzedaż i organizację szkoleń. System pozwala efektywnie organizować pracę trenerów i funkcjonowanie firmy.

Outbox wdrożył system CRM w Contact Center

Outbox - jedna z wiodących firm konsultingowych zajmujących się implementacją rozwiązań CRM rozpoczęła współpracę z Contact Center – największą w Polsce spółką outsourcingową w branży call/contact center. W ramach współpracy Outbox wdrożył system Microsoft Dynamics CRM 2011.

KOMPLUS - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiMedia B2B, spółka zajmująca się sprzedażą powierzchni reklamowej w dwutygodniku "Detal Dzisiaj" oraz w miesięczniku "Poradnik Hurtownika", wybrała system CRM dedykowany dla Wydawnictw firmy KOMPLUS.

INSOFT - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiInsoft sp. z o.o. wdrożył system Insoft CRM w firmie badawczo-rozwojowej Blirt S.A.

ORACLE - CRM, ERP, system CRMOracle wprowadza na rynek oprogramowanie Oracle CRM On Demand Wersja 19 o najlepszych w branży możliwościach w zakresie stymulowania wzrostu przychodów, obniżania kosztów i poprawy obsługi klienta. Jest to dowód ciągłego dążenia firmy Oracle do wdrażania kolejnych innowacji.

KOMPLUS - CRM, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientamiWydawnictwo TE-JOT, wydawca m. in. miesięcznika „Wróżka”, wdrożyło system CRM dedykowany dla wydawnictw, którego producentem jest firma KOMPLUS. Zaimplementowany system CRM dla wydawnictw poza modułami typowymi dla systemów CRM jak: baza danych Klientów, działania handlowe, mailingi, oferty posiada także moduły wspierające pozyskiwanie i rozliczanie reklamodawców, jak: zlecenia reklamowe, fakturowanie reklam, planowanie i raportowanie reklam.

COMARCH - CRMW ostatnich latach systemy do zarządzania programami lojalnościowymi ewoluowały z prostych narzędzi do zbierania punktów i ich wymiany na określone nagrody, w kierunku bardziej wyszukanych platform, wspierających kluczowe procesy biznesowe związane z zarządzaniem bazą klientów. Nowa wersja Comarch Loyalty Management umożliwia rozwijanie unikatowych i skutecznych programów lojalnościowych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Pozwala także na interaktywną, spersonalizowaną komunikację z klientami poprzez różnorodne kanały.

UPDATE - CRM, system CRMFirma update software AG, europejski producent wysokiej klasy systemów CRM, wprowadza na rynek społecznościowe narzędzie CRM o nazwie COSMIC (akronim od „Comprehensive Observation of Social Media integrated with CRM”). COSMIC to pierwsze rozwiązanie, które realizuje koncepcję zintegrowanego „CRM społecznościowego”, czyli połączenia analizy mediów społecznościowych i operacyjnych procesów CRM w jednym miejscu.

ORACLE - CRM, SaaS, zarządzanie relacjami z klientamiOracle Polska informuje, że największa ogólnopolska sieć laboratoriów medycznych DIAGNOSTYKA Sp. z o.o. rozpoczęła wdrożenie systemu Oracle CRM On Demand, udostępnianego użytkownikom w modelu SaaS. Projekt prowadzi firma Eclipse Sp. z o.o. spółka komandytowa, partner Oracle Polska. Uruchomienie produkcyjne systemu Oracle planuje się na przełomie lipca i sierpnia 2011 roku

INSERT - CRM, systemy ERP, CRMJeszcze do niedawna systemy CRM były używane tylko przez duże przedsiębiorstwa. Obecnie programy tego typu są skierowane również do małych i średnich firm, a te coraz chętniej z nich korzystają.

Lepsza obsługa klienta w wydawnictwie

ITD Polska wdrożyła zintegrowany system komunikacyjny Customer Interaction Center firmy Interactive Intelligence w centrum kontaktowym wydawnictwa edukacyjnego Nowa Era. Celem projektu jest usprawnienie sprzedaży i obsługi klientów wydawnictwa.

ORACLE - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiOracle Polska informuje, że w firmie Ceramika Paradyż Sp. z o.o. rozpoczęła się druga faza wdrożenia korporacyjnego systemu CRM, którego głównym elementem jest pakiet Oracle Siebel CRM. Projekt prowadzi firma Devoteam SA (dawniej Wola Info SA), partner Oracle Polska.

more7 - CRMGenerowanie ofert w w systemach crm działających w architekturze klient-serwer nie jest zadaniem prostym. Oczywistym jest, że tworzenie tego typu dokumentów opiera się o formularze i szablony ale istnieją też ograniczenia wynikające z faktu, że pracuje się w oknie przeglądarki www.

