przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy MES, a Przemysł 4.0 Systemy MES, a Przemysł 4.0
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów

KOMPLUS - CRMHossa Finance wdrożyła CRM firmy KOMPLUS. System komplusCRM ma za zadanie wspierać doradców finansowych w codziennej pracy i skutecznie pomagać w budowaniu dobrych relacji, zarówno z Klientami instytucjonalnymi, jak i indywidualnymi.

MICROSOFT  - CRMFirma Microsoft poinformowała o uplasowaniu systemu Microsoft Dynamics CRM na najwyższej pozycji w badaniu przeprowadzonym przez firmę Gartner Inc. ?Magic Quadrant for CRM Customer Service Contact Center? (?Magiczny Kwadrant narzędzi CRM dedykowanych działom obsługi klienta?). Opracowany na podstawie badań raport, skupia się przede wszystkim na pierwszej warstwie systemów ? interakcji aplikacji biznesowych CRM z klientami.

ORACLE - systemy ERP, CRMSystem Oracle CRM On Demand w wersji 17 to najnowsza wersja oprogramowania Oracle udostępnianego w formie usługi hostingu, która stanowi dowód ciągłego dążenia firmy do unowocześniania systemu CRM. W wersji tej wprowadzono rozbudowane funkcje prognostyczne i analityczne, które zapewniają użytkownikom lepszy wgląd w dane ułatwiające podejmowanie decyzji oraz pozwalają zwiększyć produktywność

KOMPLUS - CRMCRM firm Komplus wspiera w SSI Schäfer dział sprzedaży oraz marketingu w budowaniu dobrych relacji z Klientami oraz umożliwia dostęp do pełnych informacji o nich.

1OUTBOX - systemy CRMOUTBOX, wiodąca firma konsultingowa specjalizująca się we wdrażaniu rozwiązań informatycznych w obszarze zarządzania relacjami z klientem (CRM) podpisała kontrakt na analizę modelu utrzymania systemu informatycznego dla Mazowieckiej Spółki Gazownictwa, która jest strategiczną spółką koncernu PGNiG.

simplesoftwareW poszukiwaniu dalszego doskonalenia tej obsługi firma zdecydowała się na wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie relacjami z klientem SIMPLE.CRM/BPM. System CRM obejmie 20 jednoczesnych użytkowników. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu inwestycyjnego dofinansowanego ze środków unijnych.

microsoftENERGA-OBRÓT SA zdecydowała się na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 w celu usprawnienia funkcjonalności kluczowych obszarów jej działalności. Będąca jedną z czterech dużych grup energetycznych należących do Grupa ENERGA SA, specjalizuje się w sprzedaży energii elektrycznej odbiorcom indywidualnym i biznesowym, a także obrotem energią na rynku hurtowym. Firma działa na terenie całej Polski oraz na europejskich platformach obrotu energią.

CRM w firmie szkoleniowej BOMIS

kompluskomplusSOS ? CRM dla firm szkoleniowych, został wdrożony w firmie BOMIS Progress Centrum Edukacji. System stworzony przez firmę KOMPLUS i działający już w wielu firmach organizujących szkolenia, został stworzony dzięki indywidualnemu podejściu do specyfiki i działalności branży szkoleniowej.

SOFTWAREMIND - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiFirmy Software Mind S.A. i PRESSCOM Sp. z o.o. podpisały umowę o współpracę, na podstawie której Software Mind dostarczy i wdroży nową wersję systemu Software Mind CRM w firmie Presscom, specjalizującej się w organizacji profesjonalnych szkoleń i konferencji oraz w wydawaniu publikacji prasowych i książkowych.

UPDATE - crmupdate software AG, producent systemów CRM, wprowadza na rynek update.revolution ? rozwiązanie CRM oferowane w modelu oprogramowania jako usługi.

SENTE - CRM, systemy ERP, zarządzanie relacjami z klientami, CRMCodzienne raportowanie wyników handlowych, przygotowywanie i wyświetlanie statystyk finansowych, a także dostęp offline do bazy klientów - to nowe funkcjonalności systemu SENTE eCRM Mobile opracowane dla spółki Everest Finanse.

KOMPLUS - CRMOprogramowanie komplusSOZ ? System Obsługi Zleceń Reklamowych - oprócz typowych modułów CRM, jak: baza danych Klientów, działania handlowe, mailingi, oferty posiada również moduły wspierające pozyskiwanie i rozliczanie reklamodawców, jak: zlecenia reklamowe, fakturowanie reklam, planowanie i raportowanie reklam.

