przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy MES, a Przemysł 4.0 Systemy MES, a Przemysł 4.0
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów

Funnela to prosty system CRM, który powstał jako alternatywa dla dużych i skomplikowanych systemów, często niedopasowanych do potrzeb małych przedsiębiorstw.

MORE7 - CRM, WorkFlowWdrożenie systemu CRM7 w Auto-Part ma znaczenie wielowymiarowe. Podstawowym celem jest uporządkowanie i zgromadzenie w jednym miejscu spójnej wiedzy na temat aktualnych klientów firmy. Umożliwia to integracja systemu CRM z pakietem ERP CDN/ XL firmy Comarch.

COMARCH - systemy ERP, CRM, Business IntelligenceSukcesem zakończyło się wdrożenie systemu Comarch Loyalty Management w firmie Bayer CropScience, będącej liderem rynku w zakresie ochrony roślin, biotechnologii i higieny sanitarnej. Comarch Loyalty Management to jeden z najbardziej nowoczesnych systemów informatycznych do obsługi programów lojalnościowych. Celem wdrożenia było umocnienie realizowanego przez Bayer CropScience programu lojalnościowego w branży ochrony roślin.

UPDATE - CRM,  zarządzanie relacjami z klientamiFirma Perlan Technologies ? dostawca urządzeń i rozwiązań do przeprowadzania analiz chemicznych ? zakończyła projekt wdrożenia systemu CRM update.seven w działach sprzedaży i serwisu. Dostawcą oprogramowania i usług jest firma update CRM Sp. z o.o.

KOMPLUS - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiFirma B&O Navigator wdrożyła system komplusSOS ? CRM dedykowany dla firm szkoleniowych. System dzięki indywidualnemu podejściu do specyfiki branży szkoleniowej, poza podstawowymi funkcjami CRM wspomaga zarządzanie szkoleniami otwartymi i zamkniętymi.

Dzięki umowie podpisanej z firmą Queris, zajmującą się miedzy innymi dzierżawą infrastruktury informatycznej, BMS Creative poszerzyło swoją ofertę o możliwość hostingu oprogramowania CRM Berberis.

WNP.PLSpółka zajmująca się dotąd dystrybucją urządzeń z dziedziny automatyki i robotyki oraz oprogramowania do zarządzania produkcją wchodzi na nowe rynki. Astor zaczyna sprzedawać napędy oraz tworzy własny system klasy CRM. Nowymi inicjatywami kieruje powołany zarząd operacyjny.

COMARCH - Loyalty Management, CRM, ERP, Business IntelligenceW grudniu 2008 roku rosyjskie linie lotnicze S7 uruchomiły program Frequent Flyer oparty na rozwiązaniu Comarch. Rozwiązanie wdrożone przez Comarch zostało stworzone z myślą o pasażerach linii S7 w celu umożliwienia często podróżującym gromadzenie mil wymienialnych na darmowe loty i inne nagrody. Program oferuje wiele możliwości, m.in.: automatyczne naliczanie mil za okres przed dołączeniem do programu Frequent Flyer, naliczanie zaległych mil poprzez zgłoszenia online, definiowanie różnych statusów uczestników programu oraz szeroki zakres interesujących promocji opartych na zróżnicowanych parametrach, takich jak: regiony, segmenty lotnicze, odległości, statusy uczestników oraz segmenty pasażerów.

KOMPLUS - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiDo firm korzystających z systemu CRM firmy Kompplus dołączyła ostatnio firma MuratorEXPO. System CRM wspiera dział sprzedaży oraz marketingu w budowaniu dobrych relacji z Klientami oraz umożliwia dostęp do pełnych informacji o nich.

INTERSYS - CRMIntersys został wybrany jako profesjonalny wykonawca wdrożenia systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 w firmie Eltrix. Profesjonalizm firma potwierdza wieloma kompetencjami m. in. w zakresie systemu Microsoft Dynamics CRM.

MORE7 - systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientami, workflowW obliczu kryzysu gospodarczego większość przedsiębiorstw znacznie zmodyfikowała swoje plany inwestycyjne. Firmy zamierzają inwestować głównie w obsługę klientów i konkurencyjność swojej oferty, gdyż walka o klienta najprawdopodobniej sprowadzi się do utrzymania istniejących odbiorców i nie oddania ich firmom konkurencyjnym. Istotne stanie się również gromadzenie i jak najlepsze przetwarzanie informacji nie tylko o klientach, ale również o konkurencji. W tym przypadku bardzo pomocne, a wręcz niezbędne okażą się systemy klasy CRM, ERP i Business Intelligence.

SOFTWAREMIND - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiKrakowska sieć ekskluzywnych hoteli i restauracji jest pierwszą polską siecią, która uruchomi własny Program Lojalnościowy dla klientów grupy. Biznesową koncepcję programu oraz unikatowe narzędzie informatyczne - Software Mind Loyalty Management - dostarczyła firma Software Mind.

