przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową? Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową?
Donec ornare Donec ornare
Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem
Rzeczywistość internetowa Rzeczywistość internetowa
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
Prace zespołów sprzedażowych mogą być znacznie usprawnione dzięki narzędziom udostępnionym w systemach ERP. Według danych opublikowanych w serwisie CPIO.co.uk, dobrze dobrany system IT zwiększa wydajność sprzedawcy o 41%.

REKLAMA:
 
 
Efektywność zespołów sprzedażowych zwiększa się dzięki temu, że zarówno managerowie, jak i specjaliści ds. sprzedaży mają dostęp do potrzebnych informacji w czasie rzeczywistym. Badanie IDG Research Service na zlecenie Sage wykazało, że poprawia jakości informacji dzięki wdrożeniu systemu ERP, zwiększa produktywność całego przedsiębiorstwa o 10%. Firmy efektywnie używające systemu ERP, lepiej zarządzają swoimi danymi. To przekłada się na szybszy wzrost – podmioty, które efektywnie wykorzystują informacje, rozwijają się aż o 35% szybciej od tych, które robią to mniej skutecznie.

Co jest ważne przy wyborze oprogramowania do obsługi procesów handlowo-sprzedażowych?
  • analiza sprzedaży w czasie rzeczywistym
  • ewidencja i analiza obszernych danych sprzedaży, zakupu, ruchów magazynowych, naliczanych kosztów i przychodów w odpowiedzi na bieżące potrzeby informacyjne np. cechy towaru, kontrakty, zamówienia, realizowane projekty itp. 
  • analizy dokumentów wzbogacone o fakty gospodarcze (informacje analityczne powiązane z pozycjami dokumentów) 
  • gotowe, predefiniowane analizy oraz możliwość tworzenia własnych raportów 
  • możliwość rozszerzania bazy informacji zarządczych o dane na temat sprzedaży, zakupów i kontrahentów. Dodając kolejne wymiary etykiet, jest możliwa głębsza analiza sprzedaży oraz pozyskanie większej ilości szczegółowych informacji o towarze
 
Wsparcie procesów sprzedażowych jest szczególnie istotne dzisiaj. Współcześni klienci podejmują decyzje zakupowe po przeanalizowaniu wielu opcji i informacji. Firmy muszą więc wkładać więcej wysiłku w pozyskiwanie i utrzymywanie klientów. Z pomocą przychodzą nowoczesne, dobrze dobrane i optymalnie wdrożone rozwiązania sprzedażowe klasy ERP – mówi Tomasz Kozłowski, kierownik ds. rozwoju produktu w Sage.
Jak dodać skrzydeł zespołom sprzedażowym?

Aby ułatwić pracę managerów w firmie, warto przetestować nowy moduł w systemie Sage Symfonia ERP – Analityk Sprzedaży, który pozwoli na bieżąco kontrolować procesy biznesowe i czuwać nad realizacją planów sprzedaży. Do najważniejszych jego zalet należą:
 
  • Przejrzyste dane dla sprzedawców, zespołów sprzedażowych i ich managerów 
  • Tematycznie ułożone raporty w zbiór kokpitów pokazujących syntetyczne informacje z możliwością analizy szczegółów od szczegółów aż do głównych danych samego dokumentu 
  • Automatycznie generowane raporty w oparciu o dużą ilość istniejących wymiarów.
Dzięki temu kierownik działu sprzedaży zyskuje:
  • Stałą kontrolę swojego biznesu 
  • Łatwy dostęp do danych, dzięki czemu oszczędzisz czas nie tylko swój, ale także całego zespołu sprzedażowego 
  • Czytelne i łatwe w interpretacji dane, które pomogą Ci na bieżąco kontrolować postępy w realizacji określonych celów sprzedażowych.
Analityk Sprzedaży to nowy moduł w systemie Sage Symfonia ERP Handel w wersji 2018. System jako całość zapewnia:
  • Dostarczanie spójnych informacji ze wszystkich obszarów funkcjonowania firmy.
  • Szybki i łatwy dostęp do raportów i analiz. 
  • Definiowanie oraz kontrolowanie budżetu. 
  • Uporządkowanie procesów handlowych 
  • Automatyzacje pracy sprzedawców i zespołów sprzedażowych.

Źródło: www.sage.com.pl

PODOBNE


 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eq system banner2