przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
Infovide-Matrix i Energa podpisały porozumienie określające finalne warunki zakończenia współpracy przy realizacji umowy przy projekcie budowy i wdrożenia Systemu Obsługi Sprzedaży obejmującego system bilingowy i system CRM w Grupie Kapitałowej ENERGA.




W dniu 18 grudnia 2015 roku Energa odstąpiła od niewykonanej części umowy zawartej z Infovide-Matrix na wdrożenie i serwis Systemu Obsługi Sprzedaży. Wczoraj Energa i Infovide-Matrix zawarły porozumienie w sprawie rozliczenia wykonanej części prac oraz odstąpienia od wszelkich roszczeń dotyczących jej realizacji.
Dla nas jest to bardzo dobra wiadomość. Rozliczenie kontraktu, w istotny sposób poprawi krytyczną sytuację finansową Infovide-Matrix, które w samym 2015 roku, było zmuszone zawiązać rezerwy w wysokości blisko 52 mln zł w 2015 r na straty kontraktowe, związane z realizacją projektu dla Energa. - powiedział Paweł Piwowar, prezes zarządu Infovide-Matrix SA.

Infovide-Matrix podpisało umowę na budowę, wdrożenie i serwis systemu obsługi sprzedaży dla grupy Energa, o wartości 69,2 mln zł netto. Zadaniem Infovide-Matrix było dostarczenie kompleksowych funkcjonalności niezbędnych do obsługi procesów sprzedaży, rozliczania odbiorców energii oraz obsługi klienta. Główne elementy wdrożenia projektu dla Energi to system billingowy oraz CRM będące kluczowymi komponentami wdrażanego rozwiązania. Prace zostały przerwane w fazie migracji danych dla klientów sektora konsumenckiego (tzw. drobny odbiór).

Źródło: Infovide-Matrix

PODOBNE


 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eqsystembaner