BMS - CRMKrakowski InProgress, specjalizujący się w szkoleniach z dziedziny metodyki prowadzenia projektów, podpisał umowę o współpracy z firmą BMS Creative, producentem systemu CRM Berberis.

KOMPLUS - CRMW grudniu 2008 firma CEMET S.A. wdrożyła system CRM wspomagający zarządzanie relacjami z Klientami. CEMET działa w branży transportowej od 1958 roku, specjalizuje się w przewozach materiałów sypkich koleją.

MORE7 - CRM, zarządzanie relacjami z klientami, workflowPolski Teatr Tańca jest profesjonalnym autonomicznym zespołem, który od początku swojego istnienia zachwyca i nieustannie wprowadza prekursorskie przedsięwzięcia artystyczne. W teatrze dyrektor Ewy Wycichowskiej taniec jest nieustannym procesem odkrywania nowych przestrzeni, jest łamaniem barier, wykraczaniem poza stereotypy, przyzwyczajenia, standardy.

MORE7  - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiDGP Dozorbud Grupa Polska Sp z o. o. to dynamicznie rozwijający się potentat na rynku usług z zakresu ochrony osób i mienia oraz szeroko rozumianych usług czystościowo ?porządkowych. Firma posiada około 16 placówek w kraju i dzięki zdobytemu doświadczeniu oraz zaangażowaniu swoich pracowników świadczy usługi dla ponad 800 podmiotów gospodarczych.

SIMPLE  - systemy ERP, CRM, Business IntelligenceDziałając w rynkowych realiach Wydawnictwo Literackie zdecydowało się wesprzeć proces wydawniczy profesjonalnym systemem klasy CRM/BPM. Po przeprowadzeniu rozpoznania wśród potencjalnych dostawców wybrano ofertę SIMPLE Sp. z o.o. z Dąbrowy Górniczej, producenta systemu SIMPLE.CRM/BPM.

INTERSYS - CRM, Business IntelligenceIntersys podpisał umowę z firmą Promedica24 na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0. Promedica24 rozpoczęła swoją działalność w 2004 roku, w odpowiedzi na wzrost zapotrzebowania na usługi opiekuńcze i pielęgniarskie. Usługi te firma świadczy dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych w Niemczech, Austrii oraz w Polsce.

WOLA INFOO  - CRM, systemy ERP, Systemy CRM, Business IntelligenceExpander będzie pierwszą z wiodących firm doradztwa finansowego, która wdroży system wspomagający zarządzanie relacjami z klientami (CRM). Dostawcą systemu będzie Wola Info. Wartość kontraktu wynosi ponad 1 mln zł.

KOMPLUS -  CRM, systemy CRM, Business IntelligenceKOMPLUS wdrożył w firmie Corporate Coach U Poland dedykowany CRM dla firm szkoleniowych o nazwie komplusSOS. System oprócz tradycyjnych funkcjonalności CRM ułatwiających zarządzanie bazą kontaktów i budowanie relacji z Klientami posiada moduły do sprawnego zarządzania szkoleniami otwartymi i zamkniętymi.

SOFTWAREMIND - CRM,SFAFirma Software Mind S.A., producent rozwiązań informatycznych dla biznesu, wdrożyła w BillBird S.A. System Wsparcia Sprzedaży Bezpośredniej, którego głównym celem jest usprawnienie i informatyzacja procesu sprzedaży oraz poprawa jakości obsługi klientów.

COMARCH - systemy ERP, CRM, Business IntelligenceComarch podpisał z firmą Bayer umowę na wdrożenie Comarch Loyalty Management, jednego z najbardziej zaawansowanych technologicznie i funkcjonalnie systemów do obsługi programów lojalnościowych na świecie. Rozwiązanie ma być wdrożone na potrzeby Bayer CropScience.

ORACLE - CRM, SFA, systemy ERP, Business Intelligence, zarzadzanie ralcjami z klientamiSystemy Oracle Siebel CRM i Oracle CRM On Demand zostały uznane za najlepsze w niezależnym raporcie firmy Forrester Research z października 2008 r. pt. ?The Forrester Wave: Sales Force Management, Q4 2008?.

KOMPLUS - systemy CRMSystemy CRM w wydawnictwach zyskują na popularności. Coraz więcej redakcji decyduje się na wprowadzenie aplikacji CRM do zarządzania obszarem sprzedaży reklam. Oficyna wydawnicza ? RYNEK POLSKI Sp.z o.o. wydająca Polish Market wdrożyła system do zarządzania relacjami z Klientem komplusCRM. System wspiera pracę działu sprzedaży oraz marketingu. Pomaga w zbieraniu wszystkich ważnych informacji w jednym miejscu oraz ułatwia planowanie pracy.

