przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
Polski oddział Grupy Mota-Engil, specjalizującej się w budownictwie i zarządzaniu infrastrukturą w sektorze inżynierii i budowy, środowiska i usług środowiskowych, projektów transportowych oraz wydobycia, zdecydował się na wdrożenie rozwiązania Sales Productivity, które łączy w sobie aplikację biznesową Microsoft Dynamics CRM Online, pakiet aplikacji biurowych Office 365 oraz narzędzie analityczne Power BI. Celem implementacji jest zwiększenie produktywności w obszarze sprzedaży, płatności, marketingu, obsługi klienta, a także wsparcia posprzedażowego.

 
REKLAMA:
raport erp 2017 kliknij pobierz
 
 
Wdrożenie Sales Productivity rozpoczęło się w maju 2015, a jego zakończenie planowane jest na wrzesień br. Rozwiązanie objęło swoim zakresem obszar sprzedaży, płatności, marketingu, obsługi klienta oraz wsparcia posprzedażowego. Wprowadzono funkcjonalności Microsoft Dynamics CRM Online w obszarze rejestracji nowej inwestycji, zarządzania prospektem informacyjnym, obsługi zgłoszeń serwisowych, zarządzania kampaniami marketingowymi, realizacji umowy oraz obsługi posprzedażowej. Ponadto Dynamics CRM Online umożliwił tworzenie nowego produktu, definiowanie jego ceny i wariantów cenowych, obsługę procesu sprzedaży i umów oraz efektywne zarządzanie portfolio klientów. Co więcej, wprowadzono również dodatek dla obszaru deweloperskiego – moduł Estate Extension – który umożliwia zarządzanie poszczególnymi etapami inwestycji, precyzyjną ewidencję nieruchomości w portfolio dewelopera i ich parametrów oraz obsługę dokumentacyjno-finansową projektów inwestycyjnych.

Z kolei usługa Microsoft Office365 pozwala przede wszystkim na efektywną komunikację i wymianę dokumentów pomiędzy pracownikami, jak również z podwykonawcami i klientami. Power BI umożliwia natomiast samoobsługową analizę biznesową w programie Excel. Rozwiązanie pozwala na wizualizację danych, ich współdzielenie oraz rozszerzenie.
Rekomendowałem wybór rozwiązania Microsoft Dynamics CRM Online ze względu na nieskomplikowany proces implementacji oraz łatwość udostępnienia systemu dla rozproszonych geograficznie i mobilnych użytkowników. Połączenie elastycznego sposobu licencjonowania z możliwością integracji ze znanymi użytkownikom narzędziami jak SharePoint, Reporting Services, Microsoft Excel, etc. daje możliwości niezwykle efektywnego wykorzystania nowego systemu – komentuje Dawid Kuźba, IT Manager w Grupie Mota-Engil Central Europe. – Nie bez znaczenia jest fakt, iż system Microsoft Dynamics CRM ma otwarty kod programistyczny i olbrzymie wsparcie techniczne na stronach dostawcy, toteż mamy pewność, że w przyszłości będziemy dysponować możliwością oraz kompetencjami do jego rozwoju – dodaje.



Źródło: Microsoft

PODOBNE


 

  • erpframe
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eqsystembaner