przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
loading...
Handel w sieci to dla przedsiębiorców ogromna szansa, ale i wyzwanie. Jak wskazują badania, rynek e-commerce w Polsce ciągle się rozwija. Raport opublikowany przez Rzeczpospolitą pokazuje, że sprzedaż internetowa systematycznie wzrasta, a rozwój e-zakupów jest największy w Europie Środkowej. Strony e-commerce odwiedza 80% polskich internautów. Dla porównania w Czechach jest to 54%, na Słowacji 51%, a na Węgrzech 44%.

REKLAMA:
snt banner 300
 


Firmy chcące się rozwijać i pozyskiwać nowych klientów muszą prowadzić działalność w Internecie. By sprostać tym wyzwaniom, przedsiębiorstwa potrzebują integracji z popularnymi platformami sprzedażowymi.

altab sap bo wizualizacja

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów firma Altab zintegrowała SAP Business One z Allegro, Shoperem i Magento. Prace były możliwe dzięki autorskiemu rozwiązaniu XDTW. Pozwala ono między innymi na połączenie SAP Business One z rozwiązaniami opartymi na usługach sieciowych typu web service. XDTW automatyzuje przepływ informacji pomiędzy systemami, a dzięki graficznemu interfejsowi zarządzanie procesami jest bardzo proste. Integracja platformy sprzedażowej z SAP Business One to przede wszystkim szybszy przepływ informacji i skrócenie czasu realizacji zleceń. Dane wprowadzamy do systemu tylko raz. Unikamy w ten sposób niepotrzebnych kosztów i straty czasu.
?Pełna integracja pozwala na automatyzację procesu zakupowego, od złożenia zamówienia po dostarczenie towaru. Automatyzacji podlega także generowanie dokumentów dostawy, listów przewozowych, etykiet logistycznych etc. Zarówno klient jak i sprzedawca mają możliwość pełnej kontroli tego procesu, z uwzględnieniem bieżących stanów magazynowych – podkreśla Łukasz Bloch, kierownik Działu Wsparcia Serwisowego Altab.
Według prognoz Ministerstwa Gospodarki do 2020 roku sprzedaż przeniesie się do sieci. Niektóre serwisy podają informację, że kres tradycyjnej sprzedaży nastąpi w okolicach 2040 roku. Trudno przewidzieć jak zmieni się rynek w ciągu najbliższych 20 lat. Jednak dla e-zakupów perspektywa jest bardzo optymistyczna. W 2017 roku internauci z całego świata wydali na zakupy w sieci łącznie 1,5 biliona dolarów, to o 15% więcej niż rok wcześniej. Analitycy szacują, że wartość sprzedaży internetowej w Polsce do 2022 roku wyniesie ponad 70 miliardów złotych.

Źródło: www.altab.pl

PODOBNE


 

  • erpframe
  • ENOVA365 KWADRAT

  • eqsystembaner

  • snt button 250