przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
Jak usprawnić pracę zespołu – to pytanie, na które najprawdopodobniej każdy menedżer szuka na co dzień odpowiedzi. A tylko dobry lider potrafi zmotywować grupę ludzi, aby osiągnąć 110%, nie pracując więcej czy ciężej, tylko sprytniej! Chciałbym przedstawić 4 obszary, w których istnieją już rozwiązania wspomagające pracę działów handlowych. Microsoft Dynamics 365 i sztuczna inteligencja tworzą tam zgrany tandem.


REKLAMA:
snt banner 300
 
 
Dynamics 365 nikomu przedstawiać nie trzeba – jest to kompleksowa platforma do zarządzania przedsiębiorstwem oraz relacjami z kontrahentami. I to na tych relacjach się dziś skupimy i poruszymy 4 obszary, które wspiera AI:

Inteligentne boty

Jak pokazuje Gartner, 85% spraw które są zgłaszane przez użytkowników, może rozwiązać bot! Ogromny potencjał drzemiący w modelach sztucznej inteligencji zastępuje pracowników w najbardziej typowych zadaniach jak odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania, pomoc w rozwiązywaniu najbardziej typowych zdarzeń reklamacyjnych czy pomoc w złożeniu spraw nietypowych. Przykładem klienta, który wykorzystuje zarówno możliwości jakie daje Microsoft Dynamics 365 oraz AI to Macy’s, gdzie podróż klienta jest wspierana przez asystenta na każdym możliwym etapie – od zakupu i dostarczaniu spersonalizowanych produktów, przez etap kupowania i ewentualnych reklamacji oferując konwersacyjne doświadczenie, gdzie w każdej chwili może zostać dołączony agent.

Segmentacja klientów

Segmentacja klientów od dawna sprawiała ogromne problemy. Temat wydaje się prosty – w jaki sposób podzielić skończoną grupę klientów na X koszyków i zaoferować im spersonalizowane produkty na bazie ich preferencji. Natomiast dynamizm zmian zachowań klientów, zmiana sposobu robienia zakupów (a nawet zmiana zachowań konsumenckich) sprawia, że segmentacja powinna odbywać się niemal w czasie rzeczywistym. Najlepszym przykładem doskonałego wykorzystania możliwości sztucznej inteligencji w segmentacji klientów jest rozwiązanie firmy Synerise, które bada wszystkie możliwe zachowania klientów (zarówno w internecie jak i offline), twarde dane zakupowe pochodzące z systemu Dynamics 365, a następnie przetwarza te dane, a następnie dostarcza w najbardziej spersonalizowany z możliwych sposób, czyli indywidualnie.

Lead scoring

Dobry dyrektor handlowy wie, że nie należy się skupiać na całym portfolio klientów, a jedynie na tych, którzy rzeczywiście przynoszą nam zysk (w myśl zasady Pareto 80/20). Taka sama zasada dotyczy naszych potencjalnych klientów – nie należy skupiać się na takich, którym poświęcamy dużo czasu, a finalnie w ogóle nie zostają naszymi klientami. W tym konkretnym przypadku sztuczna inteligencja monitoruje nasze aktywności (kontakty z potencjalnym klientem) i dostarcza kolejne najlepsze kroki, zapisując wszystko w systemie Dynamics 365.

Social Selling

Od jakiegoś czasu temat sprzedaży społecznościowej stał się gorącym tematem. I to nie tylko w kontekście zmian regulacji prawnych RODO, ale przede wszystkim dzięki możliwości dotarcia do ogromnego grona potencjalnych klientów poprzez media społecznościowe, system rekomendacji czy poleceń. Dane pochodzące z systemu Dynamics 365 w kombinacji z danymi z mediów społecznościowych oraz modelami sztucznej inteligencji tworzą silnik rekomendacji niezbędny każdemu handlowcowi.

Źródło: www.microsoft.com

PODOBNE


 

  • erpframe
  • ENOVA365 KWADRAT

  • eqsystembaner

  • snt button 250