ORACLERed Bull będzie korzystać z automatycznego uczenia i narzędzi do analizy danych dostępnych na platformie Oracle Cloud Infrastructure (OCI), aby optymalnie wykorzystywać dane w swojej działalności — od czynności wykonywanych na torze po dostarczanie większej ilości informacji fanom z całego świata. Rozwiązania oparte na OCI pozwolą zespołowi wzmocnić jego już i tak znaczną przewagę nad konkurencją.
 
 REKLAMA 
 SOLEMIS 
 
Współpraca nawiązana między dwoma nowoczesnymi firmami z sektora technologii będzie obejmować prace nad optymalizacją i zwiększeniem stopnia wykorzystania danych z myślą o podnoszeniu wydajności bolidu Red Bulla.

Przyjęty wieloletni program obejmuje operacje inżynieryjne zarówno na torze, jak i poza nim. Zakłada też używanie szerokiej gamy funkcji opartych na sztucznej inteligencji i automatycznym uczeniu, które są dostępne na platformie Oracle Cloud Infrastructure.

Ciesząc się z relacji nawiązanej z nowym partnerem technologicznym, Christian Horner, dyrektor zespołu Red Bull Racing Honda, powiedział:

To dla zespołu Red Bull Racing Honda bardzo ważna współpraca. Oracle jest olbrzymim przedsiębiorstwem, które należy do liderów postępu technicznego od ponad czterech dziesięcioleci. Jako jedna z najbardziej cenionych i wiarygodnych marek w obszarze zarządzania bazami danych i przetwarzania w chmurze Oracle oferuje ogromny potencjał, innowacyjność i wiedzę specjalistyczną dla największych i odnoszących największe sukcesy firm na świecie. Dostęp do tych niezwykłych możliwości i wiedzy stanowi dla naszego zespołu olbrzymi krok do przodu. Wiedza specjalistyczna firmy Oracle wpłynie na wiele obszarów naszej działalności — od rozwoju ważnych mechanizmów budowania marki i zaangażowania fanów, po udostępnianie całemu zespołowi, w tym działom inżynierii i projektowania, bogatych nowych zasobów.


To znakomity sojusz dwóch organizacji, które łączy pasja projektowania, zwiększania wydajności i zwyciężania” — powiedział Ariel Kelman, dyrektor ds. marketingu w firmie Oracle. „Zespół Red Bull Racing nie zdobyłby w swojej stosunkowo krótkiej historii tak wielu tytułów mistrza świata w klasyfikacji kierowców i konstruktorów, gdyby nie przekraczał granic. Oracle dołoży starań, aby wspólnie z nim odkrywać i tworzyć technologie i struktury, które pozwolą zespołowi przewyższać oczekiwania i wyznaczać nowe standardy w Formule 1.


Red Bull słynie też w świecie Formuły 1 z niezwykłych treści, pełnych pasji relacji ze swoją globalną grupą fanów oraz oferowanych im możliwości interakcji.

W ramach nawiązanej współpracy Zespół wykorzysta obszerną gamę aplikacji Oracle Customer Experience (CX), aby umożliwić fanom łatwy dostęp do statystyk i wskaźników, co pozwoli im być bliżej wydarzeń rozgrywających się na torze.

Oliver Hughes, dyrektor ds. marketingu zespołu Red Bull Racing, dodaje:

Cieszymy się bardzo, że wprowadzamy do Formuły 1 tak istotnego partnera, jakim jest firma Oracle. We wszystkim, co robimy, próbujemy przesuwać granice możliwości, dlatego znalezienie właściwego partnera na drodze do chmury było dla nas niezwykle ważne. Połączenie wiedzy specjalistycznej dostępnej na platformie Oracle CX Marketing Cloud z globalną rzeszą fanów i kreatywnością zespołu Red Bull Racing Honda pozwoli nam rozpocząć kolejny etap w naszej przygodzie z technologiami marketingowymi i zapewnić fanom coś wyjątkowego i specjalnego. Jeśli chodzi o perspektywę technologiczną, nasz zespół inżynierów nie może już doczekać się momentu, w którym zaczniemy korzystać z szerokiej gamy narzędzi Oracle. Dzięki nim wesprzemy naszych analityków danych i specjalistów ds. sztucznej inteligencji wiedzą specjalistyczną na światowym poziomie.


Źródło: www.oracle.com/pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top