Previous Next Play Pause
Systemy MES, a Przemysł 4.0 Systemy MES, a Przemysł 4.0
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
Wzrost szybkości planowania, wyeliminowanie błędów związanych z wykorzystaniem Excela, łatwiejsze wprowadzanie zmian oraz ich natychmiastowa wizualizacja, to tylko wybrane elementy, które przyczyniły się do usprawnienia procesu planowania sprzedaży oraz dystrybucji nowych gier.

REKLAMA:
snt button 250 2019
 
 
CDP to jeden z czołowych graczy na rynku dystrybucji multimediów w Polsce. Dynamiczny rozwój firmy spowodował, że wykorzystywane rozwiązania w obszarze controllingu oparte na plikach Excel nie były wystarczające, a ich obsługa była pracochłonna i długotrwała. Szeroka gama asortymentu, jej zmienność i dynamika wprowadzania nowych produktów spowodowała, że koniecznym stało się zautomatyzowanie procesów budżetowania i raportowania z wykorzystaniem elastycznego narzędzia, które wspierałoby proces wydawniczy i planowanie sprzedaży.

Firma zdecydowała się na współpracę z Codec Polska, a jako rozwiązanie mające spełnić to wyzwanie, wybrano Infor d/EPM.

Głównym wyznacznikiem wyboru systemu była jego elastyczność i możliwości szybkiego planowania sprzedaży z wykorzystaniem historycznych danych oraz możliwość integracji w jednym systemie procesów planowania sprzedaży, wyniku i przygotowania estymowanych sprawozdań finansowych – powiedział Robert Wesołowski, CEO, CDP.


Kluczowym elementem wdrożonego systemu jest formatka, która umożliwia planowanie sprzedaży po produktach budżetowych (dywizje produktowe, produkty w sprzedaży, projekty wydawnicze), automatyczne wyliczanie ceny, kosztów produkcji oraz marży. Ważną funkcjonalnością jest planowanie kosztów dystrybucji z uwzględnieniem zróżnicowanych struktur cenowych w zależności od grup produktów i kanałów dystrybucji oraz dynamiczne zarządzanie planem wydawniczym w czasie, bez konieczności każdorazowego korygowania planów poszczególnych produktów.

Mechanizmy raportowe automatycznie generują estymowane sprawozdanie finansowe – Rachunek Zysków i Strat oraz informacje niezbędne do przygotowania prognozy Bilansu i Rachunku Przepływów Pieniężnych. Tak przygotowany model planistyczny i system raportowy jest wykorzystywany w codziennej pracy działu finansów, sprzedaży i wydawniczego.
Zautomatyzowanie procesu przygotowania raportów wyeliminowało błędy związane z wykorzystaniem Excela oraz istotnie przyczyniło się do wzrostu szybkość planowania. Rozwiązanie umożliwia łatwiejsze wprowadzanie zmian i natychmiastową wizualizację ich wpływu na wynik firmy.” – podsumowuje Robert Wesołowski.


Źródło: www.codec.pl

PODOBNE


 

  • odl reklama baner
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eqsystembaner

  • snt button 250 2019