przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
Firma Oracle rozszerza zakres swoich umów klasy SLA, zapewniając klientom komfort pracy i pomoc tym przedsiębiorstwom, które już teraz chcą przenieść swoje newralgiczne obciążenia do chmury. Niedawno Oracle przedstawił gwarancję dostępności na poziomie 99,995% dla Oracle Autonomous Database, a teraz na jej podstawie prezentuje pierwszą w branży całościową gwarancję dla infrastruktury udostępnianej jako usługa (IaaS).

REKLAMA:
raport erp 2017 kliknij pobierz
 
 
Dzięki tym działaniom Oracle stał się obecnie jedynym dostawcą infrastruktury w chmurze, który oferuje gwarantowane poziomy usług z uwzględnieniem wydajności, możliwości zarządzania i dostępności, czyli trzech kluczowych aspektów, według których klienci oceniają dostawców.
 
Żaden dostawca chmury na świecie nie dorównuje gwarancjom zapewnianym przez Oracle” — powiedział Thomas Kurian, szef działu rozwoju produktów Oracle. „Nasza konkurencja oferuje ograniczone zobowiązania, a drobnym drukiem umieszcza w umowach niezliczone wyłączenia gwarancji. Umowy SLA firmy Oracle jako pierwsze w branży gwarantują wydajność, możliwości zarządzania i dostępność w chmurze.
Klienci instytucjonalni wymagają od newralgicznych aplikacji biznesowych działania na jednakowym, niezawodnym poziomie. Muszą na przykład mieć pewność, że aplikacje biznesowe nie zawiodą ich, gdy będą zamykać kwartał lub przeprowadzać strategiczną analizę. Przedsiębiorstwa chcą też być w stanie natychmiast dodawać zasoby, gdy potrzebują dodatkowej mocy obliczeniowej do przeprowadzenia pilnych analiz lub obsłużenia zwiększonego popytu.

Nowe umowy SLA stanowią integralną część strategii Oracle, która przewiduje udostępnienie infrastruktury chmurowej dla korporacyjnych obciążeń produkcyjnych. Te premierowe w skali całej branży warunki dają poczucie bezpieczeństwa klientom, którzy chcą przenieść obciążenia do chmury i wymagają nie tylko nieprzerwanej dostępności, lecz także jednakowej wydajności i stałej możliwości kontroli i modyfikacji infrastruktury chmurowej, która obsługuje ich newralgiczne aplikacje i bazy danych. Oracle zamierza rozszerzyć wprowadzone umowy SLA na wszystkie usługi autonomiczne na platformie Oracle Cloud, w tym na usługi stworzone z myślą o bazach danych, opracowywaniu aplikacji, mobilności i botach, integracji aplikacji i danych, przeprowadzaniu analiz, bezpieczeństwie i zarządzaniu.
Klienci chcą, aby podane w umowach SLA zapewnienia dotyczące czasu pracy bez przestojów oznaczały nie tylko, że ich aplikacje są dostępne, lecz także że można nimi zarządzać i że działają one zgodnie z oczekiwaniami niezależnie od tego, gdzie znajduje się dana aplikacja — powiedział Al Gillen, wiceprezes IDC ds. rozwoju oprogramowania i technologii open source. Niestety wiele umów SLA dla chmur nie przewiduje tak szerokich zobowiązań. Nowe umowy SLA firmy Oracle dają klientom gwarancję niezbędną do bezpiecznego korzystania z newralgicznych aplikacji biznesowych w środowisku chmurowym.
Na mocy zapisów nowych umów SLA dotyczących wydajności Oracle gwarantuje, że platforma Oracle Cloud Infrastructure w każdym dniu w danym miesiącu będzie zapewniać ponad 90% deklarowanej wydajności. Jeśli wydajność ta spadnie poniżej tego poziomu choćby na 44 minuty w miesiącu, klienci mogą zażądać rekompensaty zgodnie z warunkami świadczenia usług przez firmę Oracle. Inni dostawcy nie oferują gwarancji w zakresie wydajności. Ich zasoby chmurowe mogą zapewniać 1% podanej wydajności docelowej, a klient i tak musi uiszczać za takie niepełnowartościowe usługi pełną cenę.

Firma N2N Services przenosi klientów produkcyjnych rozwiązania Illuminate (platformy do zarządzania interfejsami API i bramy do integracji z chmurą) do infrastruktury Oracle Cloud Infrastructure.
W przypadku wcześniejszych dostawców chmury mieliśmy ograniczone możliwości w obszarze infrastruktury dedykowanej” — powiedział Kiran Kodithala, dyrektor generalny firmy N2N Services. W infrastrukturze Oracle Cloud nie tylko możemy korzystać z dedykowanej infrastruktury typu bare metal, lecz także dysponujemy całościową gwarancją na usługi chmurowe, która daje nam pewność stałej wydajności oraz pełnego dostępu i kontroli nad naszymi usługami infrastruktury w chmurze.
Źródło: www.oracle.com

PODOBNE


 

  • erpframe
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eqsystembaner