Oracle prezentuje pakiet Social Relationship Management

Podczas swojego wystąpienia Larry Ellison, dyrektor generalny firmy Oracle, zaprezentował pakiet Oracle Social Relationship Management (SRM) Suite.
Jest to zintegrowany pakiet usług, który pozwala firmom obserwować, tworzyć, promować i analizować interakcje oraz uczestniczyć w konwersacjach z klientami na różnych platformach społecznościowych w czasie rzeczywistym. Dzięki temu zapewnia całościowe spojrzenie na klienta.

Pakiet Oracle Social Relationship Management Suite jest zintegrowany z aplikacjami biznesowymi Oracle, w tym z rozwiązaniami Oracle Fusion Marketing, Oracle Fusion Sales Catalog, Oracle ATG Web Commerce i Oracle Enterprise Resource Planning (ERP). Umożliwia firmom korzystanie z narzędzi społecznościowych do przekształcenia ich procesów i systemów biznesowych.

Ponadto pakiet jest zintegrowany z usługami Oracle w zakresie platform, takimi jak usługi Oracle Java Cloud czy Oracle Database Cloud, co pozwala zespołom ds. marketingu integrować serwisy społecznościowe z ich stronami internetowymi, stronami docelowymi oraz narzędziami marketingowymi.

Pakiet Oracle Social Relationship Management Suite zapewnia całościowe spojrzenie na interakcje z klientami.

Ź®ódło: ORACLE

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top