przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową? Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową?
Donec ornare Donec ornare
Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem
Rzeczywistość internetowa Rzeczywistość internetowa
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
Firma Roleski, która od lat stawia na rozwój w obszarze technologii produkcji oraz oferty asortymentowej, postanowiła zoptymalizować pracę swoich przedstawicieli handlowych. Wdrożenie systemu INFINITE SFA jest dla wiodącego polskiego producenta musztard, majonezów i keczupów ważnym krokiem w kierunku rozwoju sprzedaży w terenie poprzez automatyzację procesu obsługi zamówień, zarządzania czasem pracy oraz raportowania.


REKLAMA:
 
 
Pozycja Roleski na polskim rynku umacnia się od lat. Liczba operacji realizowanych przez przedstawicieli handlowych systematycznie wzrasta, dlatego pojawiła się potrzeba automatyzacji kluczowych czynności sprzedażowych. Wraz z wdrożeniem aplikacji INFINITE SFA pracownicy zyskali stały dostęp do kluczowych informacji handlowych tj. aktualne cenniki czy promocje, dzięki czemu mogą natychmiastowo przygotować wiążącą ofertę dla klienta. Przyspieszyło to proces przetwarzania zamówień, jednocześnie zwiększając poziom obsługi kontrahentów Roleski.

System mobilny to także inwestycja w obszarze zarządzania. Kokpit menedżerski INFINITE SFA umożliwia delegowanie zadań dla przedstawicieli oraz systematyczną weryfikację poziomu ich wykonania. Moduł GPS dostarcza informacji na temat przebytych przez handlowców tras, jak również ułatwia identyfikację tzn. „białych plam” na mapie obsługiwanych klientów.

U podstaw systemu SFA leży jak najlepsze wykorzystanie posiadanych informacji handlowych w procesach decyzyjnych firmy. Ankiety około-sprzedażowe dostarczają danych na temat działań konkurencji, jak również ogólnych trendów rynkowych, co ma duże znaczenie w dynamicznie zmieniającej się branży FMCG.

Wiele procesów handlowych zachodzących pomiędzy Roleski a sklepami, z którymi współpracuje firma, ma charakter stały – zadaniem systemu mobilnego jest ich optymalizacja, ustandaryzowanie. Eliminując czasochłonne i podatne na błędy czynności manualne, pracownicy Roleski zyskali czas, który mogą przeznaczyć na dodatkowe działania sprzedażowe oraz budowanie trwalszych relacji z obecnymi klientami.

Źródło: Infinite

PODOBNE


 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eq system banner2