ITELLIGENCE - CRM, Business IntelligenceBarlinek S.A., jeden z największych producentów naturalnych podłóg drewnianych na świecie, nawiązał współpracę z firmą itelligence Sp. z o.o. Barlinek S.A. skorzysta z usług itelligence w obszarach wdrożenia SAP CRM. Zastosowanie najnowszej wersji SAP CRM pozwoli zwiększyć automatyzację procesów związanych z szeroko rozumianą obsługą klienta. Projekt przeprowadzą wspólnie eksperci itelligence z obszarów CRM oraz Business Intelligence.

ORACLE - ERP, systemy ERP, CRMWdrożony w firmie Węglokos S.A. w ramach projektu Zintegrowanego Systemu Informatycznego, system CRM Oracle Siebel stał się centralnym modułem gromadzącym informacje o kontrahentach i umowach, będącym repozytorium danych dla systemu transakcyjnego Oracle EBS.

INSOFT - CRMInsoft przeprowadził wdrożenie Microsoft Dynamics CRM dla DRE Sp. z o.o. Insoft sp. z o.o. wdrożył i przystosował system Microsoft Dynamics CRM dla firmy DRE Sp. z o.o. System CRM wspomaga efektywne zarządzanie informacją o klientach, dostawcach, działaniach, jak również korespondencją i terminami spotkań. MS CRM pomaga zarządzać pracą grupową m.in. w postaci dystrybucji zadań do odpowiednich kolejek, skąd mogą zostać pobrane do wykonania przez wyznaczone do tego osoby. Microsoft Dynamics CRM tworzy spójną bazę danych, która wspomaga pracę działu handlowego i marketingu.

SAGE - CRM, systemy ERP, ERPZ początkiem kwietnia br. Sage wprowadza na polski rynek najnowszą wersję systemu CRM: Sage ACT!. To rozwiązanie adresowane do sektora MSP. Każdej firmie, która potrzebuje pomocy we wdrożeniu lub doskonaleniu zarządzania obszarem CRM, Sage zapewnia merytoryczne wsparcie.

KOMPLUS - CRM, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientamikomplusCRM wspomaga dział sprzedaży szkoleń oraz marketingu firmy Polwita w budowaniu dobrych relacji z Klientami oraz daje dostęp do pełnych informacji o nich.

MICROSOFT DYNAMICS CRMMicrosoft Corp. ogłosił poszerzenie sieci Partnerów działających w branży telekomunikacyjnej o nowych niezależnych dostawców oprogramowania (ISV) i integratorów systemów (SI). Ericsson, Convergys Corp., MetraTech Corp., Redknee Inc. oraz Tech Mahindra Ltd. wybrały Microsoft Dynamics CRM jako komponent wspierający obsługę klienta w obrębie dostarczanych przez nich systemów, umożliwiający dostawcom usług telekomunikacyjnych oferowanie nowych usług bardziej efektywnie i przystępnie.

CRM w kryzysie ma się dobrze

Bez CRM nie da rady egzystować żadna większa firma. Dlatego w dobie kryzysu, kiedy cały biznes stawia na doskonalenie sprzedaży, rynek CRM ma przed sobą dobre perspektywy. Zdaniem firm analitycznych sprzedaż tych rozwiązań urośnie w ciągu roku o 20 - 30 proc.

EVOLPE - CRM, systemy ERPŚwiatowy lider dostawców otwartego oprogramowania klasy CRM (Customer Relationship Management) – SugarCRM Inc. rozwija swoją sieć partnerów. Fakt ten cieszy polskie przedsiębiorstwa, gdyż dzięki temu pojawia się możliwość zakupu profesjonalnych systemów firmy SugarCRM u polskiego dystrybutora. SugarCRM to wysokiej klasy oprogramowanie biznesowe wspomagające obszar zarządzania relacjami z klientem. Należy on do produktów typu Commercial Open Source, czyli elastycznego oprogramowania o otwartym kodzie źródłowym. Licencja Open Source gwarantuje udostępnienie kodu programistycznego przez producenta, a co za tym idzie – możliwość nieograniczonego dopasowania systemu przez firmę wdrożeniową do potrzeb przedsiębiorstwa.

