przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową? Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową?
Donec ornare Donec ornare
Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem
Rzeczywistość internetowa Rzeczywistość internetowa
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
Dzięki integracji z największą siecią społecznościową dla profesjonalistów, pakiet wspomagający zarządzanie Microsoft Dynamics 365 jeszcze bardziej wpisuje się w nową strategię chmurową Microsoft zmierzającą ku wertykalizacji rozwiązań i dodatkowo zyskuje nowe możliwości w zakresie sprzedaży i zarządzania talentami.

REKLAMA:
 
 

Wraz z wprowadzeniem na rynek aplikacji Dynamics 365, Microsoft zaproponował nowoczesne środowisko zintegrowanych usług w chmurze, które dzięki połączeniu wszystkich danych w przedsiębiorstwie pozwalają na podejmowanie trafniejszych i szybszych decyzji. System zapewnia wsparcie zarówno w początkowej fazie wzrostu przedsiębiorstwa, jak i w trakcie rozwoju działalności na wyższym poziomie, m.in. poprzez dodawanie kolejnych rozwiązań dostosowanych do każdej organizacji. To, że kierunek rozwoju narzędzi służących automatyzacji sprzedaży doskonale wpisuje się w potrzeby i oczekiwania przedsiębiorstw, potwierdza również zajęcie przez Microsoft pierwszego miejsca w najnowszym raporcie Forrester Wave za drugi kwartał 2017. Forrester wskazuje na duże inwestycje w unowocześnienie systemu, przejście do chmury Dynamics 365, integracje z Office 365, Power BI, sztuczną inteligencją (AI), uczeniem maszynowym (Machine Learning) i LinkedIn oraz wysoko ocenia fakt, że Microsoft budując ofertę ujednolica swoje rozwiązanie z większym portfolio.

Forrester pisze: “Z całego szumu wokół wdrażania sztucznej inteligencji (AI) i maszynowego uczenia się, firma Microsoft wykazuje znaczną dojrzałość zarówno w zakresie jego realizacji, jak i wizji, a także poziomu zaawansowania analityki zmieniającej sprzedaż. Klienci bardzo wysoko oceniają tempo i skłonność do innowacji firmy. Potencjał wokół analityki rośnie dzięki przejęciu LinkedIn.”

Właśnie w tym kierunku zmierzają kolejne usprawnienia, które wykorzystują potencjał sieci społecznościowej LinkedIn. Nowe możliwości zostały zawarte w pakiecie Dynamics 365 for Sale, wspierającym pracę sprzedaży oraz Dynamics 365 for Talent, zapewniającym rozbudowaną obsługę funkcji HR.

Zwiększenie liczby nowych klientów z Dynamics 365 i LinkedIn Sales Navigator

Dynamics 365 for Sale łączy środowisko Dynamics CRM, Office 365 oraz sieć społecznościową LinkedIn w jeden system sprzyjający budowaniu relacji i podniesieniu produktywności zespołu handlowego. W ten sposób osoby odpowiedzialne za sprzedaż zyskują możliwość kontaktu z właściwymi osobami, wzbogacenia oferty o zindywidualizowane wskazówki i rekomendacje oraz uzyskania dużej skali działań rejestrowanych w ramach jednego systemu.

Według danych Accenture, 77% konsumentów ma poczucie, że przedstawiciele handlowi nie rozumieją ich biznesu. Dzięki wykorzystaniu funkcji LinkedIn w pakiecie Dynamics 365, zespoły sprzedażowe każdej firmy mogą skoncentrować się na dotarciu do właściwych przedsiębiorstw i osób oraz dokładnie rozpoznać ścieżkę dotarcia do swoich potencjalnych klientów. Mają również możliwość monitorowania działań klienta oraz angażowania ich do współpracy dzięki tworzeniu treści odwołujących się do ich profilu zawodowego i specyfiki biznesu. Synchronizacja danych w systemie daje możliwość wymiany danych CRM z LinkedIn Sales Navigator, co z kolei pozwala na podejmowanie działań w odpowiednim kontekście.

