przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową? Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową?
Donec ornare Donec ornare
Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem
Rzeczywistość internetowa Rzeczywistość internetowa
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
comarchProducenci dóbr konsumpcyjnych coraz większy nacisk kładą na nowoczesne technologie, ułatwiające przedstawicielom handlowym bardziej efektywną i wydajną sprzedaż, a które wykraczają daleko poza funkcjonalności związane z dokonywaniem transakcji. Tak wynika z raportu Gartner Market Guide for Retail Execution and Monitoring Solutions for the Consumer Goods Industry, opublikowanego w kwietniu 2015 r.
{MosModule module=WiadomościSFA_Dzial}}
 
W raporcie ocenione zostały oferowane przez wiodących dostawców rozwiązania do zarządzania procesami sprzedażowymi i ich zdolność do spełniania wymagań stawianych przez rynek producentów dóbr konsumpcyjnych. Na liście kluczowych dostawców znalazły się rozwiązania Comarch SFA, które zostały docenione jako wyjątkowo szybko rozwijające i mające duży potencjał. Według Gartnera usługi Comarch SFA zasługują na szczególną uwagę ze względu na szeroko pojęte: user experience, obsługę procesów związanych z wizytą przedstawiciela w punkcie sprzedaży i składanie zamówienia oraz funkcjonalność dashboard’ów.
Cieszymy się że wysiłek, jaki został włożony przez zespół Comarch SFA w rozwój produktu został doceniony przez analityków Gartnera. Wyróżnienie to dodatkowo motywuje nas do intensywnej pracy zarówno nad jego dalszym rozwojem jak i nowymi rozwiązaniami, które planujemy w tym roku zaprezentować – mówi Justyna Włodarczyk, SFA Product Manager z Comarch.
Źródło: www.comarch.pl

PODOBNE


 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eq system banner2