przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, zdobyła tytuł lidera w raporcie „Magic Quadrant” firmy Gartner na rok 2017 w kategorii zarządzania usługami serwisowymi w terenie.
W raporcie agencji Gartner firma IFS została uznana za lidera ze względu na „zdolność do realizacji” („ability to execute”) oraz „wizjonerskie podejście” („completeness of vision”). Firma IFS zdobyła najwyższą pozycję w rankingu ze względu na „zdolność do realizacji”.
Zarządzanie serwisem w terenie to kwestia, która jest bardzo ważna dla firmy IFS. Już po raz trzeci z rzędu zdobyliśmy tytuł lidera w raporcie Magic Quadrant, a tym razem zajęliśmy również najwyższą pozycję w rankingu na 2017 rok ze względu na zdolność do realizacji. Dowodzi to, że nasze starania nad rozwijaniem produktów ściśle związane z potrzebami branżowymi przynoszą efekty – powiedział Mark Brewer, Global Industry Director for Service Management w korporacji IFS. Wzmacniając naszą pozycję w dziedzinie zarządzania usługami serwisowymi w terenie (FSM) podkreślamy, że firma IFS pomaga przedsiębiorstwom usprawnić obsługę klientów, zwiększyć rentowność i lepiej wyróżnić swoją ofertę usługową wśród konkurencji. Nadal będziemy inwestować w rozwój naszych rozwiązań w tej dziedzinie, co będzie korzystne dla ich odbiorców.
Firma IFS w ciągu ostatniego roku podjęła kilka kluczowych inicjatyw mających na celu maksymalizację wartości oferty związanej z zarządzaniem serwisem w terenie. Należą do nich:

 
  • Nabycie firm serwisowych Field Service Management, mplsystems i WorkWave, co pozwoliło na znaczne poszerzenie oferty naszych usług w skali globalnej;
  • Wprowadzenie na rynek rozwiązania do zarządzania serwisem w terenie IFS FSM 5.7, które oprócz inteligentnych funkcji i wygodnego interfejsu użytkownika wyróżnia się też obsługą internetu rzeczy;
  • Dalszy rozwój rozwiązań IFS FSM w celu doskonalenia obsługi kluczowych procesów i zwiększania mobilności – od specyficznej funkcjonalności i przepływów pracy w strukturze pionowej po wdrażanie szablonów i dokumentację szkoleniową;
  • Inwestowanie w nowe technologie zwiększające produktywność, wydajność i opłacalność działalności naszych klientów, a także rozwijające ich oferty usługowe.

Do klientów firmy IFS w obszarze zarządzania serwisem w twrenie należą między innymi przedsiębiorstwa Auto Windscreens, Cubic Transportation Systems, Kyocera, Polygon, Eickhoff, Makino i Sartorius.


W raporcie Magic Quadrant dotyczącym zarządzania usługami serwisowymi w terenie, który został opublikowany we wrześniu 2017 roku, agencja Gartner oceniła przychód ze sprzedaży gotowych rozwiązań FSM (obejmując przychody z obsługi technicznej i usług serwisowych) na blisko 2,07 miliarda dolarów w liczącym 12 miesięcy okresie zakończonym w marcu 2017 roku (co oznacza blisko 21% wzrostu względem roku 2016).

Zgodnie z raportem agencji Gartner „Liderzy branżowi wyróżniają się wizją kształtującą rynek, w której rozwiązania technologiczne pomagają usługodawcom realizować cele biznesowe. Firmy uznane za liderów posiadają zdolność wprowadzania swojej wizji w życie za pomocą produktów, usług i korzyści czerpanych za ich pomocą w postaci przychodów i zysków. Mają również wiele referencji pochodzących z różnych obszarów geograficznych i gałęzi przemysłu. Liderzy charakteryzują się udanymi, potwierdzonymi wdrożeniami rozwiązań na terenie Ameryki Północnej, obszaru EMEA oraz regionie Azji i Pacyfiku u renomowanych klientów z różnych branż, które mogą obsługiwać co najmniej 2000 użytkowników. Takie firmy muszą się wyróżniać: wykorzystywaniem natywnych mechanizmów do planowania, skalowalnych do wykorzystania przez tysiące techników; skutecznymi i innowacyjnymi technologiami wspierającymi zarządzanie usługami serwisowymi (obsługa internetu rzeczy, systemy współpracy, uczenie maszynowe, czatboty); obsługą – bezpośrednio lub przez partnerów – wszystkich sześciu kategorii FSM; wieloma udanymi integracjami z systemami zarządzania (zwłaszcza ERP i CRM) od różnych dostawców; wieloma wdrożeniami w modelach wielodostępowych. Inni dostawcy porównują swoje wyniki względem osiągnięć liderów i starają się naśladować ich podejście i strategię. Liderzy charakteryzują się silną pozycją rynkową opartą na posiadanym zapleczu i wpływają na trendy sprzedażowe w dziedzinach, w których są oceniane. Użytkownicy oprogramowania liderów często uważają, że te produkty pomagają im w zachowaniu konkurencyjności”.*

*Gartner, Magic Quadrant for Field Service Management, Jim Robinson, Michael Moaz, Jason Wong, 27 września 2017 roku.

Firma Gartner nie promuje żadnych dostawców, produktów ani usług opisanych w swoich publikacjach badawczych, a także nie zachęca użytkowników rozwiązań technologicznych do wybierania tylko tych dostawców, którzy otrzymali najwyższe oceny lub inne oznaczenia. Publikacje badawcze firmy Gartner zawierają opinie działu badań firmy Gartner i nie należy ich interpretować jako potwierdzenia faktów. W zakresie tego badania firma Gartner zrzeka się wszelkich gwarancji wyraźnych lub dorozumianych, włącznie z wszelkimi gwarancjami przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu.

Źródło: www.ifsworld.com

PODOBNE


 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eqsystembaner