przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
ASSECO BUSINESS SOLUTIONSZnana na całym świecie firma badawczo-doradcza Gartner wymieniła systemy mobilne SFA Asseco Business Solutions w najnowszym raporcie rynkowym „Vendor Panorama for Retail Execution and Monitoring in Consumer Goods 2013”. Prestiżowe badanie Gartnera prezentuje sylwetki 19 globalnych dostawców, oferujących rozwiązania informatyczne w obszarze egzekucji i planowania aktywności sprzedażowych i promocyjnych dla klientów sektora FMCG, których wdrożenie niesie ze sobą znaczącą przewagę konkurencyjną.
 
 
{MosModule module=WiadomościSFA_Dzial}
 
Według nas obecność w raporcie Gartner to wyjątkowo istotne wydarzenie dla naszej firmy, gdyż uzyskujemy dzięki temu znaczącą wiarygodność w oczach globalnych firm z sektora FMCG. Zostaliśmy bardzo pozytywnie ocenieni jako jeden z najważniejszych europejskich dostawców systemów SFA, posiadający duże możliwości rozwoju także w kolejnych regionach świata – mówi Piotr Masłowski, Wiceprezes Asseco Business Solutions S.A.
Firma Gartner oceniła zarówno dostawców, jak i ich rozwiązania informatyczne wspomagające zarządzanie terenowymi siłami sprzedażowymi. Przy opisie dostawców pod uwagę wzięte zostały takie czynniki jak ogólna kondycja przedsiębiorstwa, strategia geograficzna, reagowanie na potrzeby rynku i posiadany dorobek, możliwości wdrożeniowe, zrozumienie rynku, strategia branżowa oraz wykorzystanie partnerów biznesowych. Przy ocenie produktów liczyły się m.in. dostosowanie i elastyczność produktu, udostępnienie rozwiązania, kompletność oferty, RAO (koncepcja optymalizacji działań w handlu detalicznym), user experience, możliwości analityczne, wizja systemu oraz jego konfigurowalność.

Przegląd rynku wg Gartnera

Raport “Vendor Panorama for Retail Execution” jest następcą opracowania “MarketScope 2011”, które opisywało rynek systemów SFA dla branży FMCG. W najnowszym wydaniu analizie poddani zostali także wiodący dostawcy aplikacji wsparcia sprzedaży. Raport wymienia 19 producentów, którzy swoim zasięgiem pokrywają wszystkie ważniejsze regiony świata oraz oferują wszelkie pożądane funkcjonalności na obecnym, bardziej dojrzałym i świadomym rynku.

Ocena Asseco Business Solutions

Nasza firma otrzymała najwyższe oceny aż w sześciu z ośmiu ocenianych kategorii, takich jak: strategia geograficzna, reagowanie na potrzeby rynku i posiadany dorobek, zrozumienie rynku, strategia branżowa, wykorzystanie partnerów technologicznych oraz wizja.

Również nasza oferta rozwiązań mobilnych otrzymała najwyższe noty w takich obszarach jak dostosowanie i elastyczność produktu, kompletność rozwiązania, user experience, możliwości analityczne, wizja oraz konfigurowalność.
Wierzymy, że główne obszary, które wyróżniają nas wśród 19 globalnych dostawców SFA, to głęboka wiedza o rynku ogólnoeuropejskim, szeroka funkcjonalność obejmująca egzekucję i planowanie aktywności sprzedażowych, wizja rozwoju produktu w oparciu o RAO oraz predyspozycje do jej pełnej realizacji – dodaje Łukasz Potrzyszcz, Dyrektor ds. Rozwoju Rynków Zagranicznych w Asseco Business Solutions S.A.
Źródło: www.assecobs.pl

PODOBNE


 

  • erpframe
  • ENOVA365 KWADRAT

  • eqsystembaner