MICROSOFT DYNAMICS - CRM, ERPGrupa Nowy Styl jest europejskim liderem i jednym z największych na świecie producentów krzeseł i mebli biurowych. Firma zajmuje się również produkcją głównych komponentów – metalowych, drewnianych i z tworzyw sztucznych. Tak złożona działalność firmy oraz konieczność dostosowania się do zróżnicowanych oczekiwań klientów były jednymi z powodów implementacji systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0.

KOMPLUS - CRM, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientamiWybrany przez ARK Agencję Pracy program CRM umożliwia zarządzanie bazą danych Klientów, zarówno pracodawców, jak i potencjalnych pracowników. Użytkownicy systemu mają szybki dostęp do wszelkich informacji o Klientach.

ORACLE - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiFirma Oracle poinformowała, że europejscy klienci instytucjonalni mogą teraz korzystać z oferowanej przez Oracle aplikacji w modelu SaaS (software as a service ― oprogramowanie udostępniane jako usługa) pod nazwą Oracle CRM On Demand, udostępnianej bezpiecznie w hostingu na terenie Europy.

MORE7 - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiFirma Heart 24 sp. z o. o. sp. k. specjalizuje się w świadczeniu usług opiekuńczych dla osób starszych w Niemczech i w Polsce. Działalność firmy dotyczy również oddelegowywania personelu do pracy na terenie krajów niemieckojęzycznych. Aby móc sprawnie zarządzać informacją przepływającą przez biuro oraz utrzymywać pozytywne relacje z otoczeniem właściciel firmy Heart 24 zdecydował się na wdrożenie systemu CRM proponowanego przez poznańską firmę more7 Polska Sp. z o. o.

MICROSOFT - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiSystemy klasy CRM należą dziś do grupy najczęściej kupowanego oprogramowania biznesowego. Powstały one z myślą o dużych firmach obsługujących ogromną ilość klientów, jako narzędzia pozwalające zapewnić wyższy standard obsługi, a także wespierające procesy sprzedaży i marketingu. Ich podstawowym zadaniem było gromadzenie danych na temat klientów w jednym miejscu tak, aby wszyscy uprawnieni pracownicy firmy mieli dostęp do najświeższych, najbardziej aktualnych informacji. Z czasem okazało się, że aplikacje tego typu oferują o wiele więcej możliwości. Zarówno ich główne zadanie – gromadzenie i przetwarzanie danych oraz zintegrowana budowa – dostarczyły inspiracji do dalszego rozwijania tego typu platform.

KOMPLUS - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiWybrany przez ARK Agencję Pracy program CRM umożliwia zarządzanie bazą danych Klientów, zarówno pracodawców, jak i potencjalnych pracowników. Użytkownicy systemu mają szybki dostęp do wszelkich informacji o Klientach.

MORE7Oprogramowanie typu CRM jest nieodzownym narzędziem pracy każdej firmy, dla której dobry kontakt z Klientem jest podstawą funkcjonowania. Potwierdza to udane wdrożenie systemu CRM7 w CEM Promotor, dzięki któremu jakość przebiegu procesów biznesowych w firmie znacznie wzrosła.

MORE7 - CRM, systemy CRMW obecnych czasach wiele serwerów pocztowych umożliwia ściąganie poczty przy użyciu dwóch różnych protokołów IMAP lub POP3. Różnice występujące pomiędzy tymi rozwiązaniami są znaczące. POP3 jest rozwiązaniem dobrym, ale posiada pewne ograniczenia ? użytkownik może korzystać z klienta poczty zainstalowanego z jednym komputerem lub laptopem. To powoduje, że odczytanie ściągniętych wiadomości jest możliwe na urządzeniu, na które zostały one pobrane, a jeżeli nie została zaznaczona opcja pozostawienia kopii wiadomości na serwerze to zapoznanie się z wiadomościami z np. telefonu komórkowego będzie po prostu niewykonalne. Innymi słowy, protokół POP3 jest mało elastycznym narzędziem utrudniającym kontrolę nad zawartością skrzynki.

MACROLOGIC - CRM, ERP, Systemy ERPMacrologic S.A. podpisał umowę na dostarczenie rozwiązania klasy CRM spółce Stalprofil S.A. Wdrożenie obejmie wszystkie działy związane z obsługą procesu sprzedaży. System został zaplanowany na 50 użytkowników. CRM zostanie zintegrowany z działającym w Stalprofilu systemem ERP.

PODOBNE

 

  • erpframe
  • ENOVA365 KWADRAT

  • eqsystembaner

  • snt button 250