przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową? Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową?
Donec ornare Donec ornare
Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem
Rzeczywistość internetowa Rzeczywistość internetowa
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
Transformacja cyfrowa, rozwój technologii mobilnych oraz chmury obliczeniowej – to główne trendy, które zdominują polski handel w 2016 roku. O tym, jak przedsiębiorcy mogą wyjść poza standardowe schematy i wykorzystać je, by zaangażować współczesnego klienta dyskutowano podczas SAP Innovation Day 2016, które odbyło się 23 czerwca w Warszawie.



REKLAMA:
 


Nowoczesne technologie zmieniły oblicze współczesnego handlu. Nawet najwięksi przedsiębiorcy, którzy nie dostosują się do jego potrzeb i nowych realiów sprzedaży, mogą nawet zniknąć z rynku. Znaczny wpływ na rozwój nowych trendów w dziedzinie e-marketingu i biznesu mają sami konsumenci, przyzwyczajeni do korzystania z urządzeń mobilnych. Według badaczy Deloitte liczba osób, które stale płacą za produkty i usługi poprzez usługi touch-based do finalizowania transakcji na telefonach oraz tabletach w 2016 roku sięgnie 50 mln. To wzrost o 150 proc. w perspektywie rok do roku.
Młode pokolenia nastawione są na zmiany w kierunku nowych technologii komunikacyjnych i indywidualnego podejścia do klientów. Rozwój mediów społecznościowych, aplikacji mobilnych, czy zjawiska nazywanego Internetem Rzeczy, nieodwracalnie wpłynął na ich zachowania i potrzeby jako klientów, tworząc zupełnie nowy typ odbiorcy - Klienta 2.0. Dlatego prawdziwym wyzwaniem dla przedsiębiorstw jest określenie unikalnych intencji konsumentów wynikających z ich natury, zwyczajów i skłonności oraz kontekstu każdej interakcji - komentuje Daniel Kierdal, Dyrektor Sprzedaży SAP Hybris w SAP Polska.
Podczas SAP Innovation Day dyskutowano o najnowszych trendach technologicznych w obszarze handlu, zaangażowania konsumentów oraz sprzedaży w modelu omnichannel. Według ekspertów niebagatelny wpływ na ich rozwój ma transformacja cyfrowa, która wspiera współczesny marketing oraz pozwala budować indywidualne relacje z klientami - zawsze (w czasie rzeczywistym) i wszędzie (na urządzeniach mobilnych, we wszystkich kanałach i w sieciach społecznościowych). Kluczem dla przedsiębiorców będzie jednak wyjście poza strefę technologicznego komfortu i transformacja nie tylko poszczególnych systemów, ale całych modeli biznesowych.
Marketing cyfrowy, e-commerce oraz zarządzanie doświadczeniami klientów to według Gartnera trzy najważniejsze obszary inwestycji technologicznych, które będą miały istotny wpływ na poprawę funkcjonowania firm do 2019 roku . Jednak według nas koniecznym jest wyjście poza tradycyjne systemy CRM, które służą zarządzaniu relacją z klientami. W tym wypadku samo gromadzenie informacji o zwyczajach zakupowych jest dopiero pierwszym elementem w budowaniu efektywnego łańcucha sprzedaży. Kolejnym krokiem jest przesunięcie punktu ciężkości z magazynowania danych na ich przetwarzanie i analizę w czasie rzeczywistym (bussines intelligence, customer intelligence, competition intelligence) oraz wykorzystywanie zaawansowanych metod analitycznych do stałego wzrostu zaangażowania – dodaje Daniel Kierdal.
Coraz większą rolę na rynku e-commerce zaczynają odgrywać również technologie chmurowe. Analitycy Forrester Research przewidują, że w okresie 2013-2020 średnie tempo wzrostu wartości globalnego rynku rozwiązań SaaS, czyli oprogramowania w chmurze dostępnego w formie usługi, wyniesie 18,9% rocznie. Niższe koszty wdrożenia i użytkowania rozwiązania, przeniesienie odpowiedzialności za jego utrzymanie i rozwój na dostawcę oprogramowania i skalowalność pozwalająca na elastyczne i efektywne zarządzanie to tylko wybrane korzyści, które przekonują organizacje różnej wielkości do wykorzystania modelu SaaS, dlatego tematem wiodącym tej sesji będą rozwiązania chmurowe wspierające zrozumienie i zaangażowanie klienta i rozwiązania analityczne dla biznesu.

Podczas SAP Innovation Day nie mogło również zabraknąć dyskusji o najnowszych technologiach dla handlu. Specjalnie na tą okazję do Warszawy przyjechała ekspozycja "Beyond CRM Truck", gdzie pokazano m.in. prototypową demonstrację BullsEye - pozwalającą klientom znaleźć produkty w sklepie idealnie dopasowane do ich indywidualnych preferencji oraz show Digital Boardroom - ilustrujące jak uprościć raportowanie biznesowe w czasie rzeczywistym przy wykorzystaniu technologii 3D.

Źródło: www.sap.pl

PODOBNE


 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eq system banner2