przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową? Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową?
Donec ornare Donec ornare
Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem
Rzeczywistość internetowa Rzeczywistość internetowa
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
Linie lotnicze Scandinavian Airlines (SAS), największy przewoźnik w krajach skandynawskich, postawiły na rozwiązanie Comarch ECM Customer Care. To innowacyjny system rozwijany przez polskiego producenta i dostawcę usług oraz rozwiązań z branży IT, który pozwala zadbać o obsługę komunikacji i korespondencji z klientem końcowym. Wraz z wdrożeniem Customer Care, SAS będzie w stanie sprawnie rozwiązywać wszelkie kwestie związane z reklamacjami klientów, zapewniając im profesjonalną obsługę.


REKLAMA:
 
 
Rocznie ze skandynawskim przewoźnikiem podróżuje ok. 30 milionów pasażerów. Dlatego SAS potrzebował systemu, który zapewni stały kontakt z klientami oraz sprawną obsługę zgłoszeń, wykorzystując do tego nie tylko tradycyjne formy komunikacji ale również media społecznościowe. Comarch ECM Customer Care pozwoli liniom lotniczym znacząco podnieść jakość obsługi klienta.
Kontrakt podpisany z liniami lotniczymi SAS umożliwia rozbudowę naszej działalności, zarówno pod względem oferty produktowej, jak i branż, w których jesteśmy obecni. Myślę, że jesteśmy w stanie zawalczyć o największych klientów i podpisywać kolejne umowy z liniami lotniczymi na całym świecie – mówi Adam Beldzik, Dyrektor BU Comarch ECM. Rozwijane przez nas rozwiązanie Comarch ECM Customer Care to system pozwalający znacząco podnieść jakość obsługi klienta. Jest idealnym rozwiązaniem dla firm, dla których bardzo dobra opieka nad klientami jest kluczowa i decyduje o ich rynkowym sukcesie, np. w branży lotniczej.
Nasi klienci zasługują na najlepszą możliwą obsługę. Kluczowa jest dla nich świadomość, że w każdej chwili mogą liczyć na wsparcie z naszej strony a ich sprawy i pytania są realizowane w jak najkrótszym czasie. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie nowego systemu z zakresu „customer care” i postawiliśmy na usługi firmy Comarch – mówi Carina Göransson, Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej oraz Obsługi Klienta w SAS.
Źródło: www.comarch.pl

PODOBNE


 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eq system banner2