DIAGNOSTYKA z systemem CRM

ORACLE - CRM, SaaS, zarządzanie relacjami z klientamiOracle Polska informuje, że największa ogólnopolska sieć laboratoriów medycznych DIAGNOSTYKA Sp. z o.o. rozpoczęła wdrożenie systemu Oracle CRM On Demand, udostępnianego użytkownikom w modelu SaaS. Projekt prowadzi firma Eclipse Sp. z o.o. spółka komandytowa, partner Oracle Polska. Uruchomienie produkcyjne systemu Oracle planuje się na przełomie lipca i sierpnia 2011 roku
System Oracle CRM On Demand w edycji Life Science będzie w pierwszym etapie wykorzystywany przez dział handlowy sieci DIAGNOSTYKA do organizacji pracy przedstawicieli medycznych oraz do raportowania postępów w sprzedaży. Istotnym elementem rozwiązania Oracle jest targeting kontrahentów, proces charakterystyczny dla branży medycznej.

Dzięki integracji CRM On Demand z centralną bazą kontrahentów, system pozwoli stworzyć pełny obraz klienta wraz z historią działań przedstawicieli medycznych. Projekt obejmuje także przygotowanie podobnych widoków gromadzących dane o potencjalnych klientach i o konkurencji.

Szczegółowe raporty kontrolne oraz analizę trendów zapewnia funkcjonalność Business Intelligence, będąca integralną częścią rozwiązania Oracle CRM On Demand.

Sieć DIAGNOSTYKA jest użytkownikiem technologii Oracle od roku 2006, kiedy to rozpoczęto wdrożenie pierwszych aplikacji transakcyjnych opartych na platformie Oracle Database. Od roku 2008 w firmie DIAGNOSTYKA pracuje autorski Laboratoryjny System Informatyczny o nazwie e-Lab, stworzony całkowicie w technologii Oracle. Aplikacja ta - napisana przy ścisłej współpracy z diagnostami laboratoryjnymi - wspomaga procesy analiz medycznych na każdym ich etapie: począwszy od kontroli procesu diagnostycznego, logistyki próbki i wyniku, przez wykaz czynności księgowych, aż po obszary ściśle związane ze zleceniami badań i ich wyników.

Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top