przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
Infor ogłosił, że firma Rexel UK, czołowy dystrybutor produktów elektrycznych oraz usług wdrożył system ERP Infor M3. Aplikacja wspiera program usprawnień w firmie i standaryzację procesów we wszystkich 350 oddziałach Rexel oraz zapewnienia dostęp do szczegółowej informacji - w celu ulepszenia obsługi klienta i zapewnienia spójności marki.


REKLAMA:
 
 
Infor M3 jest solidną platformą, która umożliwi firmie wdrożenie zmian w sposób bardziej efektywny, zapewni przejrzystość stanów magazynowych oraz pomoże kadrze zarządzającej lepiej monitorować i porównywać wyniki działalności całej grupy. W szczególności aplikacja wesprze zarządzanie wyzwaniami związanymi z dystrybucją dużych wolumenów, przyczyniając się do lepszej obsługi klienta w całej organizacji.
Ustanowienie nowej platformy technologicznej, która pomoże osiągnąć spójność marki jest kluczem do osiągnięcia lojalności klienta i rozwoju biznesu - powiedział Frank Lauriello, CTO w firmie Rexel. Przejście ze starszej wersji systemu (Movex) na Infor M3 oznacza, że każdy oddział ma szybki i łatwy dostęp do głębokich informacji o stanie magazynów czy kosztach, gdyż stają się one przejrzyste, co z kolei wspiera lepsze podejmowanie decyzji i optymalizację obsługi klienta.
Mamy wiele lat doświadczenia w pracy z systemami ERP, łącznie z SAP i Oracle, i muszę przyznać, że wydajność i skalowalność Infor M3 jest imponująca. Pracujemy z Infor nad innowacjami zarówno w strategii obsługi klienta, jak i ofercie internetowej. Infor M3 czyni naszą firmę elastyczną w przystosowaniu się do zmian – kontynuuje Lauriello.
Dla firm zajmujących się dużymi ilościami produktów, stany magazynowe i obsługa klienta są naprawdę kluczowymi czynnikami sukcesu – komentuje Phil Lewis, VP Solution Consulting Europe w Infor, W 2017 roku dostarczenie produktu do właściwego miejsca, przy świetnej obsłudze i zachowaniu wybranych parametrów produktu niezależnie od oddziału, w którym się kupuje, w wielkiej mierze zależy od dobrych systemów zapewniających aktualną informację i dostawę zgodnie z zamówieniem w najbardziej wydajny sposób. Infor M3 umożliwia to wszystko, a jego skalowalność zapewnia dystrybutorom rozwój zgodny z ich zmieniającymi się strategiami biznesowymi.
Źródło: www.i-pcc.pl

 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eqsystembaner