przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy MES, a Przemysł 4.0 Systemy MES, a Przemysł 4.0
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że firma Munters, światowy lider w dziedzinie energooszczędnych i ekologicznych rozwiązań z zakresu uzdatniania powietrza i klimatyzacji dla przemysłu, zdecydowała się wdrożyć rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie IFS Field Service Management™ (FSM).

& Od 1955 roku firma Munters definiuje przyszłość uzdatniania powietrza. Korzystając z innowacyjnych technologii, firma tworzy idealne warunki klimatyczne dla klientów z wielu branż, w szczególności z sektorów spożywczego, farmaceutycznego i centrów danych. Munters prowadzi działalność na całym świecie, produkując, sprzedając oraz świadcząc usługi w ponad 30 krajach.< R>
Po blisko 20 latach używania systemu IFS Applications™ jako swojej głównej platformy ERP firma Munters postanowiła rozszerzyć swój zestaw stosowanych narzędzi IFS o rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie IFS FSM, które ułatwi rozwój w globalnej skali. Najważniejsze korzyści dla firmy Munters:
  • Wspólny globalny system w całej firmie zwiększy zadowolenie klientów
  • Wyższa wydajność serwisantów
  • Krótszy czas reakcji serwisu
Lepsza kontrola kosztów, w tym redukcja kosztów podróży i nadgodzin
Liczyliśmy na znalezienie partnera, który pomógłby nam zharmonizować i zoptymalizować nasze globalne procesy biznesowe – powiedział Sebastien Leichtnam, wiceprezes Grupy Munters. Na naszej liście życzeń znajdowały się pierwszorzędna obsługa klienta oraz rozwiązanie, które wyposażyłoby naszych serwisantów w odpowiednie informacje i narzędzia. Ponieważ współpracujemy z firmą IFS od dawna, jesteśmy pewni, że może nam ona zapewnić najlepszą wiedzę oraz rozwiązanie, które pomoże nam dodatkowo zwiększyć naszą wydajność operacyjną dzięki optymalnemu zarządzaniu serwisem w terenie i możliwościom harmonogramowania.
System IFS FSM zostanie wdrożony u użytkowników w ok. 25 krajach. Firma Munters wykorzysta całe rozwiązanie IFS FSM do stworzenia globalnie zunifikowanego systemu w celu zaspokojenia potrzeb klientów całej organizacji.

Elni Kullmer, dyrektor IFS w Skandynawii, dodał:
Z wielkim zadowoleniem informujemy, że firma Munters poszerza wieloletnią współpracę z nami o nasze wiodące na rynku rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie. Z niecierpliwością czekamy na kontynuację współpracy z firmą Munters w najbliższych latach i zapewnienie systemowego wsparcia jej procesów wewnętrznych i zewnętrznych w całym łańcuchu wartości oraz dalsze zwiększenie ogólnej efektywności firmy.
Więcej informacji na temat tego, jak IFS wspiera firmy serwisowe: www.ifsworld.com/corp/solutions/service-management/field-service-management/

 

  • erpframe
  • ENOVA365 KWADRAT

  • eqsystembaner

  • snt button 250