przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
COMARCH ERPComarch rozszerzył ofertę Comarch ERP Mobile o nową aplikację. Do mobilnej drużyny dołączył Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży, umożliwiający zarządzanie zespołem sprzedaży z poziomu jednej aplikacji, do której można zalogować się na każdym urządzeniu z dostępem do Internetu. Dzięki funkcjonalności automatycznego dopasowywania się do dostępnej wielkości ekranu, użytkownik może pracować na smartfonie, tablecie czy komputerze PC.


REKLAMA:
 
 
Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży to aplikacja internetowa przeznaczona do zarządzania pracownikami mobilnymi. Daje dostęp do działań, map oraz komunikatora, dzięki czemu kierownik sprzedaży może w łatwy i szybki sposób zaplanować swoim pracownikom wizyty u klientów, zweryfikować działania wykonane oraz podglądnąć zaplanowane. Dostęp do map pozwala sprawdzić aktualne położenie pracownika oraz analizy przebytej przez niego trasy. Dodatkowo, komunikator umożliwia porozumiewanie się z pracownikami. Dzięki tej funkcjonalności kierownik może w szybki sposób wydać polecenie czy przekazać pilną wiadomość. Aplikacja internetowa dedykowana jest przede wszystkim dla menadżerów, dyrektorów oraz regionalnych kierowników sprzedaży. Logując się do aplikacji online użytkownik ma także dostęp do listy rejonów, pracowników oraz kontrahentów, których w łatwy i szybki sposób może monitorować oraz nimi zarządzać.
Aplikacje Comarch ERP Mobile zdobywają rynek. W 2013 roku ich sprzedaż wzrosła rok do roku o 77 procent. Tempo wzrostu sprzedaży nie wyhamowało także w pierwszym kwartale tego roku – zanotowaliśmy wzrost o 79 proc. r/r – mówi Joanna Bałut, Product Manager Comarch ERP Mobile. – Należy także podkreślić siłę smartfonów, dla których miniony rok był przełomowy – ich sprzedaż pierwszy raz w historii przekroczyła miliard sztuk w ciągu roku. Niewątpliwie urządzenia te pokonały telefony komórkowe pod względem popularności. Obecnie smartfony posiada 44 proc. Polaków – dodaje Joanna Bałut.
Poza Kierownikiem Sprzedaży do drużyny Comarch ERP Mobile należą: Sprzedaż, Flota, Magazyn oraz Business Intelligence.
Staramy się, aby wszystkie nasze aplikacje w jak najlepszym stopniu spełniały oczekiwania przedsiębiorców i umożliwiały realizowanie coraz liczniejszych scenariuszy. Dzięki aplikacji Comarch ERP Mobile Flota można komunikować się z pracownikami oraz monitorować przebyte przez nich trasy. Comarch ERP Mobile BI z pewnością ułatwia podejmowanie decyzji dzięki możliwości analizy danych z raportów. Natomiast Comarch ERP Mobile Magazyn to między innymi uproszczony interfejs, konfigurowalność kroków realizacji dyspozycji oraz sprawna realizacja operacji magazynowych – mówi Joanna Bałut.
Comarch przygotował także najnowszą wersję Comarch ERP Mobile Sprzedaż oraz Comarch ERP Mobile Flota. Sprzedaż została wzbogacona o nowe możliwości usprawniające pracę pracowników mobilnych oraz umożliwiające realizowanie kolejnych scenariuszy. Główną zmianą jest możliwość przyjmowania reklamacji do sprzedanych towarów. Umożliwiono także pełną edycję karty kontrahenta, dzięki czemu przedstawiciel może uaktualnić dane w trakcie wizyty handlowej. Ulepszono mechanizm przeszukiwania kontrahentów umożliwiając wyszukiwanie po wszystkich ich adresach. Dodano również mechanizm pobierania wszystkich danych z centrali firmy do urządzenia mobilnego, co zabezpiecza pracownika przed utratą historii transakcji, np. przy awarii urządzenia mobilnego. We Flocie zmieniono dostawcę map na Google Maps. Poza przeglądaniem map w mobilny sposób (na tabletach i smartfonach) Google Maps umożliwia m.in. przeglądanie tras w różnym ujęciu: Mapa, Satelita, StreetView oraz 3D, wyświetlanie informacji o natężeniu ruchu na ulicach, wyznaczanie optymalnych tras, wyświetlanie pracowników i kontrahentów w ich pobliżu, wizualizację rejonów.

Źródło: www.comarch.pl

PODOBNE


 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eqsystembaner