przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
W marcu br., firma IT.integro poszerzyła swoją ofertę o kolejne rozwiązanie dla biznesu – Microsoft Dynamics CRM. Decyzja o wprowadzeniu do sprzedaży CRM wiąże się z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami. Dodatkowo, wiąże się ze strategią promowaną przez Microsoft o nazwie One Microsoft.


{loadpostion Wiadomosci_Dzial}
Microsoft Dynamics CRM to rozwiązanie, które idealnie wpisuje się w potrzeby naszych klientów. Integracja z systemem Microsoft Dynamics NAV oraz Office 365, czyli polityka One Microsoft pozwala osiągnąć naszym klientom najwyższą konkurencyjność. Systemy te są ze sobą intuicyjnie skomunikowane. Dzięki temu użytkownik końcowy naturalnie zwiększa swoją produktywność przechodząc procesy biznesowe w uzupełniających się systemach. Od przeczytania maila, poprzez utworzenie szansy sprzedaży, złożenia zamówienia po wyprodukowanie i zafakturowanie usługi. – mówi Tomasz Michalski, Specjalista ds. sprzedaży, IT.integro.
Trendy na współczesnym rynku

Przedsiębiorcy doskonale zdają sobie sprawę jak ważne jest nadążanie za trendami oraz potrzebami wymagających klientów. Współcześni konsumenci są bardziej świadomi. Oczekują więcej. Niezależnie od tego, czy kupują artykuły spożywcze, odzież, meble, czy korzystają z usług logistycznych. Wymagają najwyższej jakości obsługi oraz dobrej informacji o produkcie bądź usłudze.

Rewolucja cyfrowa, która dzieje się na naszych oczach, zmienia charakter relacji między sprzedawcą a kupującym. Aby dotrzymać kroku oczekiwaniom klientów, należy być świadomym roli, jaką spełniają Internet, media społecznościowe oraz technologie mobilne. Obecnie, klienci mają możliwość samodzielnych badań rynku, w poszukiwaniu najlepszej oferty bądź dostawcy. Ogromne znaczenie w kształtowaniu postaw klientów pełni social media, gdzie opinie mogą w znaczącym stopniu wpłynąć na wizerunek i sprzedaż firmy.
W chwili pierwszego kontaktu z firmą potencjalny nabywca znajduje się dziś na znacznie dalszym etapie ścieżki zakupowej niż kiedyś. Badania przeprowadzone przez organizację CEB Marketing Leadership Council wykazały, że przed skontaktowaniem się z potencjalnym dostawcą klient ma już za sobą 57% procesu zakupowego i (w niektórych przypadkach) nawet 70% procesu podejmowania decyzji.
Dzisiejszy klient chce czuć się wyjątkowo. Oczekuje, że produkt oraz relacje ze sprzedawcą będą doświadczeniem wyjątkowym, a proces zakupowy przebiegnie szybko i bezproblemowo. Odpowiedzią na oczekiwania klientów jest oprogramowanie CRM, które zapewnia pełną kontrolę nad procesem biznesowym, począwszy od działań marketingowych, poprzez sprzedaż, aż po aktywności posprzedażowe.

Źródło: www.IT.integro.pl

PODOBNE


 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eqsystembaner