Loyalty Management w Likus Hotele

 Krakowska sieć ekskluzywnych hoteli i restauracji jest pierwszą polską siecią, która uruchomi własny Program Lojalnościowy dla klientów grupy. Biznesową koncepcję programu oraz unikatowe narzędzie informatyczne - Software Mind Loyalty Management - dostarczyła firma Software Mind.


Głównym celem projektu było opracowanie i wdrożenie długoterminowej koncepcji biznesowej programu lojalnościowego wykorzystując odpowiednie narzędzia informatyczne i działania marketingowe służące budowaniu i podtrzymaniu pozytywnych relacji z grupami klientów. Umowa obejmowała realizację projektu składającego się z trzech części: Centralna Baza Klientów (oparta na naszym systemie CRM), Portal Wizerunkowy i System Lojalnościowy.

Przed zainstalowanym rozwiązaniem zostały postawione następujące cele biznesowe: wzrost zysków firmy, między innymi dzięki wzrostowi satysfakcji klientów, zwiększenie sprzedaży usług hotelarskich oraz usług i produktów oferowanych w całej sieci grupy Likus. Wszystkie cele zostały osiągnięte Zainstalowany system Loyalty Management zapewnia również zwiększenie częstotliwości odwiedzin i czasu trwania pojedynczej wizyty, aktywuje Klientów w okresach po sezonie, zwiększa współczynnik obłożenia hoteli oraz pomaga pozyskać nowych Klientów - poprzez zwiększenie bazy rynkowej oraz wzrost sprzedaży przez kanał pośredników.

Źródło: www.softtwaremind.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top