Nowe funkcje CRM w SAP All In One

 Firma SAP AG zaprezentowała nowe funkcjonalności zarządzania kontaktami z klientami, wchodzące w skład systemu ERP - SAP® Business All-in-One, dedykowanego przedsiębiorstwom średniej wielkości. Moduły te oparte są aplikacji SAP® Customer Relationship Management (CRM) w jego najnowszej wersji - 2007.


Dzięki nim, firmy średniej wielkości będą miały znacznie większe możliwości stosowania nowych strategii współpracy z klientami oraz zarządzania kompleksowymi procesami biznesowymi, jak również możliwość skorzystania z wstępnie skonfigurowanych, sprawdzonych scenariuszy biznesowych. Funkcjonalność zarządzania kontaktami z klientem w rozwiązaniu SAP Business All-in-One charakteryzuje się jednocześnie prostotą i ogromnymi możliwościami. Została opracowana tak, aby rozwiązywać rzeczywiste problemy, a jednocześnie jest dostępna w atrakcyjnej cenie i cechuje się niskim całkowitym kosztem posiadania.

Nowe funkcjonalności CRM w SAP Business All-in-One wspierają klientów w działaniach związanych z marketingiem, sprzedażą i szeroko rozumianą obsługą klienta, umożliwiając jednoczesne analizowanie wyników we wszystkich tych obszarach. Dostępne wraz z oprogramowaniem gotowe procesy biznesowe zostały zaprojektowane tak, by umożliwić firmom średniej wielkości wyszukiwanie większej liczby potencjalnych klientów, realizowanie większej liczby kontraktów oraz zapewnianie lepszego poziomu obsługi i wsparcia technicznego na różnych poziomach współpracy. Dzięki nim przedsiębiorstwo może uzyskać pełną widoczność wszelkich sposobów interakcji z klientami. Nowe funkcje dostępne w pakiecie ERP są oparte na platformie technologicznej SAP NetWeaver®. Jej elastyczność umożliwia dopasowanie rozwiązania do aktualnej skali działalności, a także szybkie reagowanie na zmieniające się potrzeby klientów.

Przedsiębiorstwa średniej wielkości poszukują przystępnych cenowo rozwiązań, które wykorzystują najnowocześniejsze technologie, a jednocześnie mogą być szybko wdrożone, powiedział John Roberts, kierownik ds. badań w pionie badań globalnego sektora przedsiębiorstw małych i średniej wielkości w firmie IDC. SAP Business All-in-One spełnia wszystkie te kryteria, zapewniając, obok obsługi wszystkich kluczowych procesów biznesowych także kompleksowe zarządzanie kontaktami z klientami. A wszystko to w rozwiązaniu, które można szybko wdrożyć i dostosować tak, aby spełnić potrzeby poszczególnych przedsiębiorstw.

Funkcje zarządzania kontaktami z klientem dla firm średniej wielkości gwarantują natychmiastowe korzyści

Funkcjonalność zarządzania kontaktami z klientem w rozwiązaniu SAP Business All-in-One obejmuje wszystkie rodzaje współpracy z klientami, a także zapewnia najlepsze procedury w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi. Jednocześnie, oferuje ona zintegrowane mechanizmy analizy danych, pozwalające podejmować lepsze decyzje. Zintegrowane, kompleksowe procesy biznesowe w tym rozwiązaniu obejmują między innymi: zarządzanie możliwościami sprzedażowymi, telesprzedaż i obsługę w centrum interakcji, zarządzanie zamówieniami na usługi, zarządzanie reklamacjami i zwrotami oraz zarządzanie żądaniami realizacji usług. Dodatkowo, rozwiązanie oferuje raporty transakcyjne w czasie rzeczywistym i funkcje inteligentnej analizy danych. Ten wyjątkowy pakiet dla przedsiębiorstw średniej wielkości jest oparty na najlepszych praktykach, opracowanych przez SAP. Zapewnia on pełną widoczność aktywności klientów, co pozwala przedsiębiorstwom lepiej zarządzać całym cyklem współpracy: od wyszukania potencjalnego klienta poprzez wykorzystanie okazji, aż po realizację zamówienia.

Przedsiębiorstwa średniej wielkości szukają możliwości zwiększenia przewagi nad konkurencją w globalnym środowisku biznesowym. Przekonały się, że spójne, udane kontakty z klientami stanowią klucz do sukcesu, powiedział Hans-Peter Klaey, prezes pionu małych i średnich przedsiębiorstw oraz członek zarządu firmy SAP AG. Spowodowało to coraz większe zapotrzebowanie na systemy zarządzania kontaktami z klientem, zarówno ogólne, jak i dostosowane do charakterystyki poszczególnych branż. Stały się one integralną, przystępną cenowo częścią ofert w zakresie rozwiązań biznesowych. Pragniemy zapewnić przedsiębiorstwom kompleksowe rozwiązanie, które pozwoli łatwo zarządzać kontaktami z klientami i będzie przystępne cenowo.

Ponad 11 700 przedsiębiorstw średniej wielkości, reprezentujących różne branże i pochodzących z różnych krajów, wdrożyło już rozwiązanie SAP Business All-in-One w celu usprawnienia działalności i wykorzystania możliwości rozwoju. Nowe funkcje zarządzania kontaktami z klientem w rozwiązaniu SAP Business All-in-One stanowią wyjątkowo atrakcyjną ofertę zarówno dla tych firm, które zainwestowały już w to rozwiązanie, jak i tych, które planują inwestycję w system ERP  SAP Business All-in-One. Funkcje zarządzania kontaktami z klientem w tym rozwiązaniu będą dostępne przez sieć partnerów SAP w wybranych krajach, już w lecie lub na jesieni 2008 r.

Źródło: www.sap.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top