przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową? Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową?
Donec ornare Donec ornare
Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem
Rzeczywistość internetowa Rzeczywistość internetowa
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
Salesforce logoW październiku 2015 debiutuje Salesforce Lightning. To nowe rozwiązanie do zarządzania i obsługi sprzedaży, które powstało na bazie opinii ponad 150 tysięcy praktyków wykorzystujących Salesforce w codziennej pracy.


REKLAMA:
 


Ukształtowany przez prawdziwe oczekiwania

O Salesforce Lightning można powiedzieć, że to nowej generacji system dla całościowego i wszechstronnego wspierania sprzedaży w realiach XXI wieku. W jednym rozwiązaniu zawarto odpowiedzi na rzeczywiste oczekiwania ludzi, którzy na co dzień zajmują się sprzedażą – na poziomie zarządzania i realizacji: prowadzenia dialogu z klientami i ofertowania.
Lightning zawiera w sobie to wszystko, czego potrzebują ludzie z całego obszaru sprzedaży. To m.in. pełen obraz procesów i rezultatów udostępniany on-line. To narzędzia zwiększające wydajność na każdym z etapów sprzedaży. To możliwość łatwego kształtowania interfejsu i logiki biznesowej systemu pod kątem realiów firmy. To także dostęp do funkcjonalności i informacji z dowolnego urządzenia mobilnego, bez konieczności inwestowania w infrastrukturę – powiedział Krzysztof Augustynowicz, Senior Account Executive Emerging Markets w Salesforce.
Ta sama wartość dla wszystkich, niezależnie od skali (multitenancy)

Salesforce Lightning stworzono z myślą o wspieraniu sprzedaży w firmach o dowolnej skali i dowolnych modelach biznesowych. Niezależnie od tego, czy sięgnie po niego globalna korporacja, czy mała firma, każdy otrzymuje ten sam produkt o stałych parametrach SLA (gwarancje bezpieczeństwa i dostępności, trzy aktualizacje w roku). Lightning oparto na platformie Salesforce1, co oznacza, że jego usługi są zintegrowane z całą rodziną rozwiązań Salesforce oraz ponad 2500 aplikacji dziedzinowych dostępnych na platformie AppExchange. Podobnie jak inne systemy Salesforce, Lightning dostępny jest wyłącznie w Chmurze.

Salesforce Lightning screen

Co wyróżnia Salesforce Lightning?
  • System jest dostępny w Chmurze i można z niego korzystać na dowolnym urządzeniu mobilnym. Oprogramowanie ma być aktualizowane 3 razy w ciągu roku, a każdy użytkownik niezależnie od skali ma gwarantowane te same standardy dostępności i bezpieczeństwa. 
  • Ideą systemu jest udostępnienie w najwygodniejszym dla użytkownika układzie wszelkich informacji niezbędnych do wykonania pracy. Układ informacji zależy oczywiście od odpowiedzialności i stanowiska, natomiast system wspiera pracę zarówno przedstawicieli handlowych, jak i konsultantów sprzedaży, telemarketerów i liderów modelujących i zarządzających procesami sprzedaży.
  • W Salesforce postawiono na elastyczność aplikacji. Dzięki wbudowanej funkcjonalności AppBuilder każdy użytkownik może metodą drag and drop samodzielnie komponować układ strony głównej oraz jej zawartość. Użytkownik wybiera moduły z listy i rozmieszczaje na swoim ekranie.
  • Lightning odwzorowuje logikę biznesową firmy – wszystkie etapy prowadzące do zawarcia transakcji z klientem (lejek, pipeline).
  • W systemie zintegrowane są wszelkie dane i informacje niezbędne do prowadzenia efektywnej sprzedaży, historia kontaktów, przekazane do klienta materiały, mailingi i informacje, dotychczas wykonane aktywności, zamówienia, rozrachunki, a także planowane i sugerowane aktywności. Użytkownik może mieć wgląd w informacje o kliencie zaczerpnięte z mediów.
  • Użytkownik z poziomu systemu może wysyłać do klientów maile i pliki. 
  • Lightning ma wbudowany chat, który można konfigurować zarówno na użytek wewnętrznych sił sprzedaży, jak i na użytek komunikacji z klientami i ich obsługi.
  • W systemie jest także zintegrowane środowisko pracy nad współdzielonymi dokumentami – przydatne podczas przygotowywania ofert i innych materiałów dla klientów.
  • W warstwie raportowej Salesforce odeszło od ograniczania powierzchni ekranu poprzez typowy układ 3 kolumn. Wprowadzono za to możliwość dowolnego rozmieszczania wykresów – można je skalować na powierzchni ekranu w dowolnym układzie.
  • Dostępne są również udogodnienia dla zarządzających sprzedażą. Poza interaktywnymi wykresami i możliwością ich modelowania jednym kliknięciem, pojawiła się także opcja interaktywnego zarządzania prospektami w lejku sprzedażowym. Menedżer widzi, na jakim etapie są poszczególne prospekty, kto za nie odpowiada, ile są warte i z jakim prawdopodobieństwem zakończą się one sukcesem.

Salesforce Lightning, który powstał w oparciu o oczekiwania firm, odzwierciedla trendy na rynku globalnym. Ludzie zajmujący się sprzedażą chcą być wydajni – na każdym jej etapie i na każdym stanowisku.
To oznacza potrzebę posiadania wygodnego dostępu do kompletu informacji z zachowaniem maksymalnej elastyczności i lekkości użytkowanych narzędzi. Lightning to lekka i zwinna platforma z bardzo bogatą kombinacją usług mobilnych, które można dopasować do specyfiki firmy. To usługi, które pozwalają firmom sprzedawać więcej, mądrzej i skuteczniej, bez gubienia szans rynkowych” – dodał Krzysztof Augustynowicz.
Dla przedstawicieli handlowych system pełni rolę narzędzia pracy, w którym jest wszystko czego potrzeba do efektywnego wykonania zadań – najważniejsze informacje o klientach i prospektach, zaawansowane filtrowanie informacji, szeregowanie klientów itd. Dodatkowo system wyposażono w asystenta organizującego pracę, który na bieżąco wskazuje kluczowe działania do realizacji.

Źródlo: www.salesforce.com

PODOBNE


 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eq system banner2