przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy MES, a Przemysł 4.0 Systemy MES, a Przemysł 4.0
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
MICROSOFT DYNAMICS - Systemy ERP, CRM, ERP, Zarządzanie Relacjami z KlientamiCEO firmy Microsoft, Steve Ballmer, ogłosił wprowadzenie do oferty na globalny rynek Microsoft Dynamics CRM Online, czyli najnowszej wersji Microsoft Dynamics CRM 2011 w środowisku Cloud Computing. Dzięki tej usłudze przedsiębiorstwa będą mogły odkryć nowy wymiar efektywności sprzedaży, działań marketingowych oraz udoskonalić obsługę klienta. Nowy system Microsoft Dynamics CRM 2011, zarówno w modelu on-premise jak i w chmurze będzie dostępny na całym świecie od 28 lutego 2011 roku.

MORE7 - CRM, zarządzanie relacjami z klientami, WorkflowMiro Sp. z o.o. jest firmą prężnie działającą w sektorze medycznym, a jej wieloletnie doświadczenie pokazuje, że podstawą udanego biznesu jest zadowolony Klient. Zdaniem Prezesa firmy wypracowanie zaufania u Klientów nie jest łatwym kawałkiem chleba, jednak z całą pewnością wartym poświęcenia i starań.

MORE7 - CRM, Zarządza Relacjami z Klientami, CRMEuropegaz to polski operator logistyczny, który już od 20 lat z powodzeniem funkcjonuje na rynku polskim i zagranicznym. W celu efektywniejszego zarządzania informacjami przepływającymi między oddziałami firmy, mieszczącymi się w Warszawie, Osiecznej k. Leszna oraz Dąbrowie Górniczej, podjęta została decyzja o wdrożeniu zintegrowanego systemu do zarządzania relacjami z klientem. Decyzja o wyborze konkretnej aplikacji nie była łatwa i wymagała szczegółowej weryfikacji rynku CRM.

CRM firmy KOMPLUS został wdrożony w AGM Grupie Mediowej. Zastosowany w wydawnictwie system CRM, wspiera zarządzanie bazą danych Klientów, umożliwia bezpieczne przechowywanie wszelkich informacji dotyczących przeprowadzanych działań handlowych oraz marketingowych. Dzięki systemowi komplusCRM jego użytkownicy mają wszystkie ważne dane w jednym bezpiecznym miejscu co powoduje, że mają szybki dostęp do wysyłanych ofert, maili czy wykonanych działań.

MORE7 - systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientami, workflowFirma m.studio, wydawca hejkelner.pl wdrożyła system CRM, stworzony przez firmę more7 Polska. O wyborze dostawcy zdecydował dobry stosunek ceny do jakości oraz możliwość migracji i integracji posiadanych baz danych z FreeCRM do CRM7.

MORE7 - CRM, systemy CRMFirma more7 Polska Sp. z o.o. wzbogaciła swój system o nowy moduł jakim jest OfficeLauncher. Jest to narzędzie pozwalające na tworzenie dokumentów z poziomu przeglądarki internetowej w oparciu o dane zgromadzone w systemie. Generowanie ofert w systemach CRM działających w architekturze klient-serwer nie jest zadaniem prostym ze względu na ograniczenia wynikające z pracy w oknie przeglądarki WWW. Narzuca to szereg utrudnień związanych z formatowaniem tekstu czy grafik i pobieraniem danych.

BI TECHNOLGIESUrządzenia mobilne odgrywają coraz większą role w procesach mających wpływ na obsługę klienta. Ze względu na ich przydatność dla menadżerów dużo firma stawia na rozwój systemów informatycznych w kierunku udostępniania ich na technologiach mobilnych.

Marketing bezpośredni staje obecnie przed nowymi wyzwaniami związanymi ze zwiększonymi wymaganiami klientów oraz lawinowo pojawiającymi się nowymi technologiami. Aby im sprostać konieczne jest wykorzystanie potencjału kryjącego się zarówno w nowych kanałach kontaktu takich, jak smartphone’y, iPad’y oraz portale społecznościowe, jak również tradycyjnych – e-mail, telefoniczne centra kontaktowe, oddziały bankowe, sklepy.

