Przemiana cyfrowa w sektorze produkcyjnym: Jak systemy ERP podnoszą standardy efektywności produkcyjnej

Cyfrowa transformacja to nieunikniony proces, który zmienia oblicze wielu branż, w tym także przemysłu produkcyjnego. W miarę jak technologie…

System ERP dla produkcji żywności i przetwórstwa mięsnego

Rola systemu ERP jest kluczowa w sektorze produkcji żywności i przetwórstwa mięsnego. Nowoczesny i funkcjonalny system ERP odgrywa istotną rolę

5 najczęściej popełnianych błędów w I fazie wdrożenia systemu ERP, których lepiej uniknąć dla dobra projektu

Czy możemy się spodziewać startu nowego systemu pierwszego stycznia? - to pytanie może usłyszeć dostawca, podpisując z klientem w…

Od Excela do oprogramowania ERP: Dlaczego firmy powinny dokonać zmiany?

W dzisiejszym dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym firmy często muszą dostosowywać się do zmieniających się warunków rynkowych…

Dobry system ERP – jakie ma cechy?

Zanim wybierzesz system informatyczny w swoim przedsiębiorstwie, zapewne zastanawiasz się nad tym, które z dostępnych rozwiązań rynkowych jest…

Krócej, szybciej, taniej. Nadchodzi technologiczna era “light”?

Co nagle, to po diable - mówi przysłowie, które przestrzega przed decyzjami podejmowanymi w pośpiechu. W branży IT przestaje mieć jednak ono…

Previous Next Play Pause
loading...
IT SOLUTIONS
APS
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

ERP

loading...
ERP

BUSINESS INTELLIGENCE

loading...
BUSINESS INTELLIGENCE

ECM

loading...
ECM

CRM

loading...
CRM

CLOUD COMPUTING

loading...
CLOUD COMPUTING

BEZPIECZEŃSTWO IT

loading...
BEZPIECZEŃSTWO IT
loading...
RYNEK IT

msi logo MiS

(SAI)


MiS to oprogramowanie klasy ERP o wyjątkowo obszernych możliwościach dopasowania go do procesów i specyfiki przedsiębiorstwa. Charakteryzuje się innowacyjnymi rozwiązaniami maksymalnie ułatwiającymi pracę oraz zwiększającymi wydajność pracowników. Jest intuicyjny przez co prosty w obsłudze i wygodny.

 


 

Ogólny opis systemu:








MiS to Elastyczny system informatyczny dla przedsiębiorstw pozwalający zautomatyzować zarówno pojedyncze procedury w firmie jak i komplementarnie zrządzać wszystkimi procesami związanymi z produkcją magazynowaniem, logistyką, dystrybucją i sprzedażą.

Oprogramowanie MiS jest skalowalne co pozwala na rozwijanie go wraz ze wzrostem przedsiębiorstwa i rosnącymi potrzebami zautomatyzowania kolejnych procesów organizacji. Rozwiązania dobierane są w możliwie optymalny i ergonomiczny sposób aby zapewnić rozwój systemu w przyszłości oraz racjonalnie zarządzać wydajnością zasobów sprzętowych.

Dzięki stosowaniu ideologii SOA (Service Oriented Architecture) system MiS posiada niemal nieograniczone możliwości integracji z innymi systemami i urządzeniami dzięki czemu wspiera rozwój nowoczesnych technologii takich jak IoT czy RFID.

Więcej na temat nowych rozwiązań i trendów znajdą Państwo pod adresem: http://www.mis.sai.com.pl/news.html


Dedykowane branże:

MiS jest dedykowany dla przedsiębiorstw handlowych i handlowo-produkcyjnych z gałęzi przemysłu lekkiego a w szczególności dla branży retail, fashion, obuwniczej, produkcji seryjnej i jednostkowej.


Przykładowe wdrożenia:







Z sukcesem zrealizowaliśmy:

System zarządzający produkcją, magazynem, sprzedażą, logistyką, zakupami, obsługą POS w Gino Rossi S.A. oraz Simple Creative Products S.A. - Wdrożenia te charakteryzowały się kompleksowym podejściem do wszystkich procesów w przedsiębiorstwach a także zaawansowanymi innowacyjnymi rozwiązaniami automatyzującymi wiele procesów w firmie jak przykładowo: automatyczny replanishment, mobilny asystent sprzedawcy, analizy predykcyjne zakupów i wiele innych

Obsługa POS w Zakładach Porcelany Stołowej Lubiana S.A. – pierwsza integracja w Polsce systemu POS z systemem Infor M3


Docelowy użytkownik:


MiS znajdzie uznanie wśród managerów, którzy chcą maksymalnego dopasowania oprogramowania do swojej firmy oraz użytkowników otwartych na innowacyjne rozwiązania znacznie poprawiające wydajność procesów i ułatwiające pracę pracowników.

Ilość zrealizowanych wdrożeń:Nasz system funkcjonuje w ponad 300 punktach obsługi sprzedaży w Polsce i Europie.