SI CONSULTING - systemy ERP, CRM, MRP, ERPOd ośmiu lat co najmniej sto osób pojawia się w polskich przedsiębiorstwach w celu sprzedaży rozwiązań CRM. Dziś poszechnie już wiadomo, że powodzenie szeroko zakrojonych działań oświatowo-marketingowych względem CRM "spaliło na panewce". Firmy informatyczne pogrążone w głębokich problemach koniunkturalnych na rynku nie mają nadal funduszy, czasu, a przede wszystkim wiedzy do tego, aby zająć się wdrożeniem ideologii i technologii CRM.

MICROSOFT - CRMPlatforma xRM jest kolejnym krokiem w ewolucji systemów CRM i stanowi rozszerzenie funkcjonalności systemu CRM o obsługę wielu różnych procesów nie zawsze bezpośrednio związanych z zarządzaniem relacjami z klientami w ramach jednego rozwiąznia. Platforma, podobnie jak narzędzie CRM, dedykowana jest firmom różnych sektorów gospodarczych, w tym branży finansowej i bankom.

OUTBOX - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiOUTBOX nawiązuje współpracę z Kisan - jedną z wiodących firm produkujących urządzenia grzewcze przy wdrożeniu systemu CRM firmy salesforce.com. Zastosowane w ten sposób rozwiązania pozwolą firmie Kisan na zacieśnienie relacji z dotychczasowymi klientami i pozyskanie nowych.

KOMPLUS - systemy CRM. zarządzanie relacjami z klientamiFirma Homo Creatore wdrożyła system komplusSOS ? CRM dedykowany dla firm szkoleniowych. System dzięki indywidualnemu podejściu do specyfiki branży szkoleniowej, poza podstawowymi funkcjami CRM wspomaga zarządzanie szkoleniami otwartymi i zamkniętymi. Umożliwia koordynowanie obsługi szkoleń dzięki zintegrowanemu grafikowi szkoleń.

EMPATHY - CRMTworzenie systemów CRM jako aplikacji webowych staje się coraz popularniejsze. Możliwości dodatkowo rosną, gdy CRM zostaje wzbogacony o funkcjonalności programu lojalnościowego. Przykładem takiego rozwiązania jest system stworzony przez Empathy Interactive dla Royal Canin Polska.

KOMPLUS - CRMMKM s.c. wydawca Gazety Regionalnej obejmującej swym zasięgiem powiaty: Żarski, Nowosolski i Żagański, wdrożył system komplusSOZ ? System Obsługi Zleceń Reklamowych. System komplusSOZ poza modułami typowymi dla systemów CRM, jak: baza danych Klientów i Domów Mediowych, działania handlowe, mailingi, oferty, posiada moduły umożliwiające tworzenie zleceń reklamowych, fakturowanie reklam oraz planowanie i raportowanie reklam.

ORACLE  - systemy ERP, CRMAby pomóc przedsiębiorstwom w zwiększeniu produktywności użytkowników i wydajności działalności biznesowej oraz w obniżeniu kosztów posiadania procesów biznesowych CRM, firma Oracle wprowadziła na rynek system Oracle PeopleSoft Enterprise CRM 9.1.

FINHOUSE - CRM, ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMIDziałające w jednej grupie AZ Finanse i Goldenegg zakończyły wdrożenie jednolitego systemu wspomagającego zarządzanie relacjami z klientami (CRM). Dostawcą systemu jest firma Finhouse

INTERSYS - CRMPromedica24 jest wschodnioeuropejskim liderem w usługach opieki na rynku niemieckim. Promedica24 świadczy usługi opieki klientom indywidualnym - osobom starszym lub chorym w ich własnych domach, a także klientom instytucjonalnym.

 

WOLAINFO - CRM, BUSINESS INTELLIGENCE, ERPWola Info zakończyła wdrożenie systemu do obsługi procesu windykacyjnego oraz narzędzi go wspierających dla drugiego co do wielkości operatora kablowego w Polsce - firmy Vectra. Wdrożenie kosztowało 0,8 mln zł.

INSOFT - CRM, ERP, SYSTEMY ERPInsoft sp. z o.o. wdrożył i przystosował system Microsoft Dynamics CRM 4.0 dla potrzeb grupy Barentz - dystrybutora na rynku surowców i dodatków dla różnych gałęzi przemysłu. Wdrożeniem objęto 280 użytkowników, w kilku krajach europejskich m.in. w Holandii, Belgii, Polsce, Niemczech, Czechach, Wielkiej Brytanii i Danii. W dalszej perspektywie planuje się udostępnienie systemu dla pozostałych oddziałów Grupy w innych krajach.

KOMPLUS - CRMWydawnictwo ZWIERCIADŁO Sp. z o.o. wdrożyło dedykowany system CRM, którego producentem jest firma KOMPLUS.