MACRLOGIC - systemy ERP, CRM. WMS, zarządzanie magazynemPolonia Logistyka podpisała umowę z Macrologic S.A. Kontrakt dotyczy wdrożenia systemów Xpertis CRM, OLAP oraz WMS. Celem projektu jest podwyższenie sprawności operacyjnej firmy Polonia Logistyka w obszarach spedycji i usług logistycznych. W ramach projektu Polonia Logistyka wdroży portal dla klientów korzystających z usług spółki.

KOMPLUS - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiKOMPLUS wdrożył w Instytucie Rozwoju Biznesu system CRM. Zmodyfikowany do indywidualnych wymagań CRM pozwala na zarządzanie bazą danych Klientów, planowanie wszelkich działań związanych z prowadzeniem projektów szkoleniowych zarówno otwartych, jak i zamkniętych.

KOMPLUS - CRM, systemy CRMCRM dedykownay firmom szkoleniowym, został wdrożony w GrupieSET , firmie szkoleniowo – doradczej. System stworzony przez KOMPLUS, który działa już w wielu firmach organizujących szkolenia, został stworzony dzięki indywidualnemu podejściu do specyfiki i działalności branży szkoleniowej.

UPDATE - CRM, SFA, zarządzanie relacjami z klientamiAustriacka firma update software AG, producent systemów CRM, rozpoczyna fazę beta testów rozwiązania cosmic, które umożliwia pozyskiwanie informacji z mediów społecznościowych i wprowadzanie tych danych do systemów zarządzania relacjami z klientami.

ORACLE - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiOracle wprowadza na rynek oprogramowanie Oracle CRM On Demand Wersja 18. Nowe możliwości systemu obejmują m.in.: zdobywanie przydatnych informacji o potencjalnych klientach (tzw. kwalifikowane sugestie handlowe) mniejszym kosztem, lepsze planowanie działalności biznesowej niezależnie od warunków rynkowych, korporacyjnej klasy zabezpieczenia przetwarzania w chmurze, kontrolę sieci i dostępu oraz nowe rozwiązanie „Insurance On Demand” do zarządzania siecią pośredników ubezpieczeniowych.

MICROSOFT - CRMFirma Microsoft ogłosiła kluczowe dla realizowanej strategii CRM wprowadzenie na rynek najnowszej generacji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM w wersji beta. Produkt stanowi jedno środowisko programistyczne dla konfiguracji w chmurze (on-demand) lub on-premise.

MICROSOFT - ERP, CRM, zarządzanie relacjami z klientamiPolski oddział Colliers International wybrał system Microsoft Dynamics CRM jako narzędzie wspomagające budowanie relacji z klientami i zarządzanie bazą nieruchomości Firma specjalizuje się w reprezentacji najemców poszukujących powierzchni biurowych, handlowych i magazynowych, sprzedaży i zarządzaniu nieruchomościami, doradztwie na rynku hotelarskim i budowlanym, wycenie nieruchomości, zarządzaniu projektami budowlanymi, a także w badaniach rynku.

KOMPLUS - CRM, system CRMDostarczony przez firmę KOMPLUS CRM zapewnia użytkownikom aplikacji bezpieczeństwo informacji dzięki przechowywaniu danych w jednym pewnym miejscu, przez co mają szybki dostęp do wysyłanych ofert, maili czy wykonanych działań.

more7 - CRMDynamiczny rozwój firmy Raben Polska sprawił, iż dotychczas wykorzystywana wersja systemu CRM7 nie obejmowała już wszystkich nowych aspektów biznesowych.

SOFTWAREMIND - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiFirma Software Mind S.A. dostarczyła dla norweskiej firmy Snap TV producenta rozwiązań IPTV system obsługi Klienta - Software Mind eCare. Rozwiązanie pracować będzie wraz z kompletną platformą telewizyjną dostarczaną przez Snap TV w miasteczku studenckim w Oslo.

