przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową? Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową?
Donec ornare Donec ornare
Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem
Rzeczywistość internetowa Rzeczywistość internetowa
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów

MICROSOFTNowy klient w 26 sekund, czyli jak działać szybko i efektywnie

20 października 2017 r., godzina: 10:00

Zapisz się już dziś na spotkanie z ekspertami PwC i Focus Telekom Polska. Zobacz jak działać szybko i skutecznie dzięki wykorzystaniu pełnej integracji Dynamics 365 z rozwiązaniem generującym natychmiastowe połączenia telefoniczne typu call center!

Zdobądź przewagę oferując swoim partnerom oraz pracownikom punktów sprzedaży narzędzie, które podniesie jakość procesu obsługi i wsparcia sieci.

Zapisz się na bezpłatne webinarium i dowiedz się jak szybciej pozyskiwać nowych potencjalnych Klientów, w tym m.in.:

  • Jak zautomatyzować pierwszy kontakt Klienta by go nie utracić?
  • Jak podnieść wydajność i efektywność komunikacji z Klientem?
  • Jak skutecznie raportować dane?

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

PODOBNE


Strict Standards: Non-static method modDjRelatedArt::getData() should not be called statically in /modules/mod_djrelated_art/mod_djrelated_art.php on line 26

Strict Standards: Non-static method modDjRelatedArt::_buildWhere() should not be called statically in /modules/mod_djrelated_art/helper.php on line 36

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /modules/mod_djrelated_art/helper.php on line 135

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /modules/mod_djrelated_art/helper.php on line 142

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /modules/mod_djrelated_art/helper.php on line 174

Strict Standards: Non-static method modDjRelatedArt::_buildOrder() should not be called statically in /modules/mod_djrelated_art/helper.php on line 38

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /modules/mod_djrelated_art/helper.php on line 40

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /modules/mod_djrelated_art/helper.php on line 54

 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eq system banner2