przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
loading...
Żyjemy w czasach, w których to klient ma władzę. Uzbrojeni w smartfony i media społecznościowe klienci bez namysłu zmienią markę i będą dzielić się negatywną opinią z wieloma innymi osobami, jeśli nie będą mieli dobrych doświadczeń.


REKLAMA:
 
 
W tym samym czasie dzięki technologiom cyfrowym zwiększają się oczekiwania klientów związane z ich pozytywnym doświadczeniem. Po co dzwonić po taksówkę i czekać pół godziny, jeśli można nacisnąć kilka przycisków, a taksówka przyjedzie natychmiast? Po co iść po jedzenie na wynos na drugi koniec ulicy, gdy można zamówić posiłek w najlepszej restauracji w mieście, który zostanie dostarczony pod same drzwi?

Chmura, urządzenia mobilne, Internet rzeczy (IoT) oraz technologie Big Data zmieniają znaczenie doświadczenia klienta. Nie wystarczy już zaoferować szerokiego wyboru ciekawych usług, z których klienci chcą korzystać. Firmy muszą stworzyć jedno zintegrowane centrum obsługi użytkownika, do którego klienci uzyskają dostęp w dowolny sposób – niezależnie od tego, czy odbywa się to w lokalu, online, poprzez produkty i usługi lub w mediach społecznościowych.

Wystarczy spojrzeć na cyfrowe rozwiązania Oracle – nie tylko zapewniamy coś więcej niż odizolowane dobre produkty lub bezproblemową obsługę klienta, ale połączyliśmy to wszystko w jedno wspomagane cyfrowo doświadczenie marki, które sprawia, że klienci do nas wracają.

Badanie Oracle „The Era I Enterprise: Ready for Anything” (Przedsiębiorstwo w epoce personalizacji: gotowi na wszystko), które objęło 300 dyrektorów firm z 10 różnych branż, pokazało, że według 84% respondentów w ich organizacji zauważono trend klientów żądających bardziej spersonalizowanej obsługi. Badanie dowiodło również, że organizacje, które zwiększyły swoje dochody o ponad 10% w ostatnim roku, położyły szczególny nacisk na oferowanie spersonalizowanej obsługi.

Celem każdej firmy w dzisiejszych czasach powinno być zapewnienie, że wszystkie centra danych, aplikacje, wyposażenie, zakłady i osoby są połączone, a dane przepływają swobodnie w celu usprawnienia obsługi klienta – niezależnie od tego, czy są wykorzystywane do analizy Big Data mającej na celu określenie, jaka powinna być nowa usługa, czy w Internecie rzeczy, aby upewnić się, że produkty działają prawidłowo (a jeśli tak nie jest – aby naprawić je, zanim dostrzeże to klient), czy też w aplikacjach na smartfony i stronach internetowych skierowanych do użytkowników.

Im bardziej zintegrowana firma, tym lepsze doświadczenie klientów. Platforma w chmurze zapewnia moim zdaniem najbardziej efektywny sposób na umożliwienie tej integracji. Poparte jest to badaniem przeprowadzonym przez Oracle, które dowiodło, że 81% organizacji zauważa istotną korelację pomiędzy rozwiązaniami informatycznymi dostępnymi w chmurze a elastycznością i możliwością oferowania spersonalizowanej obsługi pracownikom i klientom. Platformy w chmurze przejęły funkcję pełnioną wcześniej przez oprogramowanie pośredniczące, lecz ich możliwości są dużo większe. Dzięki platformie w chmurze firmy mogą w łatwy sposób zintegrować wszystkie źródła danych, centra danych, aplikacje, punkty końcowe i połączone urządzenia bez potrzeby konfiguracji lub ręcznej integracji. Platformy w chmurze uwalniają dane, dzięki czemu mogą być wykorzystywane w czasie rzeczywistym zawsze, gdy są potrzebne, co pozwala firmom na oferowanie spersonalizowanego i kontekstowego doświadczenia.

Każda firma poważnie myśląca o cyfrowej transformacji musi brać pod uwagę wykorzystywanie technologii chmurowych w celu integrowania danych. Oczekiwania klientów zmieniają się, a sukces odniosą tylko te firmy, które zapewnią klientom szybką, spójną i zadowalającą propozycję.

Źródło: www.oracle.com

PODOBNE


 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eqsystembaner