SOFTWAREMIND - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiFirma Software Mind S.A. dostarczyła dla norweskiej firmy Snap TV producenta rozwiązań IPTV system obsługi Klienta - Software Mind eCare. Rozwiązanie pracować będzie wraz z kompletną platformą telewizyjną dostarczaną przez Snap TV w miasteczku studenckim w Oslo.

ITCUBE - CRM, system CRM, zarządzanie relacjami z klientamiFirma ITCube Software ukończyła z sukcesem kolejne wdrożenie autorskiej aplikacji ITCube CRM. W lutym 2010 roku do grona klientów dołączyła firma ZALCO Sp. z o.o., która wybrała system ITCube CRM zintegrowany z programem SYMFONIA Premium. Ponieważ firma miała już wcześniej wdrożony system CRM, pisany jako projekt indywidualny i znane były zagrożenia z tym związane, postanowiono skorzystać z gotowej aplikacji, którą można skonfigurować pod własne potrzeby.

MICROSOFTFirma Microsoft poinformowała o uznaniu systemu Microsoft Dynamics CRM za lidera rynku rozwiązań CRM przez dwie wiodące niezależne firmy badawcze – Gartner, Inc. i Forrester Research, Inc. Forrester uhonorował aplikację Microsoft Dynamics CRM za elastyczne rozwiązania do obsługi klienta, przyznając mu pozycję lidera w raporcie „The Forrester Wave™: CRM Suites Customer Service Solutions, Q3, 2010”. Natomiast Gartner uplasował Dynamics CRM wśród liderów w swoim raporcie „2010 Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation”. Oba raporty opublikowane zostały w lipcu bieżącego roku.

MACROLOGIC - systemy ERP, CRM, ERP, zarządzanie relacjami z klientamiMacrologic podpisał umowę z Garbarnią Szczakowa S.A. Kontrakt dotyczy wdrożenia systemu CRM. System zostanie połączony z funkcjonującym w zakładzie systemem ERP. Szczakowa należy do czołówki zakładów garbarskich w Polsce.

MICROSOFT - systemy ERP, CRM, ERPFirma Microsoft przedstawiła podczas światowej konferencji dla Partnerów (Microsoft Worldwide Partner Conference) funkcjonalność najnowszej generacji rozwiązania do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Oczekiwana wersja Microsoft Dynamics CRM 2011 ? wcześniej określana jako ?CRM5" ? będzie ogólnodostępna w wersji beta od września br., łącznie z wersją Microsoft Dynamics CRM Online.

OUTBOX - CRMOutbox podpisał umowę z firmą Capgemini Polska o współpracy w zakresie realizacji projektu dla Grupy TP. Capgemini jako strategiczny partner IT dla Grupy TP w zakresie zarządzania relacjami z klientami (CRM), powierzyła firmie Outbox prace nad rozwojem i utrzymaniem kilkudziesięciu systemów.

INSOFT  - CRM, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientamiInsoft sp. z o.o. wdrożył system Microsoft CRM dla firmy Novitus SA. - lidera na rynku urządzeń fiskalnych w Polsce. Zadaniem systemu jest efektywne zarządzanie informacją o klientach, konkurencji, działaniach i aktualnej ofercie firmy. Microsoft Dynamics CRM tworzy spójną bazę danych, która wspomaga pracę działów handlowego i marketingu, oraz koordynuje obsługę serwisową klientów. W systemie gromadzone są dane dotyczące potencjalnych klientów, kontrahentów oraz partnerów handlowych firmy.

MICROSOFT - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiActiveMED, dostawca kompleksowych usług w zakresie obsługi informatycznej obiektów związanych z branżą medyczną i farmacją, wdrożył system Microsoft Dynamics CRM 4.0, jako narzędzie wspierające zarządzanie relacjami z klientami. Ponadto firma zdecydowała się na implementację narzędzia Microsoft Exchange Server.

