przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
loading...
Rozszerzone rozwiązanie do zarządzanie serwisem firmy IFS oferuje teraz możliwość zarządzania wielokanałowym centrum obsługi klienta za pomocą kompletnego, kompleksowego internetowego rozwiązania do zarządzania relacjami z klientem.
Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, ogłosiła zakończenie procesu nabycia firm mplsystems Limited oraz Field Service Management Limited. Firma mplsystems Limited jest dostawcą wielokanałowego centrum obsługi klienta oraz oprogramowania do zarządzania relacjami z klientem, które w połączeniu z wiodącym rozwiązaniem firmy IFS z zakresu zarządzania usługami serwisowymi stanowi kompletne i kompleksowe rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientem. Field Service Management Limited, firma specjalizująca się we wdrażaniu rozwiązań z zakresu zarządzania serwisem w terenie w Wielkiej Brytanii i Irlandii, wesprze firmę IFS w działaniach sprzedażowych, konsultingowych i związanych ze wsparciem technicznym.

Brytyjska firma mplsystems Limited opracowuje i wdraża wielokanałowe centra obsługi klienta oraz rozwiązania z zakresu zarządzania serwisem w firmach najbardziej uznanych brytyjskich marek, takich jak: Babcock International, HomeServe, Ecomaster, ENGIE i Iceland. W raporcie „Magic Quadrant for Contact Center as a Service for Western Europe” (24 października 2016) firmy Gartner firma mplsystems Limited została określona mianem wizjonera (Visionary) — głównie dzięki inwestycjom w innowacje, które umożliwiły jej opracowanie elastycznej, zintegrowanej i łatwej w obsłudze platformy do zarządzania relacjami z klientem.

Firma Field Service Management Limited to brytyjski partner wdrożeniowy firmy IFS, działający na terenie Wielkiej Brytanii oraz Irlandii. Zespół ekspertów z zakresu zarządzania serwisem firmy Field Service Management Limited dołączy do brytyjskiego zespołu IFS w celu wsparcia rozwoju w regionie. Do tej pory firma Field Service Management Limited wspierała firmę IFS w kilku największych wdrożeniach rozwiązań z zakresu zarządzania serwisem na terenie Wielkiej Brytanii. Fredrik vom Hofe, Group Senior Vice President for Business Development w korporacji IFS, tak skomentował zakończone przejęcia:
Firma IFS już teraz jest uznanym światowym liderem sektora zarządzania usługami serwisowymi. Te dwa przejęcia jeszcze bardziej ugruntowują naszą pozycję. Nabycie firmy mplsystems oznacza, że od teraz firmy chcące zapewniać najwyższą jakość obsługi klienta — od momentu złożenia zapytania po zakończenie świadczenia usługi — będą dysponować najbardziej kompletnym internetowym rozwiązaniem z zakresu zarządzania serwisem dostępnym na rynku.
Paul White, prezes firmy mplsystems Limited, powiedział:
Zespół mplsystems z wielką przyjemnością łączy siły z firmą IFS. Mamy teraz świetną okazję, by zaprezentować światu cieszące się dużym uznaniem wielokanałowe rozwiązania z zakresu zarządzania relacjami z klientem.
Alex Stratis, analityk firmy IDC, powiedział:
Przejmując firmę mplsystems, firma IFS nie tylko rozszerza swoje rozwiązanie z zakresu zarządzania usługami serwisowymi, ale również jeszcze bardziej ugruntowuje jego pozycję na rynku. Połączenie obecnych możliwości firmy IFS z zakresu zarządzania serwisem w terenie z oferowanym przez mplsystems rozwiązaniem umożliwiającym dotarcie do odbiorców usług za pomocą centrów obsługi klienta, internetu, wiadomości SMS oraz interfejsów mobilnych zwiększy integrację zarządzania relacjami z klientem. Obie firmy prezentują podobne podejście w odniesieniu do innowacji, a ich działania są tak samo zorientowane na klienta, co ma duże znaczenie z punktu widzenia efektywności integracji.
Warunki finansowe przejęć nie zostały ujawnione.

Źródło: www.ifsworld.com

PODOBNE


 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eqsystembaner