przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową? Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową?
Donec ornare Donec ornare
Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem
Rzeczywistość internetowa Rzeczywistość internetowa
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
COMARCHComarch zakończył sukcesem projekt wdrożenia w grupie UNIQA Polska nowej odsłony platformy internetowej wspierającej sprzedaż ubezpieczeń oraz obsługę posprzedażową.


 
Wdrożenie nowego, poszerzonego internetowego rozwiązania dla sił sprzedaży przy współpracy z Comarch jest kolejnym krokiem w realizacji naszego celu, jakim jest supernowoczesny ubezpieczyciel. Sprzedaż produktów i usług ubezpieczeniowych spełniających oczekiwania naszych klientów wymaga zapewnienia maksymalnego komfortu naszym sprzedawcom w postaci efektywnych narzędzi informatycznych. Funkcjonalności dostarczone przez Comarch gwarantują naszym agentom, menadżerom i pracownikom call center optymalną jakość pracy, a naszym klientom obsługę na najwyższym poziomie. Dzięki niej możemy szybko i sprawnie obsługiwać klientów – podkreśla Jacek Szwankowski, kierownik projektu POS 2.0 w UNIQA.
Nowa platforma internetowa zapewnia siłom sprzedaży UNIQA wygodę użytkowania nie tylko na komputerach stacjonarnych, ale również na urządzeniach mobilnych. Agregując wszystkie kluczowe informacje – pochodzące zarówno z systemu majątkowego, jak i życiowego, gwarantuje kompleksową i sprawną obsługę klienta w każdym momencie procesu ofertowania, wystawiania polisy oraz jej późniejszej obsługi. Współpracuje przy tym w ramach jednego ekosystemu z modułem Contact Center, a także z uniwersalnym Modułem Obiegu Zadań, ułatwiającym optymalizację procesów biznesowych w towarzystwie – mówi Tomasz Arciszewski, kierownik projektu i dyrektor centrum produkcyjnego Comarch.
Rozwiązanie zaproponowane i wdrożone przez Comarch udostępnia siłom sprzedaży UNIQA funkcjonalność obejmującą wszystkie najważniejsze obszary biznesowe, niezbędne w realizacji procesu sprzedażowego – pełny profil klienta, wielokanałową historię jego kontaktów z ubezpieczycielem, bieżącą informację o posiadanych polisach w zakresie ubezpieczeń majątkowych oraz na życie, aktualnym stanie obsługi zgłoszonych szkód i związanych z nimi płatnościach, jak również obsługę kampanii marketingowych. Ponadto zapewnia agentom sprawną analizę potrzeb klienta, dostęp do dokumentacji oraz szybkie przeprowadzenie procesu ofertowania i wystawienia polisy, oferując jednocześnie możliwość dokonania płatności online przez klienta lub automatyczne rozliczenie agenta z gotówki także w sposób elektroniczny.

Równie ważnymi elementami wdrożonego rozwiązania jest wsparcie procesów oceny ryzyka czy obsługa zgłoszeń szkodowych z wykorzystaniem modułu Contact Center. Nowa platforma standaryzuje i usprawnia przepływ informacji między pracownikami call center, back-office i siecią sprzedaży, skracając tym samym czas oczekiwania klienta na decyzje ubezpieczyciela.

Wdrożone rozwiązanie stanowi rozwinięcie koncepcji kompleksowego front-endu dla agentów ubezpieczeniowych – Comarch Insurance Agent Essentials, integrującego dane z kluczowych systemów istniejących w towarzystwie ubezpieczeniowym oraz automatyzującego jego najważniejsze procesy biznesowe.

Źródło: www.comarch.pl

PODOBNE


 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eq system banner2