Preferowane platformy bazodanowe:
 PostgreSQL

Opisy modułów:






















































































Sprzedaż
  • wygodna ergonomiczna aplikacja dla POS (punktów obsługi sprzedaży)
  • wielu użytkowników na jednej stacji roboczej
  • łatwe i szybkie przełączanie pomiędzy użytkownikami
  • wiele paragonów otwartych jednocześnie
  • różne metody płatności, w tym płatności łączone
  • symulacje paragonów
  • automatycznie naliczane rabaty i akcje promocyjne
  • obsługa kart lojalnościowych i podarunkowych
  • e-commerce (integracja z platformami sprzedaży internetowej)
  • obsługa reklamacji i zwrotów
  • integracja z drukarkami fiskalnymi, terminalami danych i terminalami płatniczymi
  • obsługa zagranicznych systemów sprzedaży
  • fakturowanie
  • podgląd stanów magazynowych w innych lokalizacjach
  • sprzedaż B2B
  • zarządzanie wieloma cennikami
  • przypisywanie różnych cenników dla każdego z punktów sprzedaży, oddzielnie dla różnych klientów
  • wystawianie ofert i zamówień
  • wydruk etykiet (w tym etykietek cenowych, logistycznych, metek)
  • CRM/SFA (zarządzanie relacjami z klientami / asystent obsługi klienta)
  • śledzenie wysyłek towarów
  • zdjęcia produktów w aplikacji
  • mobilny asystent sprzedawcy (podpowiedzi dla sprzedawców dot. skorelowanego asortymentu)
  • automatyczny replanishment
Magazyn i logistyka
  • obsługa szerokiego spektrum dokumentów magazynowych
  • obsługa wielu magazynów, praca na magazynach rozproszonych
  • kompletacja zamówień z wielu magazynów
  • grupowanie zleceń wydania
  • zarządzanie lokalizacjami
  • serwer mobilnych terminali danych i czytników przenośnych pozwalający na mobilną obsługę magazynu
  • aplikacja dla mobilnych terminali danych pozwalająca realizować wszelkie operacje magazynowe
  • awizacje dostaw
  • inwentaryzacje (także inwentaryzacje częściowe)
  • alerty niskich stanów magazynowych w oparciu o zużycie w analogicznych okresach czasu oraz terminy dostaw
  • różne modele wyceny i wydawania zapasów z magazynu: FIFO (pierwsze przyszło, pierwsze wyszło), LIFO (ostatnie przyszło, pierwsze wyszło), FEFO (pierwsze traci ważność, pierwsze wychodzi) itp.
  • przystosowany do systemów RFID (identyfikacji radiowa produktów)
  • integracja z automatyką magazynową
  • voice picking
  • obsługa systemów wagowych
  • statystyki pracy magazynierów
Produkcja i zakupy
  • zarządzanie zapotrzebowaniem i zamówieniami
  • zarządzanie zakupami
  • planowanie zakupów
  • PLM (zarządzanie cyklem życia produktu)
  • tworzenie technologii produkcji
  • tworzenie dokumentacji produktu
  • kosztorysowanie produktu
  • harmonogramowanie produkcji
  • MRP planowanie zapotrzebowania materiałowego
  • traceability (śledzenie pochodzenia produktu)
  • rejestracja czasu pracy pracowników
  • zarządzanie środkami trwałymi
  • zarządzanie harmonogramem przeglądów i remontów urządzeń produkcyjnych
  • zarządzanie jakością produktów
  • integracja z automatyką przemysłową - systemami MES
Analizy/raporty
  • bardzo bogaty zestaw gotowych raportów i analiz
  • dostosowanie raportów do własnych potrzeb każdego użytkownika
  • raporty kontekstowe budowane w oparciu o aktywne tabele
  • eksport danych i raportów do plików .csv
  • dostęp do danych w czasie rzeczywistym
  • normalizacja danych, zapobieganie redundancji danych
  • graficzna wizualizacja raportów w tabelach i na wykresach
  • generowanie przejrzystych wydruków raportów w postaci sformatowanych dokumentów
  • aktywne alerty i trigery w raportach pozwalające wykrywać określone zdarzenia
Integracja z innymi środowiskami

dzięki stosowaniu ideologii SOA (Service Oriented Architecture) nasze oprogramowanie posiada niemal nieograniczone możliwości integracji z:
  • systemami produkcyjnymi MES
  • oprogramowaniem księgowo-kadrowym
  • innymi systemami ERP
  • systemami magazynowymi WMS
  • platformami e-commerce
  • platformami firm kurierskich
  • wagami automatycznymi
  • drukarkami etykiet
  • mobilnymi terminalami danych
  • urządzeniami auto ID typu czytniki kodów kreskowych
  • systemami IoT w tym RFID
  • systemami EDI (elektroniczna wymiana danych pomiędzy partnerami handlowymi)

Więcej informacji na stornie: http://www.mis.sai.com.pl/index.html


Czas wdrożenia:
Czas wdrożenia wynosi w zależności od złożoności i wielkości systemu od 1 do 5 miesięcy, preferujemy jednak ciągły kontakt z klientem w którym razem opracowujemy kolejne funkcjonalności dążąc do osiągniecia jak najlepszej efektywności.

Wymagania techniczne:
Środowisko Windows / Linux; wymagania sprzętowe adekwatne do ilości danych i rozbudowania systemu



PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top