Karetka z piskiem opon zatrzymuje się przed wejściem do szpitala. W mgnieniu oka mężczyzna z uszkodzoną czaszką trafia na salę operacyjną. W tym czasie zespół chirurgów musi dostać się do kluczowych informacji. Jakie choroby przechodził pacjent? Na co jest uczulony? Na co uważać, by po operacji nie pojawiły się niebezpieczne komplikacje? Wyniki analiz pojawiają się w systemie Business Intelligence po kilku sekundach. Tyle też dzieli życie pacjenta od śmierci.
Przedsiębiorstwo Obrotu Wyrobami Hutniczymi CENTROSTAL S.A. Kielce, mające już sześćdziesięcioletnie doświadczenie w handlu i dystrybucji wyrobów hutniczych i uznaną, wysoką pozycję na polskim rynku wyposażyło swój dział handlowy w system klasy Business Intelligence - TARGIT. System umożliwia dyrektorom handlowym łatwą i szybką wielowymiarową analizę danych dotyczących m.in. wahań sprzedaży, zapotrzebowania klientów w różnych regionach kraju.
Stawianie pytań i znajdowanie precyzyjnych odpowiedzi to podstawa pracy Johna B. Birger Christensena, zajmującego się controllingiem w skandynawskim oddziale DaimlerChrysler Financial Services (DCFS). W jego pracy, ważnym jest ?o ile więcej - niż wcześniej planowano - rzeczywiście wyleasingowano ciężarówek np. w Jutlandii?. Innym razem potrzebna jest precyzyjna informacja ?leasing ilu taksówek w Kopenhadze finansuje DCFS?.
ADe Line SA, właściciel ponad 60 salonów wyposażenia wnętrz AlmiDecor i FLO, wybrał system klasy Business Intelligence - PROPHIX Enterprise jako narzędzie wspomagające budżetowanie i pozwalające na bardziej precyzyjne planowanie oraz analizowanie wszystkich elementów wpływających na wynik finansowy prowadzonej działalności oraz umożliwiający precyzyjne dostosowanie oferty firmy do różnych gustów i potrzeb klientów w różnych regionach Polski.
Zanim zdecydowano się na zakup systemu EURECA, do analizy danych używano, tradycyjnych narzędzi w postaci arkuszy kalkulacyjnych, oraz modułów planistycznych specjalistycznych systemów wspierających działalność telewizyjną.
Polski oddział międzynarodowej Grupy Bacardi, działającej w ponad 170 krajach świata, producenta markowych alkoholi wśród których należy wymienić rumy Bacardi, wermuty Martini, whisky Dewars?s, wódkę Grey Goose, gin Bombay Sapphire wybrał system klasy Business Intelligence - PROPHIX Enterprise jako narzędzie wspomagające budżetowanie i pozwalające na bardziej precyzyjne planowanie oraz analizowanie wszystkich elementów wpływających na wynik.