przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową? Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową?
Donec ornare Donec ornare
Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem
Rzeczywistość internetowa Rzeczywistość internetowa
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
Firma Comarch wdrożyła w Idea Banku system usprawniający zarządzanie programami motywacyjnymi dla swoich pracowników. Celem banku był zakup systemu, który pozwoliłby nie tylko na uproszczenie rozliczeń prowizyjnych, ale również na dostarczenie szczegółowych danych na temat kosztów prowizji na wszystkich etapach procesu sprzedaży, kontrolę efektywności systemów motywacyjnych oraz wykrywanie nadużyć prowizyjnych.


REKLAMA:
 
 
Kluczowymi wymogami były elastyczność i parametryzowalność rozwiązania pozwalające administratorom biznesowym na dokonywanie niezbędnych modyfikacji reguł prowizyjnych. Istotna dla banku była też funkcja kontroli na drugą rękę oraz śledzenia wszystkich zmian w rejestrze zdarzeń systemowym – mówi Rafał Kwarciany, Project Manager, Comarch.
Wdrożone rozwiązanie ‒ Comarch Commission & Incentive pozwala wspomnianym administratorom zarządzać naliczeniami i rozliczeniami prowizji czy uprawnieniami użytkowników, jak również parametryzować reguły prowizyjne oraz generować raporty okresowe i ad hoc – wszystko przy minimalnym udziale specjalistów IT.
Wszystkie dane dotyczące naszej sieci sprzedaży są teraz przechowywane w jednym, centralnym miejscu. Przejrzyste programy motywacyjne, które obecnie prowadzimy, przyczyniają się do zwiększenia efektywności sprzedaży. Nasi pracownicy mogą skupić się na tym, co stanowi istotę ich pracy zamiast tonąć w arkuszach kalkulacyjnych i fakturach – podkreśla Małgorzata Schön, Kierownik Działu Systemów Prowizyjnych w Idea Banku.
Idea Bank funkcjonuje od 2010 roku, kierując swoją ofertę do firm z sektora MŚP. Świadczy szeroki zakres usług ‒ oprócz tych stricte bankowych ma w swoim portfelu także usługi księgowe, prawne, leasingowe czy faktoringowe. By zyskać przewagę konkurencyjną, Idea Bank przyjął strategię dostarczania klientom innowacyjnych narzędzi do zarządzania przedsiębiorstwem. Bank zapewnia profesjonalną i kompleksową pomoc na każdym etapie rozwoju firmy - od momentu jej uruchomienia aż do ekspansji biznesowej.

Comarch Commission & Incentive usprawnia zarządzanie wynagrodzeniami motywacyjnymi w sieciach sprzedaży banków, towarzystw ubezpieczeniowych i innych instytucji z rozbudowanymi strukturami sprzedażowymi i złożonymi systemami wynagrodzeń prowizyjnych.

Źródło: www.comarch.pl

PODOBNE


 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eq system banner2