Handlowcy wykorzystujący w sprzedaży kanały social zyskują o 45% więcej szans handlowych w ciągu kwartału. Co więcej, mają oni dzięki temu o 51% wyższe szanse na osiągniecie targetu” – podkreśla Justyna Klimuk, Dynamics 365 Business Group Lead, Microsoft- „Połączenie LinkedIn z Dynamics 365 zapewnia efekt skali. Daje również powód do wejścia do CRM, ponieważ mamy tam istotne informacje o potencjalnym kliencie w czasie rzeczywistym. Mamy również synchronizację aktywności. Wiadomości InMail wysyłane w LinkedIn logują się w CRM, co prowadzi do wzrostu produktywności pracy”.

Dynamics 365 for Sales wspiera pracę sprzedawców, zapewniając im nowe, lepsze doświadczenia. Dla przykładu, mogą oni wykorzystywać dane sprzedażowe już w ramach pakietu Office 365 przy opracowaniu oferty, co może prowadzić do szybszego zamknięcia sprzedaży. Wyceny mogą być tworzone z uwzględnieniem wskazówek klientów, właściwych cen i danych o zapasach oraz dalej zapisane w systemie, włączając w to zniżki wysłane do klienta, bez potrzeby opuszczania środowiska Outlook.

Integracja Dynamics 365 z LinkedIn Sales Navigator umożliwia sprzedawcom dostęp do informacji zawartej w 500 milionowej społeczności profesjonalistów LinkedIn. W konsekwencji pozwoli to na znaczącą poprawę efektywności pracy, wykorzystując sieć kontaktów oraz poprawi skuteczność lejka sprzedaży (pipeline) odwzorowującego postęp procesów handlowych. Będzie to możliwe m.in. dzięki:

  • Wykorzystaniu informacji pochodzących z e-maila, CRM i LinkedIn do uzyskania kontekstowych rekomendacji dotyczących kolejnych działań. Dynamics 365 for Sales pomaga w nawiązywaniu kontaktów handlowych poprzez firmową sieć kontaktów, wysyłkę wiadomości InMail, czy indywidualne zapytania.
  • Zachęcaniu klientów do współpracy poprzez dostarczanie sprofilowanej treści i uzyskiwanie informacji o aktywności oraz zmianach statusu pracy u obecnych i potencjalnych klientów.
  • Budowanie silnych relacji z istniejącymi klientami, dzięki dostępowi do szczegółów profili LinkedIn, takich jak zdjęcie, aktualne stanowisko i historia pracy.

Rozwiązanie do rekrutacji i zarządzania talentami

Możliwości sieci społecznościowej LinkedIn zostały również wykorzystane do stworzenia rozwiązania obsługującego pracę działów HR – Dynamics 365 for Talent. System wspiera wybrane procesy HR, począwszy od poszukiwania i rekrutacji pracowników, poprzez onboarding, czyli wprowadzanie ich w strukturę firmy, skończywszy na działaniach zmierzających do zarządzania ich rozwojem i utrzymania w firmie.

Dzięki zintegrowanej aplikacji LinkedIn Recruiter, system zapewnia w szczególności szybki dostęp do społeczności potencjalnych pracowników oraz do aktualnych informacji na temat ich profilu zawodowego. Aplikacja daje możliwość spersonalizowanego procesu wprowadzania pracowników do firmy, przyśpieszając ich adaptację i rozwój w organizacji. Pozwala również na prowadzenie i aktualizację informacji o doświadczeniach pracownika, dzięki wykorzystaniu spójnych i skonsolidowanych informacji z Office 365, Dynamics 365 i LinkedIn. Dynamics 365 for Talent wspiera także proces rozwoju pracownika w trakcie działań operacyjnych, pomiar efektów biznesowych jego pracy oraz poprawę efektywności programów rozwojowych dla pracowników.

Dynamics 365 for Talent, daje możliwość pozyskiwania talentów– wszystko w nowoczesnej aplikacji stworzonej do obsługi procesów poszukiwania, rekrutacji, onboardingu i rozwoju pracowników. – podkreśla Justyna Klimuk, Dynamics 365 Business Group Lead, Microsoft.

Źródło: Microsoft

 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eq system banner2