BMS CREATIVE - systemy CRMSystem CRM Berberis krakowskiej firmy BMS Creative będzie teraz rozwijany przez szerszą społeczność informatyków. Berberis jest komercyjnym oprogramowaniem przeznaczonym przede wszystkim dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wsparcie pełnej gospodarki magazynowej i produkcji plasuje go w istocie bliżej rozwiązań ERP, zaś skrót ?CRM? jest raczej odzwierciedleniem pewnej filozofii, zgodnie z którą centralnym bytem systemu jest klient.

ERGOMEDIA - CRM, zarządzanie relacjami z klientami, SFAFirma Ergomedia, złoty partner Microsoft, uzyskała kompetencję Microsoft Business Solutions (MBS). Tytuł ten potwierdza najwyższe kwalifikacje pracowników Ergomedia w zakresie wdrażania rozwiązań biznesowych Microsoft Dynamics.

Informatyczna firma Codec Systems zakończyła wdrożenie kolejnego rozszerzenia systemu MPC wykorzystywanego w spółce Agora. W odróżnieniu od typowych wdrożeń MPC, nowy model w Agorze wspiera proces zarządzania promocją prasy.

COMARCH - ERP, CRM, Zarządzanie relacjami z klientami, Business IntelligenceSystem Comarch Loyalty Management zarządza transakcjami lojalnościowymi dla BP w Niemczech, Polsce i Francji. Daje to w sumie ponad 10 milionów aktywnych kart i 4 miliony transakcji w ciągu tygodnia. Właśnie zostało zakończone wdrożenie nowego systemu w BP Polska, a w niedługim czasie również klienci BP w Hiszpanii będę mogli korzystać z udogodnień systemu.

MACROLOGIC - CRM, ERP, Business IntelligenceCzasy się zmieniają a jednak ?noblesse oblige?. Funkcje wszechmocnych majordomusów na dworskich salonach w Kotlinie Jeleniogórskiej przejmują systemy IT. Macrologic S.A. podpisał umowę na wdrożenie systemu CRM Xpertis w Pałacu Wojanów. System będzie wspomagał sprzedaż i strukturalizował bazy klientów.

INSOFT - systemy CRMDNS Polska zakończył wdrożenie systemu Insoft CRM do zarządzania kontaktami z klientami. System zbudowany na bazie Lotus Notes zastąpił dotychczasowe rozwiązanie CRM pracujące w firmie DNS, mając na uwadze poprawę wydajności pracy. Standardowa aplikacja Insoft CRM została dostosowana pod kątem działalności firmy, zwłaszcza w zakresie integracji danych z systemu  ERP oraz obsługi procesów biznesowych.

ORACLE - ERP, CRM, BUSINESS INTELLIGENCEDwa produkty firmy Oracle, Siebel CRM Professional Edition i Oracle CRM On Demand, zostały umieszczone wśród liderów rynku w niezależnym raporcie pt. ?The Forrester Wave: Midmarket CRM Suites, Q3 2008", dotyczącym pakietów CRM dla firm rozwijających się, opublikowanym przez firmę Forrester Research w sierpniu 2008 r.

Podczas konferencji DEMOfall 08, firma SkyData Systems poinformowała o nowym produkcie ? aplikacji dla biznesu typu CRM. Zapewnia ona zaawansowane zarządzanie kontaktami, biznesowymi i społecznościowymi sieciami, zarządzanie profilami, dostarcza informacji lokacyjnej oraz wiadomości. Jednym słowem umożliwia całościowe zarządzanie biznesowymi oraz personalnymi relacjami.

ZOHO CRM - CRM, systemy ERP, zarządzanie relacjami z klientamiZoho poinformował, iż CRM Magazine ogłosił firmę liderem w zakresie dostarczania Pakietu CRM dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Firma została wyróżniona ze względu na niskie koszty użytkowania oraz wysoki poziom funkcjonalności aplikacji Zoho CRM, jak również innowacyjną strategię marketingową firmy.

IFS - systemy ERP, CRM, MRP, Business IntelligenceIFS, globalny dostawca aplikacji dla przedsiębiorstw, ogłosił wprowadzenie na rynek nowej wersji aplikacji do zarządzania relacjami z klientami - IFS Sprzedaż i Marketing (CRM). Rozwiązanie oferuje użytkownikom końcowym znacznie wyższy komfort pracy ułatwiając im konfigurowanie i dostosowanie oprogramowania do ich potrzeb.

More7 - crm, worklfowZnana poznańska firma Print Systems zaopatrująca przedsiębiorstwa z branży poligraficznej w sprzęt oraz niezbędne materiały do druku zdecydowała, że system CRM, proponowany przez firmę more7 Polska Sp. z o. o. , będzie najlepszym rozwiązaniem wspomagającym zarządzanie firmą oraz podnoszącym efektywność jej pracy.

PODOBNE

 

  • erpframe
  • ENOVA365 KWADRAT

  • eqsystembaner

  • snt button 250