przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową? Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową?
Donec ornare Donec ornare
Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem
Rzeczywistość internetowa Rzeczywistość internetowa
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
loading...
Polski dostawca systemów klasy ERP dla średnich i dużych przedsiębiorstw, spółka Macrologic odświeża swój wizerunek: zmienia logo, hasło brandingowe oraz nazwę swojego kluczowego produktu – Xpertis. To początek zmian nie tylko wizerunkowych, ale i produktowych, jakie zamierza jeszcze w tym roku przeprowadzić ta giełdowa spółka.


REKLAMA:
 
 
Jak mówi prezes Macrologic SA Barbara Skrzecz-Mozdyniewicz zmiany, które w swojej działalności wprowadza spółka zbiegły się z obchodzoną w tym roku przez firmę 30-tą rocznicą powstania.
Kiedy w 1986 r. rozpoczynaliśmy działalność, byliśmy pierwszym polskim producentem oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem. A dziś mamy nie tylko najdłuższą historię działalności, ale też stabilną i ugruntowaną pozycję na rynku. Uznaliśmy, że to dobry moment nie tylko do świętowania, ale także do przeprowadzenia ważnych zmian w firmie i wprowadzenia nowości – zaznacza Barbara Skrzecz-Mozdyniewicz.
Spółka zmieniła już swoje logo na bardziej wyraziste, w tych samych barwach co dotychczas, ale w formie podkreślającej spójność organizacji. Z kolei towarzyszące logotypowi hasło zmieniono z „Business never stops” na „Sprawdzone systemy ERP”, które wprost mówi o zakresie działalności spółki i jej doświadczeniu w tej dziedzinie. Zmianie uległa również nazwa dotychczasowego flagowego oprogramowania Macrologic do zarządzania firmą – Xpertis – na Macrologic ERP. Spółka chce w ten sposób silniej skojarzyć produkt z jego dostawcą.

Macrologic SA zapowiada również wprowadzenie w tym roku nowości produktowych, ale na razie nie zdradza szczegółów.
Za pomocą tych zmian chcemy zwrócić uwagę rynku na to, że jesteśmy dynamiczną firmą IT, innowacyjną i ekspercką, a rozwiązania, które oferujemy są nowoczesne i atrakcyjne dla biznesu oraz zgodne z najnowszymi trendami w zarządzaniu – dodaje prezes Macrologic SA Barbara Skrzecz-Mozdyniewicz.
Źródło: www.macrologic.pl

PODOBNE


 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eq system banner2