przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową? Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową?
Donec ornare Donec ornare
Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem
Rzeczywistość internetowa Rzeczywistość internetowa
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
loading...
Firma Oracle wprowadziła na rynek innowacyjne rozwiązanie, za pomocą którego firmy mogą szybko i skutecznie wykorzystywać informacje płynące z Internetu Rzeczy (IoT) do zapewniania klientom inteligentnej i połączonej obsługi. Nowe rozwiązanie, oparte na integracji pomiędzy usługami Oracle Service Cloud i Oracle IoT Cloud, pomaga firmom udoskonalić obsługę klienta, zwiększyć sprawność operacyjną i obniżyć koszty dzięki wykorzystaniu danych IoT do przewidywania potrzeb klienta oraz rozwiązywania ich problemów, jeszcze zanim się one pojawią.


{loadpostion Wiadomosci_Dzial}
 
Błyskawiczny rozwój Internetu Rzeczy to dla firm szansa na szybsze wprowadzanie nowych, innowacyjnych usług oraz obniżenie ryzyka dzięki łączeniu i analizie danych IoT oraz wykorzystywaniu wniosków z tych analiz w procesach i aplikacjach biznesowych. Aby pomóc firmom zrealizować szansę na zapewnienie klientom obsługi nowej generacji, Oracle wprowadził integrację pomiędzy Oracle Service Cloud a Oracle IoT Cloud. Akcelerator IoT to integracja o otwartym dostępie do kodu źródłowego, która obejmuje również dokumentację wdrożenia w celu zapewnienia łatwego konfigurowania, rozszerzania i wdrożenia.
Internet Rzeczy rewolucjonizuje sposób, w jaki klienci kontaktują się z markami, a przy okazji generuje ogromne ilości danych, które przedsiębiorstwa mogą wykorzystać do przekształcenia obsługi klienta” — powiedział Meeten Bhavsar, wiceprezes Oracle, szef działu Oracle Service Cloud. „Udostępniając integrację pomiędzy Oracle Service Cloud i Oracle IoT Cloud, pomagamy firmom skrócić czas osiągania korzyści, a jednocześnie uprościć projekty w dziedzinie IoT. Dla marek oznacza to również, że mogą łatwo wykorzystywać te dane i na ich podstawie podejmować działania w różnych kanałach kontaktu z klientami, aby zapewnić im wyjątkową obsługę.
Usługa Oracle Service Cloud pomaga markom bezproblemowo zintegrować dane pochodzące z urządzeń podłączonych do Internetu Rzeczy z dotychczasową wielokanałową obsługą klienta. Na przykład Denon + Marantz, czołowy producent sprzętu audio klasy premium, wykorzystuje informacje o klientach pochodzące z ponad 200 tys. urządzeń podłączonych do Internetu, aby zapewniać klientom spersonalizowaną i spójną obsługę na całym świecie.

Usługa Oracle IoT Cloud umożliwia klientom bezpieczne podłączanie się do dowolnego urządzenia generującego dane oraz wykonywanie analiz w czasie rzeczywistym i analiz predykcyjnych na podstawie danych z tego urządzenia, a także rozszerzanie procesów biznesowych wykorzystujących aplikacje korporacyjne. Użytkownicy tej usługi mogą szybko opracowywać aplikacje IoT do konserwacji prewencyjnej i śledzenia zasobów za pomocą wbudowanych integracji z platformą PaaS, aplikacjami chmurowymi Oracle oraz aplikacjami innych producentów.

Więcej informacji można znaleźć w komunikacie dotyczącym najnowszej wersji Oracle Service Cloud z listopada 2016 r., w tym akceleratora IoT, a także na blogu Modern Service Experience poświęconym nowoczesnej obsłudze klienta.

Źródło: www.oracle.com

PODOBNE


 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eq system banner2