Protor z systemem CRM

 7milowy, firma specjalizująca się we wdrożeniach systemów klasy ERP i CRM, podpisała umowę na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0. Nowym Klientem jest działająca w segmencie usług IT firma Pretor. Pretor specjalizuje się w kompleksowych usługach IT dla biznesu i jednostek administracji publicznej oraz sprzedaży sprzętu informatycznego.

Od momentu powstania firmy w 1991 roku Pretor przeszedł ogromną drogę rozwoju. Dziś mamy ugruntowaną pozycję na rynku i listę ponad 700 aktywnych Klientów. Stale rosnąca liczba Partnerów oraz rozwijające się struktury wewnętrzne wymagały wdrożenia systemu informatycznego, który będzie nas aktywnie wspierał w relacjach z klientami. Utrzymanie wysokiej jakości obsługi to na obecnym etapie rozwoju priorytet dla naszej firmy. Decyzję o wyborze systemu z rodziny Microsoft podjęliśmy na podstawie pozytywnych doświadczeń z programami tej marki. Nasze środowisko informatyczne w głównej mierze opiera się o aplikacje tego producenta, mamy więc gwarancję, że wszystko będzie ze sobą współdziałać mówi Jacek Stankiewicz, Prezes Zarządu i współwłaściciel Pretor.

7milowy, oprócz wdrożenia standardowych elementów systemu CRM, jest odpowiedzialny za integrację aplikacji z systemem klasy ERP oraz wdrożenie modułu serwisowego. Jego głównym zadaniem w Pretorze jest posprzedażna obsługa klientów – gromadzenie i obsługa zgłoszeń klientów, kwalifikacja zgłoszeń oraz planowanie kolejnych działań sprzedażowych.

Liczę, że moduł serwisowy będzie budował naszą przewagę konkurencyjną. Jego wdrożenie ma umocnić i pogłębić kontakt handlowców z naszymi Klientami, a z drugiej strony zagwarantować nabywcom naszych usług sprawną i fachową obsługę – dodaje Jacek Stankiewicz.

Pretor, po zakończeniu wdrożenia, będzie również korzystać z usług 7milowego w zakresie wsparcia systemu. Konsultanci firmy będą odpowiedzialni m.in. za wspieranie kluczowych użytkowników w korzystaniu z systemu – odpowiedzi na pytania dot. bezpieczeństwa, konfiguracji, wyszukiwania informacji, tworzenia raportów, budowania podstawowych workflow i administracji systemem.

Wsparcie systemu jest niezwykle istotne, gdyż minimalizuje problem niewykorzystywania możliwości systemu przez użytkowników – stąd usługi doradcze w Pretorze. W perspektywie czasu może się również okazać, że do CRM-u należy wprowadzić zmiany polegające na dodawaniu, usuwaniu i modyfikacji atrybutów, formatek czy też raportów. Warto wprowadzać zmiany, gdyż mała zmiana w systemie może znacząco usprawnić działalność przedsiębiorstwa. Oczywiście w ramach wsparcia naszym zadaniem będzie reagowanie na ewentualne sytuacje awaryjne np. odzyskiwanie systemu z backupu – mówi Marek Huk, Lider Zespołu wdrożeń CRM w 7milowym.

Źródło: www.7milowy.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top