przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową? Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową?
Donec ornare Donec ornare
Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem
Rzeczywistość internetowa Rzeczywistość internetowa
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
Rok 2016 upłynął pod znakiem cyfrowej transformacji. Działy HR z niecierpliwością czekają na wprowadzenie tych nowych idei w życie w przyszłym roku. Poniżej podaję trzy idee, które powinny być na pierwszych miejscach listy życzeń każdej firmy.

REKLAMA:
 
 
Kultura ciągłości

Technologie cyfrowe i mobilne stworzyły kulturę natychmiastowego działania. Dzielimy się doświadczeniami w ciągu sekund za pomocą selfies, kupujemy przez Internet za pomocą kilku kliknięć i ustawiamy powiadomienia przychodzące na nasze telefony, aby mieć pewność, że będziemy zawsze na bieżąco ze sprawami, które nas interesują.

To samo dotyczy miejsca pracy. Niezbędna jest tutaj wygoda i ciągłość. Pracownicy oczekują, że przełożeni będą im przekazywać informacje zwrotne na bieżąco. Chcą również mieć możliwość ciągłego uczenia się oraz ciągłej współpracy. Stosowanie procesów i technologii potrzebnych do stworzenia takiej kultury ciągłości pomoże pracownikom osiągać lepsze wyniki, a także zwiększy ich zaangażowanie w pracę.

Nowy interfejs użytkownika

Technologie cyfrowe nie tylko zmieniły nasz stosunek do czasu, lecz także zwiększyły nasze wymagania wobec urządzeń podłączonych do Internetu. Problem w tym, że technologie działów kadr nie nadążają za tymi zmianami. Interfejs używany przez pracowników ma się tak do interfejsu używanego przez klientów jak pole namiotowe do luksusowego hotelu. Podczas gdy zarezerwowanie wakacji na smartfonie zajmuje 2 minuty, przebijanie się przez strony logowania i zawiłe systemy w celu znalezienia prostej informacji o liczbie dni urlopu może zająć nawet godzinę.

Działy kadr muszą zniwelować tę różnicę, ponieważ nie tylko spowalnia ona procesy, lecz także źle wpływa na relacje pracowników z przedsiębiorstwem. Kierownicy działów kadr powinni postawić się w sytuacji pracownika za pomocą metod takich jak Employee Experience Journey Mapping, aby przewidywać problemy administracyjne i usuwać je ze swoich procesów. Prosty i wydajny interfejs użytkownika na pewno zajmuje wysokie miejsce na liście życzeń personelu, a działy kadr powinny mu go zapewnić, jeśli zależy im na zadowoleniu utalentowanych pracowników.

Nawiązanie kontaktu z chatbotami

Relacje pomiędzy pracownikami a działem kadr powinny być osobiste, ale w firmie zatrudniającej setki osób nie zawsze jest to proste. I tutaj do gry wkraczają chatboty. Mogą one przejąć proste zadania, które są istotne, lecz zajmują działom kadr dużo czasu — np. zapytania dotyczące liczby dni urlopu i poprzednich ocen wydajności, a nawet wnioski o wyrobienie wizytówek. Dzięki temu działy kadr będą mogły się skupić na bardziej strategicznych inicjatywach, takich jak uzupełnianie luk w kwalifikacjach i radzenie sobie w coraz bardziej niepewnej sytuacji ekonomicznej. Co ważne, dzięki technologii sztucznej inteligencji (AI) chatboty są już teraz w stanie zapewnić pracownikom spersonalizowaną obsługę przypominającą zwykłą rozmowę.

Autor: Melanie Hache-Barrois, dyrektor ds. strategii HCM w firmie Oracle
Źródło: www.oracle.com/pl/

PODOBNE


 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eq system banner2