przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową? Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową?
Donec ornare Donec ornare
Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem
Rzeczywistość internetowa Rzeczywistość internetowa
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
Comarch znalazł się wśród firm zaproszonych przez firmę badawczą Forrester do uczestnictwa w badaniu „2016 Forrester Wave”. Forrester oceniał dostawców usług za pomocą 40 kryteriów, które można połączyć w trzy szersze kategorie dotyczące aktualnej oferty, strategii i obecności na rynku. Comarch otrzymał najlepsze oceny za zarządzanie lojalnością, strukturę cenową oraz typowy rozmiar projektu. W dwóch ostatnich przypadkach była to zarazem maksymalna punktacja.

REKLAMA:
 
 
Rozważ Comarch, jeżeli możliwości technologiczne są Twoim głównym priorytetem – stwierdza raport. To zdanie podkreśla główną zaletę Comarch – silne techniczne zaplecze i wiedzę. Comarch znalazł się w kategorii końcowych dostawców dla dużych przedsiębiorstw. W raporcie jest określany jako firma osiągająca dobre wyniki (strong performer) i oferująca konkurencyjne możliwości.
Comarch z pewnością dostarcza na rynek wiele możliwości do zarządzania lojalnością poprzez swoje produkty i doświadczenie w zarządzaniu dużymi programami partnerskimi dla linii lotniczych oraz firm z branży turystycznej i paliwowej. Klienci są bardzo zadowoleni z jakości produktów Comarch i wskazując na dużą sprawność wdrożenia technologii oraz fachową wiedzę.. Jak jeden klient powiedział: "Naprawdę spodobało mi się, że potrafili…dostosować się do wyjątkowości naszego biznesu" – czytamy w raporcie Forrestera.
Dodatkowo Forrester umieścił Comarch wśród dostawców, którzy rozwijają działalność na nowych rynkach: ostatnia inwestycja Comarch – przejęcie amerykańskiej spółki Thanks Again – rozbudowała ofertę dla klientów z branży podróżniczej, a wdrożenie nowego rozwiązania – Smart City pozwoli władzom samorządowym wykorzystać posiadane oprogramowanie do zarządzania lojalnością we współpracy z instytucjami rządowymi, biznesowymi i lokalnymi.

Ponadto, tylko w 2015 roku rozwiązania Comarch zostały wymienione przez Gartnera, inną kluczową firmę badawczą, w dwóch raportach zatytułowanych odpowiednio „Hype Cycle for Digital Commerce” i „The Gartner CRM Vendor Guide”.
To doskonała wiadomość. Nasze zaawansowane rozwiązanie, międzynarodowe doświadczenie, szybki rozwój produktu i strategiczne decyzje naszego zarządu pozwoliły osiągnąć status „Strong Performer”. Nasza praca z ponad osiemdziesięcioma klientami, takimi jak firmy FMCG, operatorzy telekomunikacyjni, instytucje finansowe, linie lotnicze była tego warta – mówi Radoslaw Zep, Comarch CRM&Marketing Product Manager.
Comarch posiada ponad dwadzieścia lat doświadczenia w projektowaniu, wdrażaniu i integrowaniu rozwiązań IT spełniających najnowsze światowe standardy. CRM&Marketing to kompleksowy pakiet rozwiązań IT i usług eksperckich, który pomaga budować programy lojalnościowe i zarządzać nimi, tworzyć dobre relacje z klientami, automatyzować procesy marketingowe i ostatecznie, zwiększać zyski. Nasze oprogramowanie wspiera wszystkie działania tworzące wartość dla uczestników programu lojalnościowego. Comarch zna specyfikę wielu branż dzięki doświadczeniu zdobytemu w trakcie pracy z ponad osiemdziesięcioma klientami, do których zaliczają się firmy FMCG, sieci handlowe, operatorzy telekomunikacyjni, instytucje finansowe, linie lotnicze i lotniska, m.in. JetBlue Airways, Heathrow Airport czy BP. Oferta Comarch obejmuje również narzędzia do analizy Big Data i innowacyjne, oparte na grywalizacji, systemy do budowania zaangażowania klientów, które zwiększają zyski i wzmacniają relacje pomiędzy klientami, partnerami i marką.

Źródło: www.comarch.pl

PODOBNE


 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eq system banner2