Macrologic - CRMMacrologic wdroży w spółce "TUGEB POLBUD" system CRM, Xpertis Logistyka oraz moduł OLAP. Kontrakt realizowany jest w ramach projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Innowacyjne Gospodarka. Wdrożenie dla 30 użytkowników ma zostać zakończone w październiku 2010.

SAGRA - CRM, SFA, zarządzanie relacjami z klientamiPolski Lek SA wdrożył mobilny system klasy SFA, FFA, CRM - EMIGO, obsługujący procesy biznesowe w kluczowych obszarach sprzedaży. To kolejny podmiot z rynku farmaceutyczno-medycznego, który korzysta z rozwiązań firmy Sagra Technology.

INSOFT -  CRM, zarządzanie relacjami z klientamiInsoft wdrożył Microsoft CRM w firmie Higiena System Sp. z o.o. Wdrożenie było elementem strategii Higiena System ukierunkowanej na doskonalenie, jakości usług oraz uzyskanie pełnej satysfakcji Klienta. Do realizacji wdrożenia systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 wybrana została firma Insoft Sp. z o. o. dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu we wdrażaniu systemów klasy CRM, popartym licznymi referencjami od zadowolonych klientów.

Korporacja Teradata ,światowy lider oprogramowania i sprzętu opartego na bazach danych przeznaczonego do obsługi analityki korporacyjnej ogłosiła, że została sklasyfikowana wśród liderów w ostatnim raporcie Gartnera, ?Magic Quadrant for CRM Multichannel Campaign Management (MCCM)?1 (Raport Magic Quadrant dla wielokanałowego zarządzania kampaniami CRM (MCCM)) autorstwa Adama Sarnera. Teradata Relationship Manager (TRM) to flagowy produkt tej firmy, sprawdzona aplikacja stosowana przez globalnych klientów, którzy wiedzą, dlaczego Teradata od dziesięciu lat jest liderem w sektorze marketingu wielokanałowego.

netwiseNetwise Sp. z o. o., Złoty Partner Microsoft z kompetencją CRM, jako jedyna firma z Polski został zaproszony przez Microsoft do udziału w programie CRM 5 Metro. Microsoft pozytywnie ocenił kompetencje i projekt rozwiązania Netwise. Dzięki wyróżnieniu Netwise Sp. z o. o. jest jedyną firmą w Polsce, która kilka miesięcy przez premierą będzie miał prawa wykorzystywać w budowanych przez siebie rozwiązaniach nową wersję Dynamics CRM o nazwie kodowej CRM 5.

MICROSOFT - systemy ERP, CRM, MRPINFOR PL, czołowy polski dostawca profesjonalnych informacji o tematyce prawno-gospodarczej, wdrożył system CRM w celu wsparcia bieżącej działalności grupy.

ORACLE - CRMFirma Oracle, kontynuując swoje zaangażowanie w udostępnianie klientom mobilnym otwartych, elastycznych funkcji CRM, poinformowała, że jej rozwiązanie Siebel CRM jest dostępne z poziomu tabletów Apple iPad.

ORACLE - systemy ERP, CRM, Business Intelligence, ERPDeutsche Telekom Group (DTAG), jedna z największych na świecie firm telekomunikacyjnych, klient Oracle od 2001 r., zainwestowała w system Oracle Siebel CRM jako standardową platformę dla swojej strategii CRM nowej generacji. Ma to pomóc w obniżeniu kosztów zarządzania 120 milionami klientów obsługiwanych przez europejskie odziały firmy.

SAGRAKRKA-POLSKA, rodzimy oddział jednej z wiodących firm farmaceutycznych Europy Środkowo-Wschodniej, wdrożył mobilny system ? Emigo. System, należący do rozwiązań klasy SFA, FFA, CRM, obsługuje wszystkie procesy w kluczowych obszarach pracy przedstawicieli. KRKA-POLSKA dołączyła do grona ponad 150 dużych i średnich firm, w których na co dzień z systemu korzysta ponad 5 000 pracowników działów marketingu, sprzedaży, IT, logistyki.

PODOBNE

 

  • erpframe
  • ENOVA365 KWADRAT

  • eqsystembaner

  • snt button 250