SIMPLE - systemy ERP, ERP, CRMFABLOK S.A. wykorzystuje oprogramowenie CRM i BPM autorstwa firmy SIMPLE - do obsługi rejestracji uzgodnień technicznych działu marketingu z klientami, oraz obiegu informacji pomiędzy działami odpowiedzialnymi za realizację poszczególnych etapów zleceń. Wdrożenie oprogramowania CRM i BPM zostało zrealizowane przez konsultantów SIMPLE Sp. z o.o.

KOMPLUS - CRMFabryka Farb i Lakierów MALCHEM wdrożyła system do zarządania relacjami z klientem CRM firmy KOMPLUS. Aplikacja w wersji Web, dostępna z poziomu przegladarki internetowej zapewnia pracownikom MALCHEM szybki dostęp do danych kontaktowach Klientów. Sytstem umożliwia łatwy i sprawny dostęp do pełnej historii współpracy z Klientami. Dzięki modułowi Kontrakty umożliwia analizę potencjalnej i bieżącej sprzedaży.

Suntech Technologies, podpisała swoją pierwszą umowę. Przedmiotem umowy jest sprzedaż i wdrożenie zintegrowanych systemów Billing, CRM i Workflow dla operatora telekomunikacyjnego Triple Play (telefon, internet, telewizja).

SAP - ERP, CRM, BUSINESS INTELLIGENCE, SYSTEMY ERPFirma SAP Polska poinformowała dziś o rozpoczęciu projektu wdrożenia rozwiązania SAP CRM 7.0 w firmie Classen-Pol. Classen-Pol to jeden z liderów polskiego i europejskiego rynku wyrobów drewnianych, który zaopatruje klientów z całej Europy w panele podłogowe, skrzydła drzwiowe i listwy, a także inne wyroby z drewna.

INTERSYS - CRM Elastyczność działania , szybkość i trafności podejmowanych decyzji oraz szybkość realizacji zleceń klientów to kluczowe czynniki, które decydowały o wyborze systemu CRM w przez Trans Kampania Sp. z o.o. Po przeanalizowaniu dostępnych na rynku systemów, firma znalazła odpowiednie dla siebie rozwiązanie.

SAS - CRM. Business IntelligenceFirma SAS Institute została sklasyfikowana w Kwadrancie Liderów w raporcie firmy analitycznej Gartner "Magic Quadrant for CRM Multichannel Campaign Management" 1 W tym roku SAS znalazł się również w gronie liderów w opublikowanych przez firmę Gartner raportach dotyczących platform Business Intelligence oraz rozwiązań customer data mining.

Spółka 3e Software House & Interactive Agency na zlecenie Noble Concierge stworzyła nowy system informatyczny klasy CRM wspomagający zarządzanie relacjami z klientami oraz wspierający procesy biznesowe.

INSERT - ERP, CRMInsERT S.A., lider rynku oprogramowania dla małych i średnich firm, wprowadza na rynek Gestora GT - elastyczny system do zarządzania relacjami z klientem - CRM. Program zwiększa efektywność procesów handlowych i marketingowych opartych na współpracy z klientami. Skierowany jest do małych i średnich przedsiębiorstw o dowolnej specjalizacji.

KOMPLUS - CRMFirma MARIN?S wdrożyła system komplusCRM w swoim oddziale obsługującym Europę Północną. W Polsce system firmy KOMPLUS został wdrożony kilka lat temu i ciągle rozwija się zyskując kolejne funkcjonalności. Oprócz podstawowych możliwości CRM został rozbudowany o moduł automatycznego tworzenia ofert, które mogą być dalej przekształcone w zamówienie, moduł komunikacji z produkcją oraz kalkulator kosztów produkcji.

INTERSYS - sysemy CRM, Microsoft, CRMRozwój firmy Linde Material Handling Polska w zakresie gromadzenia, zarządzania oraz przetwa?rzania stale zwiększającej się liczby danych a jednocześnie zoptymalizowanie czasu pracy ukierunkowały potrzebę inwestycji w nowe wydajne rozwiązanie oparte o produkt Microsoft Dynamics CRM 4.0.

Dzięki współpracy podjętej przez BMS Creative i Queris powstanie moduł finansowo-księgowy, który wejdzie w skład Systemu CRM Berberis autorstwa pierwszej z wymienionych firm. W ten sposób rozwijane oprogramowanie wzbogaci się o kolejne funkcje typowe dla systemów ERP. Queris posiada duże doświadczenie we wdrażaniu zaawansowanych programów finansowo-księgowych i jest równocześnie partnerem handlowym BMS Creative.

PODOBNE

 

  • erpframe
  • ENOVA365 KWADRAT

  • eqsystembaner

  • snt button 250